2018-09-13, 01:18
Medlem
Hittade ett Lidlcommunity där folk har skrivit recensioner om typ alla deras varor:

https://www.lidlcommunity.co.uk/t5/P...p/LittleMarket
Citera
2018-09-13, 10:25
Medlem
2560ps avatar
Köpte valnötssalamin nu i franska veckan, förjävla god rent ut sagt!
Citera
2018-09-13, 10:39
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
tänkte slå ett slag för den nya remouladsåsen på lidl väldigt god nån fler som provat den?
Smakar den som dansk remoulad eller som annan ful remoulad dvs majonnäsaktigt?
Citera
2018-09-14, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
tror inte jag provat dansk reoumelad så jag vet inte, god är den i alla fall enligt min smak
Citera
2018-09-14, 18:40
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Hittade ett Lidlcommunity där folk har skrivit recensioner om typ alla deras varor:

https://www.lidlcommunity.co.uk/t5/P...p/LittleMarket

UK visserligen, men att dom säljer whiskey !
Recension: My son likes his whisky and i have seen this bottle in his cupboard many a time.

När kommer Lidl i Sverige att börja sälja?
Citera
2018-09-17, 20:03
Medlem
Såg att vissa chipspåsar hade märket "Snackday" eller dylikt, är det samma som Crusti Croc?
Citera
2018-09-17, 20:22
Medlem
Och nästa vecka är mitt favorittema; Alpenfest tillbaka, kött och korv ftw. Bayersk pate, österrikisk korv och weisswurst etc, mmm...
Citera
2018-09-17, 21:16
Medlem
BernardLoutres avatar
Jag såg att de säljer något som heter Mcennedy Pizza Chocolate Cookie. Vill helst inte vara försökskanin på den, någon som har provat?
Citera
2018-09-17, 22:11
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Nej, den är inte i närheten av den äkta varan. Typisk billighetsvariant. Den ger inte heller de där riktigt fylliga fisarna som originalet.
Men jag undrar när Lidl kommer komma med sin piripirisås igen? Det börjar bli kris, sista flaskan är snart slut. Vilka veckor är det de brukar ha den?

MVH/Gnomegirl
Citera
2018-09-18, 08:17
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nej, den är inte i närheten av den äkta varan. Typisk billighetsvariant. Den ger inte heller de där riktigt fylliga fisarna som originalet.
Men jag undrar när Lidl kommer komma med sin piripirisås igen? Det börjar bli kris, sista flaskan är snart slut. Vilka veckor är det de brukar ha den?

MVH/Gnomegirl
Som jag misstänkte! Det ska vara den danska varianten annars är det inte remoulade!
Det är många saker som försvunnit ur standardsortimentet på sista tiden och det är synd.
Citera
2018-09-18, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

MVH/Gnomegirl

Spanska veckan brukar ha piri-piri.
Citera
2018-09-18, 10:18
Medlem
Ferdinand-Piechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Och nästa vecka är mitt favorittema; Alpenfest tillbaka, kött och korv ftw. Bayersk pate, österrikisk korv och weisswurst etc, mmm...

Tack för tipset, jag förbereder redan nu att hänga på låset!

Ser ut att vara ovanligt välsorterat, det blir inköp av:

Österrikisk rökt kotlettrad.

Landjäger korv, god som både ölkorv eller skivad och stekt till pasta.

Knödel.

Chark-"brickan" (egentligen endast för att få tag i käsewursten, även om de andra två påläggen också är goda).

Hoppas kunna lägga vantarna på schmaltzen också, i lergodskrus, minst två ska jag försöka köpa om de inte tar slut innan jag hinner in i en butik.

Almdudler-läsken har jag testat tidigare och det var en annorlunda läsk som jag inte trodde att jag skulle gilla, men som faktiskt blev lite av en favorit. Den har jag gått runt och suktat efter sedan förra gången den fanns.

Plus lite annat smått och gott som jag inte tipsar om innan jag har lyckats lägga vantarna på en laddning själv.
Senast redigerad av Ferdinand-Piech 2018-09-18 kl. 10:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in