Citat:
Ursprungligen postat av
bongloard
Somnar du av mdma så är det för låg dos, för dålig kvalitet eller så har du tagit det för ofta eller kombinerat med andra droger som ger en mindre önskvärd upplevelse. Hur fan kan man somna när ögonen fladdrar åt alla håll, när man imploderar var orgasm igenom sig själv av att smeka sig själv på kroppen? När ruset lägger sig så har jag dessutom väldigt svårt för att sova och äta de kommande 6-12 timmarna och när mdma't övergår till MDA så kan jag definitivt inte somna eftersom att jag får sjukt mystiska hallucinationer.
Varför ens vilja sova? Upp och dansa åtminstone.
Nja, tror inte det är för låg dos. Eller är 150mg+ IV för låg dos för max 60kg tjej? Olika, piller och kristaller.
Det är lite det som är grejen, jag blir inte sådär pigg av det. Mer dåsig och chill. Får lust att bara krama någon och bara är helt väck. Som jag säger, det blir nästan lättare att somna på det, oavsett 1 timme efter eller 5, men blir åter svårare att somna när det går ut...
Tycker MDMA är definitivt överskattat, och särskilt när det gäller beröring, då är nog tom tjack bättre, eller båda tillsammans.