Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Vrdoljak och Krpic. Man kan inte direkt hävda att de var "välscoutade". Krpic var dessutom samma sorts anfallare som det redan fanns gott om i AIK då. Vrdoljak vet jag inte vem som söp till när man tog in honom. Som sagt känns som att man tog dem två på måfå.
Jaså, ja självklart. Jag har redan förträngt de två spelarna och våren 2017 vilket gjorde att jag fick för mig att du syftade på våra, mer okända, värvningar i år; Robin Jansson och Heradi Rashidi. Det hade varit ett hån mot din egen kunskap och trovärdighet men håller absolut med dig om Krpic och Vrdoljak. Ber om ursäkt för missförstånd.
Citat:
Ursprungligen postat av
mishima
Han som var en sådan "killer" i straffområdet. Fick inga bollar att jobba på, eller hur var det nu ville91 uttryckte sig.
Visst är Krpic bland det sämsta jag sett i AIK senaste tio åren men faktum är att han i grunden är en bra anfallare, det är det inte på något sätt snack om. Leverar duktigt i Bosnien just nu. Dock gör det inte hans sejour hos oss bättre.
Hursomhelst, det slår mig varje gång hur lite kritik Vrdoljak får. Han är, däremot, kanske den sämsta fotbollsspelaren jag sett i Allsvenskan. Grabben hade varken konditionen eller den offensiva/defensiva förmågan för att spela i Allsvenskan och mot sommaren fick Salétros kliva ut och vikariera på den kanten. Kommer ihåg hur Michael Omoh hade lekstuga på den kanten mot Vrdoljak.