2018-09-17, 07:55
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Somnar du av mdma så är det för låg dos, för dålig kvalitet eller så har du tagit det för ofta eller kombinerat med andra droger som ger en mindre önskvärd upplevelse. Hur fan kan man somna när ögonen fladdrar åt alla håll, när man imploderar var orgasm igenom sig själv av att smeka sig själv på kroppen? När ruset lägger sig så har jag dessutom väldigt svårt för att sova och äta de kommande 6-12 timmarna och när mdma't övergår till MDA så kan jag definitivt inte somna eftersom att jag får sjukt mystiska hallucinationer.

Varför ens vilja sova? Upp och dansa åtminstone.
Nja, tror inte det är för låg dos. Eller är 150mg+ IV för låg dos för max 60kg tjej? Olika, piller och kristaller.
Det är lite det som är grejen, jag blir inte sådär pigg av det. Mer dåsig och chill. Får lust att bara krama någon och bara är helt väck. Som jag säger, det blir nästan lättare att somna på det, oavsett 1 timme efter eller 5, men blir åter svårare att somna när det går ut...
Tycker MDMA är definitivt överskattat, och särskilt när det gäller beröring, då är nog tom tjack bättre, eller båda tillsammans.
Citera
2018-09-17, 17:50
Avslutad
Instämmer på detta. Åtminstone på ren mdma, E blir jag pigg av men det e ju oftast amfetamin i så inte konstigt. Men hänt att jag somnat av knappar oxå.

Mår så jävla bra, kan bli så påtagligt att jag måste lägga mig ner och blunda. Helt plötsligt sover jag, riktigt skön sömn blir det oxå.. Väldigt slöseri dock.
Citera
2018-09-18, 19:53
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Instämmer på detta. Åtminstone på ren mdma, E blir jag pigg av men det e ju oftast amfetamin i så inte konstigt. Men hänt att jag somnat av knappar oxå.

Mår så jävla bra, kan bli så påtagligt att jag måste lägga mig ner och blunda. Helt plötsligt sover jag, riktigt skön sömn blir det oxå.. Väldigt slöseri dock.

+1 på det jag har EXAKT samma upplevelse av rent mdma och knappar nuförtiden.

Som du säger så är det fan riktigt skön sömn det blir och känns som ett förbannat slöseri efteråt.
Citera
2018-09-21, 21:01
Medlem
TrikkFukks avatar
Ibland har det blivit några få timmars orolig sömn om det har varit för mycket käkkramp och vobbel som gör det svårt att verkligen koppla av. I annat fall har jag kunnat krascha och sova sött i typ 10 timmar. Röka på kan så klart underlätta.
Citera
2018-09-21, 21:48
Medlem
ProosedontObungos avatar
Om jag tar det hemma går jag alltid o lägger mig efter peaken, du vet när man får den där känslan "Fan det är över ta mig tillbaka till peaken, jag mår piss, skjut mig"

Tar några extra minuter, men går oftast!

Har ALLTID använt helt ren MDMA, ingen tjack o skit.

Ärligt talat så blir jag ganska chill av MDMA, vill bara sitta ner o njuta, tror många som blir så jävla pigga på "XTC" egentligen fått i sig nåt annat...
Senast redigerad av ProosedontObungo 2018-09-21 kl. 21:52.
Citera
2018-09-22, 21:35
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Nja, tror inte det är för låg dos. Eller är 150mg+ IV för låg dos för max 60kg tjej? Olika, piller och kristaller.

150mg på 60kg är tillräckligt för att du kan behöva spy under comeup, sedan svettas rejält och sedan stöna fram att du aldrig mått så bra någonsin. Under comedown borde käkarna tugga konstant och ögonen studsa från höger till vänster samt få hela synfältet att vibrera.

Det vill säga om du tar det utan tolerans och utan andra saker som kan dämpa effekten. Jag väger ~60kg och sist jag tog 120-150mg bomb så var jag helt väck. Det var och andra sidan de bästa kristallerna någon i mitt dåvarande sällskap testat. Vi är säkra på att det var rent.
Senast redigerad av bongloard 2018-09-22 kl. 21:37.
Citera
2018-09-22, 22:29
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
150mg på 60kg är tillräckligt för att du kan behöva spy under comeup, sedan svettas rejält och sedan stöna fram att du aldrig mått så bra någonsin. Under comedown borde käkarna tugga konstant och ögonen studsa från höger till vänster samt få hela synfältet att vibrera.

Det vill säga om du tar det utan tolerans och utan andra saker som kan dämpa effekten. Jag väger ~60kg och sist jag tog 120-150mg bomb så var jag helt väck. Det var och andra sidan de bästa kristallerna någon i mitt dåvarande sällskap testat. Vi är säkra på att det var rent.
Hellre för mycket en för lite!
Citera
2018-09-25, 13:01
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Hellre för mycket en för lite!

På sätt och vis ja. Med MDMA vill man ta mycket men inte ofta. Men desto mer man tar ju mer noga måste man vara med att hålla kroppstemperaturen och hydrera ordentligt. 200-250mg är för mycket om man inte är väldigt stor, givetvis lär man må bra som fan men det är inte riktigt värt att utsätta hjärnan för det. 150mg räcker gott och väl för en normalt byggd människa.
Citera
2018-09-27, 01:59
Medlem
Presentpappers avatar
Ju renare det är ju lättare är det att lyckas somna/dåsa bort under ruset. Serotonin är ganska avslappnade faktiskt.
Citera
2018-10-06, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
När jag tog mdma sist när jag var yngre upplevde jag att jag inte fick någon sk "AT" av mdma - utan att ruset bara klingade av eftersom och att man sov gott när det väl var över.

På den tiden gick myter om att det var heroin i ectacyn. Den grundade sig på att man blev mysig och satt och log i ett hörn och att man ibland kunde bli illamående då E:na slog till. Har dock mycket svårt att tro på detta.

De bästa jag prövade var i form av kapslar som gick runt just då. Det kan väl inte vara helt vanligt idag?
Antingen doserar man själv från kristaller eller så köper man tabletter.

OT:Men borde det inte vara mer eftertraktat med mdma i kapsel form? om jag kände kranen väl osv skulle jag alla dagar i veckan ta en kapsel mdma istället för xtc tablett då xtc ofta är bankat med andra grejer...
men ändå så dyker man aldrig på någon som har mdma i kapslar... iaf inte på gatan.

Ontopic: om jag endast tar mdma så kan jag sova när ruset dalar. hade även en vän för ett tag sen som däckade typ 5-6 timmar efter intag han tog det 22.00 och låg däckad kl 03.00 och då var det hög kvalitivt mdma, ez testat och mycket potent... så ja det går att somna på xtc osäker på om det går o sova under peaken men inte helt säker. jag skulle aldrig kunna somna på en mdma peak...
Citera
2018-10-06, 23:01
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
OT:Men borde det inte vara mer eftertraktat med mdma i kapsel form? om jag kände kranen väl osv skulle jag alla dagar i veckan ta en kapsel mdma istället för xtc tablett då xtc ofta är bankat med andra grejer...
men ändå så dyker man aldrig på någon som har mdma i kapslar... iaf inte på gatan.

Ontopic: om jag endast tar mdma så kan jag sova när ruset dalar. hade även en vän för ett tag sen som däckade typ 5-6 timmar efter intag han tog det 22.00 och låg däckad kl 03.00 och då var det hög kvalitivt mdma, ez testat och mycket potent... så ja det går att somna på xtc osäker på om det går o sova under peaken men inte helt säker. jag skulle aldrig kunna somna på en mdma peak...
Köp kristaller istället för piller MDMA.

Tror detta är löst, på REN MDMA går det att sova, på utblandat med andra stimulerande droger inte.
Citera
2018-10-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Köp kristaller istället för piller MDMA.

Tror detta är löst, på REN MDMA går det att sova, på utblandat med andra stimulerande droger inte.

ja jo men frågan var mer på att om man som köpare endast är ute efter typ 400mg mdma så skulle man ju föredra iaf jag skulle föredra att få dem färdiga för förtäring i en kapsel?`undrar bara varför det inte är mer vanligt att sälja mdma kapslar istället för knappar? kan ju innehålla vad som helst...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in