Citat:
Ursprungligen postat av
EnergizerBunny
Det där du säger är ju bara löjligt och helt enkelt ogenomförbart i praktiken. Det kanske fungerar i teorin, men inte i praktiken.
Det är lätt att genomföra i praktiken, om viljan finns. Viljan finns som bekant inte idag.
Citat:
Vad gör du åt en svensk kvinna som åker utomlands och blir på smällen? Skall du rycka hennes nyfödda barn ifrån henne, eller skall du utvisa henne med ungen, trots att hon är svensk?
Man förbjuder helt enkelt rasblandning och sen är det tvångsabort, sterilisering, deportation eller nåt annat som får tillämpas. Nordkorea påstås genomföra tvångsaborter på koreanska kvinnor som blivit gravida med en icke-önskvärd ras utomlands. Det går om viljan finns.
Citat:
Om du däremot låter henne vara kvar i landet, så "smutsar" hon ju ner den svenska genpoolen som du menar.
Sterilisering. I Sverige steriliserade man icke-önskvärda element fram till 1974. Även etniskt svenska småtjuvar steriliserades för att deras socialt missanpassade beteende inte skulle ärvas av deras framtida barn. I Israel har de ganska nyligen systematiskt steriliserat etiopiska invandrare.
Citat:
Hur skall du göra med alla dem som inte är helsvenskar, utan har någon spanjor exempelvis i släkten 10 generationer bakåt?
Detta är trams. För det första är det inget rasligt problem och för det andra så är denna typ av blandning ovanligt bland svenskar. Det var inte så många spanjorer i Sverige på 1700-talet...
Citat:
Skall du släktforska, gå tillbaka, och sedan utvisa sådär 200 personer som alla kommer från den släkten?
Nej. Se ovan.
Citat:
Eller skall du utrota dem? Gasa ihjäl de kanske?
Jag ser personligen inget problem med att man t.ex. avlivar otäcka orcher istället för att utvisa dem tillbaka till Mordor, men sterilisering är ju som sagt ett humant alternativ.
Citat:
Du tror då på allvar att länder runtomkring skulle titta på och inte ingripa?
Om något sånt sker i framtiden så lär det ske efter att globalisternas makt är bruten och andra länder i Europa också gör samma sak.
Citat:
Hur många äkta, 100% rena svenskar tror du finns kvar i landet efter att du är färdig? Blir nog inte så många va?
Det blir många miljoner kvar, var inte orolig.
Citat:
Vem någonsin skulle vilja handla med ett land som det?
Många länder handlar med Israel och Nordkorea. Många länder handlade med Hitler-Tyskland, Sovjet och Kina när de höll på som mest.
Citat:
Du hade ju fört tillbaka Sverige till stenåldern för tusan...
Tvärtom så hade det varit ett första steg mot att föra Sverige och Europa in i rymdåldern. Kineserna är inne mycket på såna här tankar med gener och sånt, och de har redan gått om de flesta europeiska länder när det gäller rymdåldern och framtidsteknik.
Citat:
Nä, du får nog tänka om där tror jag
Du får tänka om. Brasilien och dylika länder är våldsamma bajsländer pga biologiska skäl.
Jag säger inte att det jag beskriver kommer att hända i Sverige, men om vi vill rädda det svenska folket och utveckla vår civilisation till en högre nivå så borde det hända. Risken är ju dock att det är kört, att Sverige och svenskarna aldrig kommer återhämta sig och helt enkelt går under.
AfS har ju naturligtvis inget sånt här i sitt program så det får bli några andra som löser uppgiften, men om man vill att "Sverige ska bli svenskt igen" så krävs det en vuxen och ansvarstagande politik. För långt mindre än 100 år sedan så var tankar som mina ganska mainstream och delades av många inom etablissemanget, bl.a. dåtidens Centerparti och sossarna. Då hade de naturligtvis inte dagens problem, men om de hade haft det så hade de sannolikt genomdrivit en politik av den typ jag beskriver.