Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Nedan ett mycket intressant inlägg som postaren skrev endast några timmar innan LW hittades.
Hen får gärna visa sig lite mer i tråden, eftersom jag tror hen har mer fakta om paret D*v*dss*n.
Instämmer. Trådens första sidor har många intressanta inlägg där man anar att folk med viss kännedom skrivit. Jag är också av den tron att mordet inte bara haft en GM även om det rent fysiskt kanske bara utförts av en person. Om någon av makarna D är GM, så ser jag det som osannolikt att de så tajta som de visar sig nu, skulle ha varit mördare bara en av dem.
På något sätt känns det utifrån vad de visar upp nu som att de står enade och då mest troligt stått enade även inför att LW skulle dö. HD som initiativtagare att röja undan den tänkta rivalen och smolken i glädjebägaren. SD som utförare för att kunna återgå till idyllen med HD under hennes föräldrars blida ögon och ekonomiska resesponsring samt geocachbarnvaktande. Förefaller som ett rimligt scenario? Man undrar vad postaren av det tidiga inlägget känner till om makarna D?