Citat:
Ursprungligen postat av
TashkentEkeroth
Ni äldre män och kvinnor som har en yngre älskare ni betalar.
Hur fick ni tag i någon som ville gå med på en sån överrenskommelse?
Beskriv gärna hur en träff går till och hur själva överlämnandet av betalning går till. Är det kontanter eller presenter eller att ni betalar hyran den 25e varje månad.
För min del en extremt lyckosam slump. Efter nyår då alla var lediga från jobbet. Jag var inne och jobbade en dag och tog en sen lunch. Efter mig i kön kommer en tjej i träningskläder som beställer samma sak som mig. Jag betalar och går och sätter mig och efter ett tag börjar tjejen garva borta i kassan. Hon som jobbar i kassan skriker herregud och kommer springande ut.
Det visade sig att jag hade betalt för båda två och att hon i kassan trodde vi var tillsammans. Jag säger nåt riktigt korkat i stil med "hade vi varit tillsammans hade jag aldrig lämnat sovrummet".
Vi bestämmer att vi reglerar det med Swish istället och snabbmatsmamman avviker. Flickan sätter sig och babblar på som bara den och vi skrattar åt hur det blev.
Sen visar det sig att jag har ju inte swish och säger att hon får bjuda på kaffe istället så är vi kvitt. Det är jävligt pirrigt när vi går där ifrån och hon går rakt in på pressbyrån. Tänker att det blir en pappmugg med automatkaffe men hon kommer ut med kanelbullar i en påse och det blir istället 3 minuters promenad till en liten men fin studentlägenhet.
Väl där slänger hon på en kanna kaffe och hoppar extremt avslappnat in i duschen. 5-10 minuter senare så kommer hon ut i morgonrock och vi dricker kaffe i en liten soffan samtidigt som det tittas på sport på TV.
Sen är det hon som tar initiativet och lite trevande närmar sig och på den vägen är det. Första mötet slutar rätt bra, två ggr faktiskt.
3-4 dagar senare hör hon av sig ingen och vill att jag skall hälsa på, i princip samma sak men mer rakt på sak. Har varit där 5 ggr totalt och det har inte varit några pengar inblandade mer än att jag betalat en tågbiljett till hemorten och en mobilräkning som hon även bedyrar att hon skall betala tillbaka.
Däremot har hon hintat att hon håller på att ta körkort men att det är så dyrt. Blev först förvånad, trodde i princip alla hade körkort när dom är 23 men så är det tydligen inte längre. Kan dock inte avgöra om det dyra körkortet är allmän konversation, om hon vill övningsköra med mig (inte så troligt) eller om hon fiskar efter bidrag.
Jag vet inte om det kvalar in som sugarbabe men det är en påtaglig ålderskillnad på 20 år, hon är lite för snygg och vältränad och hon vill smyga med det. Det är viktigt när och hur jag kommer och går, man märker att detta inte är nåt hon står för om man säger så. Hon är även helt ointresserad av middagar ute och sånt. Det har blivit en fika och en lunch en lördag men hon blir lite reserverad om vi går ut tillsammans. Hon vill då att vi möts upp en bra bit ifrån hennes lägenhet. Enda gången vi har synts tillsammans i omgivningarna runt lägenheten är första gången.
I hennes lägenhet däremot så blir jag nästan våldtagen ibland så där är det full fart. Nu har hon inte hört av sig på 1,5 vecka och jag tycker det gått för lång tid, är jag dumpad?