Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Trams. Bilderberg-gruppen utser ingenting. Vore det så skulle Mona Sahlin ha blivit statsminister 2010 eftersom hon gästade Bilderberg-gruppen då. Lööf är en politiker som troligen skulle ingå i en regering, dessutom partiledare. Därav blev hon inbjuden.
Inlägg av denna typ visar på ett problem alla partier av AfS typ har. Man drar till sig galningar och psykiskt tveksamma personer. SD-Karlssons samarbete med Expo är inte särskilt konstigt. Han vill inte ha med sådana här typer att göra.
Då borde Karlsson utesluta sig själv, Chefsideologen är en sann galning.
Nu har Chefsideologen dock fått sig ett större problem på halsen, nu har han fått in PK folket i sitt parti.
Något som kommer visa sig mer förödande för SD i längden än vad några lustiga personer som tror på konspirationsteorier är eller som säger att svenskar är vita och att öppen svenskhet är en fars och en lögn.
Men nu har ni ju ett ideologiskt rent parti så jag förstår inte att du är inne här och härjar, det är som ni är välmedvetna om det faktiska valfusk som begicks med de 2,7 miljoner förtidsrösterna och att AfS är mycket större egentligen. Ni verkar så ängsliga och rädda, vadan detta? AfS är ju tydligen ett mikroparti, eller är du bara en simpel mobbare som så många andra inom SD?
Jag tycker nog du ska återgå till att jaga ideologiska avvikare, jag har ett tips: användaren ReiseReise.
Ideologisk avvikare i ert parti, make sure Karlsson finds out who he is. Uteslut omedelbart.
Citat:
Ursprungligen postat av
Endevil
Med backspegeln i högsta hugg. Nä, det där är en helt värdelös ex-post analys. Du är ju inte korkad så det där är enbart för att retas.
Mata inte trollet.