Citat:
Ursprungligen postat av
Netherworld
Du vet alltså att SD inte lämnat oriktiga uppgifter. Du vet alltså vilka uppgifter som är riktiga, och du vet exakt allt som SD sagt i förhör. Inte illa!
Det sa jag inte, det var sakfrågan om han haft kontakt med LW den aktuella dagen.
Är det mer illa att jag vet det eller om MV vet det? Det är MV som fick backa från sitt påstående, som egentligen enbart syftade på att svartmåla SD till att ljugit i förhöret i denna sakfråga.
Jag håller som sagt fortfarande SD relativt högt som GM, men utesluter inte andra GM. Det finns klara luckor åt båda hållen. Det är inte SD som ska i fängelse, det är mördaren.
Jag må då uppfattas som proSD, men det är nog bara för att alla andra genomlyser alla aspekter och tar upp massa teorier om honom, så min tid behöver jag inte ägna åt att titta över SD:s förehavande eller ageranden. Jag har tyvärr lite mer nu på SD än som framkommit här. Inget konkret på något vis, men ord som han har uttalat senaste tiden om händelsen som inte kan stämma känner vi. Det kan vara feltolkningar eller övertolkningar med. Låt mig ha detta ett tag, utan massa frågor. När tiden känns rätt så kanske jag skriver om det.
Återkommer snart med en min starkaste känsla på GM (eftersom jag än inte vet om han är utesluten som GM av polisen, inte fått några hintar genom våra kanaler inom geocaching, tyvärr).