2018-09-14, 14:38
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Vad gör du åt en svensk kvinna som åker utomlands och blir på smällen? Skall du rycka hennes nyfödda barn ifrån henne, eller skall du utvisa henne med ungen, trots att hon är svensk?
Bara en sådan grej liksom.
Om du däremot låter henne vara kvar i landet, så "smutsar" hon ju ner den svenska genpoolen som du menar.

Det skulle aldrig hända, inte frivilligt iallafall. Kanske genom våldtäkt om hon rört sig i farliga områden.

Kvinnor skulle i ett annat slags samhälle än dagens vara uppfostrade i mantrat "allas olika värde", att vita är mer värdefulla än alla andra folk på den här planeten, och tillika vikten av att hålla blodet rent.
Citera
2018-09-14, 15:00
Medlem
Citat:
Det där du säger är ju bara löjligt och helt enkelt ogenomförbart i praktiken. Det kanske fungerar i teorin, men inte i praktiken.

Det är lätt att genomföra i praktiken, om viljan finns. Viljan finns som bekant inte idag.

Citat:
Vad gör du åt en svensk kvinna som åker utomlands och blir på smällen? Skall du rycka hennes nyfödda barn ifrån henne, eller skall du utvisa henne med ungen, trots att hon är svensk?

Man förbjuder helt enkelt rasblandning och sen är det tvångsabort, sterilisering, deportation eller nåt annat som får tillämpas. Nordkorea påstås genomföra tvångsaborter på koreanska kvinnor som blivit gravida med en icke-önskvärd ras utomlands. Det går om viljan finns.

Citat:
Om du däremot låter henne vara kvar i landet, så "smutsar" hon ju ner den svenska genpoolen som du menar.

Sterilisering. I Sverige steriliserade man icke-önskvärda element fram till 1974. Även etniskt svenska småtjuvar steriliserades för att deras socialt missanpassade beteende inte skulle ärvas av deras framtida barn. I Israel har de ganska nyligen systematiskt steriliserat etiopiska invandrare.

Citat:
Hur skall du göra med alla dem som inte är helsvenskar, utan har någon spanjor exempelvis i släkten 10 generationer bakåt?

Detta är trams. För det första är det inget rasligt problem och för det andra så är denna typ av blandning ovanligt bland svenskar. Det var inte så många spanjorer i Sverige på 1700-talet...

Citat:
Skall du släktforska, gå tillbaka, och sedan utvisa sådär 200 personer som alla kommer från den släkten?

Nej. Se ovan.

Citat:
Eller skall du utrota dem? Gasa ihjäl de kanske?

Jag ser personligen inget problem med att man t.ex. avlivar otäcka orcher istället för att utvisa dem tillbaka till Mordor, men sterilisering är ju som sagt ett humant alternativ.

Citat:
Du tror då på allvar att länder runtomkring skulle titta på och inte ingripa?

Om något sånt sker i framtiden så lär det ske efter att globalisternas makt är bruten och andra länder i Europa också gör samma sak.

Citat:
Hur många äkta, 100% rena svenskar tror du finns kvar i landet efter att du är färdig? Blir nog inte så många va?

Det blir många miljoner kvar, var inte orolig.

Citat:
Vem någonsin skulle vilja handla med ett land som det?

Många länder handlar med Israel och Nordkorea. Många länder handlade med Hitler-Tyskland, Sovjet och Kina när de höll på som mest.

Citat:
Du hade ju fört tillbaka Sverige till stenåldern för tusan...

Tvärtom så hade det varit ett första steg mot att föra Sverige och Europa in i rymdåldern. Kineserna är inne mycket på såna här tankar med gener och sånt, och de har redan gått om de flesta europeiska länder när det gäller rymdåldern och framtidsteknik.

Citat:
Nä, du får nog tänka om där tror jag

Du får tänka om. Brasilien och dylika länder är våldsamma bajsländer pga biologiska skäl.

Jag säger inte att det jag beskriver kommer att hända i Sverige, men om vi vill rädda det svenska folket och utveckla vår civilisation till en högre nivå så borde det hända. Risken är ju dock att det är kört, att Sverige och svenskarna aldrig kommer återhämta sig och helt enkelt går under.

AfS har ju naturligtvis inget sånt här i sitt program så det får bli några andra som löser uppgiften, men om man vill att "Sverige ska bli svenskt igen" så krävs det en vuxen och ansvarstagande politik. För långt mindre än 100 år sedan så var tankar som mina ganska mainstream och delades av många inom etablissemanget, bl.a. dåtidens Centerparti och sossarna. Då hade de naturligtvis inte dagens problem, men om de hade haft det så hade de sannolikt genomdrivit en politik av den typ jag beskriver.
Senast redigerad av Tumidanda 2018-09-14 kl. 15:10.
Citera
2018-09-14, 15:07
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Det skulle aldrig hända, inte frivilligt iallafall. Kanske genom våldtäkt om hon rört sig i farliga områden.

Kvinnor skulle i ett annat slags samhälle än dagens vara uppfostrade i mantrat "allas olika värde", att vita är mer värdefulla än alla andra folk på den här planeten, och tillika vikten av att hålla blodet rent.

Men snälla någon. Hur lång tid tar inte det tror du? Du förstår väl att det där skulle ta århundraden?

Kolla hur batikhäxorna öppnar sina armar, och vem vet vad de mer öppnar, för de s.k. ensamkommande "barnen" ...och det gör de alldeles FRIVILLIGT! ...inte bara att de gör det frivilligt, du kan inte ens stoppa dem!

Det kommer alltid att finnas sådana människor. T.o.m i de strängaste diktaturer finns ju människor som avviker från stora massan osv.

Nä, sådant här är bara trams. Och jag kan inte begripa hur man kan orka slåss för eller ens bry sig om att skapa en sån här värld.
De som gör det ödslar sin energi helt i onödan. De kommer aldrig under sin livstid lyckas. Inte ens under deras barnbarnbarnbarnbarns livstid. Och vid det laget är hela världen totalkörd ändå.

Nä, tänk lite mer rationellt istället. Tänk förnuftigt, logiskt och rimligt.

Det SD vill är helt rimligt, och det märker man också på att allt fler håller med de. Även om de inte gjorde ett så bra val som många trodde, så ökade de rejält, med nära 5%.
Det betyder att deras ideologi går hem hos väldigt många, om än inte hos merparten av befolkningen (ännu).

Men prova ni er rasbiologiska ideologi inför den stora massan, så får vi väl se hur många procent ni får.
Inte ens AfS, som ändå är väldigt mjuka jämfört med många här som vill göra en total etnisk rensning i Sverige, om det så skall ske med folkmord, fick mer än 0,3% i valet. Och det lär förmodligen sjunka ytterligare lite till med tanke på att SD fortfarande ligger högre än slutresultatet. SD f.n. på 18,64%, och är på väg ner mot ca. 17,5%. Vid det laget är väl AfS nere i 0,28% kanske.

Hur många procent tror ni skulle ett parti få, som vill utrota alla som inte är pursvenskar?

Nä, jag vill faktiskt inte ta min tid mer till denna diskussion, för den är så barnslig att det saknar motstycke. Sandlådenivå i klass (x 100) med det som 7-klövens politiker håller på med.
Citera
2018-09-14, 15:12
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det är lätt att genomföra i praktiken, om viljan finns. Viljan finns som bekant inte idag.

Man förbjuder helt enkelt rasblandning och sen är det tvångsabort, sterilisering, deportation eller nåt annat som får tillämpas. Nordkorea påstås genomföra tvångsaborter på koreanska kvinnor som blivit gravida med en icke-önskvärd ras utomlands. Det går om viljan finns.

Sterilisering. I Sverige steriliserade man icke-önskvärda element fram till 1974. Även etniskt svenska småtjuvar steriliserades för att deras socialt missanpassade beteende inte skulle ärvas av deras framtida barn. I Israel har de ganska nyligen systematiskt steriliserat etiopiska invandrare.

Detta är trams. För det första är det inget rasligt problem och för det andra så är denna typ av blandning ovanligt bland svenskar. Det var inte så många spanjorer i Sverige på 1700-talet...

Nej. Se ovan.

Jag ser personligen inget problem med att man t.ex. avlivar otäcka orcher istället för att utvisa dem tillbaka till Mordor, men sterilisering är ju som sagt ett humant alternativ.

Om något sånt sker i framtiden så lär det ske efter att globalisternas makt är bruten och andra länder i Europa också gör samma sak.

Många länder handlar med Israel och Nordkorea. Många länder handlade med Hitler-Tyskland, Sovjet och Kina när de höll på som mest.

Tvärtom så hade det varit ett första steg mot att föra Sverige och Europa in i rymdåldern. Kineserna är inne mycket på såna här tankar med gener och sånt, och de har redan gått om de flesta europeiska länder när det gäller rymdåldern och framtidsteknik.

Du får tänka om. Brasilien och dylika länder är våldsamma bajsländer pga biologiska skäl.

Jag säger inte att det jag beskriver kommer att hända i Sverige, men om vi vill rädda det svenska folket och utveckla vår civilisation till en högre nivå så borde det hända. Risken är ju dock att det är kört, att Sverige och svenskarna aldrig kommer återhämta sig och helt enkelt går under.

Detta svarade jag på ovan.
[/quote]

Jag blir faktiskt ledsen när jag läser detta. Menar du verkligen allvar? Eller trollar du?

Jag hoppas du begriper, att i det fall du hade lagt din AfS röst på SD istället, så hade du kunnat göra en VERKLIG skillnad, genom att exempelvis stoppa vansinnet Rödgröna + C = KATASTROF.
Men icke. Du drömmer om din utopi som aldrig någonsin kommer att bli verklighet, och röstar därefter, vilket i sin tur leder till att Sverige går åt helvete för oss alla istället.

Tycker du att Sverige hamnar i rätt riktning om vi får en rödgrön sörja uppbackad av Annie?

Nä, återigen, detta är så tramsigt att jag blir ledsen. Inte lönt att diskutera... förmodligen ändå bara troll, kan ju inte vara uppriktigt menat sådant här overkligt trams.
Citera
2018-09-14, 15:24
Medlem
Citat:
Men snälla någon. Hur lång tid tar inte det tror du? Du förstår väl att det där skulle ta århundraden?

Om rätt krafter får makten över politik och media lär det inte ta mer än max ett par år.

Citat:
Kolla hur batikhäxorna öppnar sina armar, och vem vet vad de mer öppnar, för de s.k. ensamkommande "barnen" ...och det gör de alldeles FRIVILLIGT! ...inte bara att de gör det frivilligt, du kan inte ens stoppa dem!

För det första skulle det inte komma några skäggbarn och för det andra så skulle lusten svalna snabbt om de visste att de straffades hårt för sitt beteende. Man kommer väldigt långt med "pisk-motivation", så morot behövs inte.

Citat:
Nä, sådant här är bara trams. Och jag kan inte begripa hur man kan orka slåss för eller ens bry sig om att skapa en sån här värld.
De som gör det ödslar sin energi helt i onödan. De kommer aldrig under sin livstid lyckas. Inte ens under deras barnbarnbarnbarnbarns livstid. Och vid det laget är hela världen totalkörd ändå.

Det är alltså trams att vilja förhindra att hela världen blir totalkörd?

Citat:
Nä, tänk lite mer rationellt istället. Tänk förnuftigt, logiskt och rimligt.

Det är det vi gör. Rationellt och logiskt tänkande utan pk-hjärntvätt och irrationella känsloimpulser.

Citat:
Men prova ni er rasbiologiska ideologi inför den stora massan, så får vi väl se hur många procent ni får.

Så länge globalister styr västvärldens politik och media går det inte nej.

Citat:
Nä, jag vill faktiskt inte ta min tid mer till denna diskussion, för den är så barnslig att det saknar motstycke. Sandlådenivå i klass (x 100) med det som 7-klövens politiker håller på med.

Det är allstå sandlådenivå att inte vilja ha ett samhälle präglat av negerkaos, misär, brottslighet, våld och otrygghet?

Lycka till när vita är en fjärdedel av befolkningen i Sverige, lycka till...
Citera
2018-09-14, 15:50
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Lycka till när vita är en fjärdedel av befolkningen i Sverige, lycka till...

Fast nu är det ju inte jag som har röstat på AfS istället för SD, och därmed möjliggjort en eventuell rödgrön regering med Lööf, inte sant?

Vi får väl se vad som händer när Annie får igenom sin import av ytterligare 30 miljoner flyktingar... där har ni er kära "en fjärdedel vita".

Som man röstar får man lida

Vid det laget sitter jag med en drink i handen på någon jäkla strand på säkrare ställen än Sverige, eller har flytt till något av V4 länderna, som ju fortfarande har huvudet på skaft.
Citera
2018-09-14, 16:51
Medlem
baggebo1s avatar
Dags för uppdatering och listor igen. Allt är inte klart än. Vi har Göteborg och Västra Götaland plus Stockholm med dito län. Dessutom Östergötland och Gävleborg. Annars är det färdigräknat nu. Topp 5 har inte ändrats något sedan jag uppdaterade sist, så jag lägger till 5 till och presenterar de 10 bästa kommunerna för AfS:
Kod:
Haparanda	0,75	33
Grums		0,71	42
Forshaga	0,62	47
Norberg		0,59	22
Klippan		0,58	61
Hultsfred	0,52	45
Norsjö		0,51	13
Munkfors	0,51	12
Nybro		0,49	62
Emmaboda	0,49	29
Vi ser att Värmland och Kalmar län går bra, med tre representanter vardera på topp 10.

När det gäller de större städerna så har vi redan noterat att Lund och Uppsala går bra. Här ser vi nu att Umeå går ännu bättre och lägger sig på en mycket bra placering. Nyköping ny toppkommun, och Borlänge in ganska högt upp. (Man kan notera att i både Nyköping och Borlänge går även NMR betydligt bättre än deras rikssnitt):
Kod:
Nyköping	0,42	154
Enköping	0,39	110
Umeå		0,36	305
Uppsala		0,35	502
Lund		0,35	279
Borlänge	0,34	111
Helsingborg	0,32	281
Hässleholm	0,32	108
Karlstad	0,31	195
Luleå		0,31	164
Falun		0,31	124
Örnsköldsvik	0,31	119
Eskilstuna	0,30	190
Kalmar		0,30	138
Örebro		0,28	271
Sundsvall	0,28	184
Växjö		0,28	167
Varberg		0,28	121
Malmö		0,27	529
Kungsbacka	0,27	150
Västerås	0,25	241
Jönköping	0,25	228
Skellefteå	0,25	124
Östersund	0,25	106
Halmstad	0,23	150
Kristianstad	0,23	123
Karlskrona	0,23	103

I botten så var det nära att AfS skulle få ett par röstlösa kommuner i Lappland, men till slut så visade det sig finnas ett par tappra väljare även i Dorotea och Sorsele. Men dessa båda kommuner lägger sig nu på bottenplatser med en röst vardera:

Kod:
Jokkmokk	0,15	5
Malå		0,10	2
Skinnskatteberg	0,07	2
Sorsele		0,07	1
Dorotea		0,06	1
Citera
2018-09-14, 17:02
Medlem
baggebo1s avatar
Vi måste väl ändå kommentera kampen i Ludvika också, den mellan AfS och NMR. Den var jämn in i det sista men slutade med att AfS vann med två ynka röster: 62-60. NMR fick 215 röster (minst) i lokalvalet, vilket betyder att cirkus hälften av deras röster där kom från väljare som röstade något annat än AfS eller NMR i riksdagsvalet.

Om man räknar ihop AfS och NMR till en sorts "nationellt block" så skulle Ludvika ligga väldigt bra med 0,73%.

https://data.val.se/val/val2018/slutresultat/R/kommun/20/85/index.html
Citera
2018-09-14, 17:06
Medlem
Citat:

Nej. Se ovan.

AfS har ju naturligtvis inget sånt här i sitt program så det får bli några andra som löser uppgiften, men om man vill att "Sverige ska bli svenskt igen" så krävs det en vuxen och ansvarstagande politik. För långt mindre än 100 år sedan så var tankar som mina ganska mainstream och delades av många inom etablissemanget, bl.a. dåtidens Centerparti och sossarna. Då hade de naturligtvis inte dagens problem, men om de hade haft det så hade de sannolikt genomdrivit en politik av den typ jag beskriver.

Kan bara hålla med Tumidanda. Bra skrivet. Allt handlar om vilja, medvetenhet, mod och intelligens. Dessvärre tycks inte vita människor matcha dessa kriterier, utan utmanövreras av näsmaffian.
Citera
2018-09-14, 17:23
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Dags för uppdatering och listor igen. Allt är inte klart än. Vi har Göteborg och Västra Götaland plus Stockholm med dito län. Dessutom Östergötland och Gävleborg. Annars är det färdigräknat nu. Topp 5 har inte ändrats något sedan jag uppdaterade sist, så jag lägger till 5 till och presenterar de 10 bästa kommunerna för AfS:
Kod:
Haparanda	0,75	33
Grums		0,71	42
Forshaga	0,62	47
Norberg		0,59	22
Klippan		0,58	61
Hultsfred	0,52	45
Norsjö		0,51	13
Munkfors	0,51	12
Nybro		0,49	62
Emmaboda	0,49	29
Vi ser att Värmland och Kalmar län går bra, med tre representanter vardera på topp 10.

När det gäller de större städerna så har vi redan noterat att Lund och Uppsala går bra. Här ser vi nu att Umeå går ännu bättre och lägger sig på en mycket bra placering. Nyköping ny toppkommun, och Borlänge in ganska högt upp. (Man kan notera att i både Nyköping och Borlänge går även NMR betydligt bättre än deras rikssnitt):
Kod:
Nyköping	0,42	154
Enköping	0,39	110
Umeå		0,36	305
Uppsala		0,35	502
Lund		0,35	279
Borlänge	0,34	111
Helsingborg	0,32	281
Hässleholm	0,32	108
Karlstad	0,31	195
Luleå		0,31	164
Falun		0,31	124
Örnsköldsvik	0,31	119
Eskilstuna	0,30	190
Kalmar		0,30	138
Örebro		0,28	271
Sundsvall	0,28	184
Växjö		0,28	167
Varberg		0,28	121
Malmö		0,27	529
Kungsbacka	0,27	150
Västerås	0,25	241
Jönköping	0,25	228
Skellefteå	0,25	124
Östersund	0,25	106
Halmstad	0,23	150
Kristianstad	0,23	123
Karlskrona	0,23	103

I botten så var det nära att AfS skulle få ett par röstlösa kommuner i Lappland, men till slut så visade det sig finnas ett par tappra väljare även i Dorotea och Sorsele. Men dessa båda kommuner lägger sig nu på bottenplatser med en röst vardera:

Kod:
Jokkmokk	0,15	5
Malå		0,10	2
Skinnskatteberg	0,07	2
Sorsele		0,07	1
Dorotea		0,06	1
Imponerande att det gick så pass bra i kommunismens och vänsterextremismens högborg Umeå, det trodde man inte på förhand.
Citera
2018-09-14, 17:46
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Imponerande att det gick så pass bra i kommunismens och vänsterextremismens högborg Umeå, det trodde man inte på förhand.

Det finns iofs en del högerxtreminster i Umeå, också, även om de inte gör lika stort väsen av sig.
Citera
2018-09-14, 17:47
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Nej AfS röster var få och betyder inget alls för några andra partier. Men det blev en start som kommer att betyda mycket i framtiden.

Jo AfS avgjorde hela valet. Om deras cirka 20 000 röster gått till SD så hade SD tagit ping-pongmandatet i stället för C. Det hade i sin tur omöjliggjort den utökade rödgröna regering som nu diskuteras i den här tråden:

(FB) En utökad rödgrön regering med egen majoritet

Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Man röstar efter sin övertygelse inte på andras uppmaning. Det är hela idén med fria val.

Visst, men man ska också ha klart för sig vad den röst man lägger får för konsekvenser. I det här valet blev en röst på AfS onekligen en röst på Annie Lööf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in