2018-09-14, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Att det finns digitala spår angående att MGM inte ville att LW skulle till Norge?
Ditt ?-tecken var bra där... digitala spår på mordkvällen har det pratats om tidigare i tråden... att SD inte ville att LW skulle till Norge och det också talats om... ingen vet och man väljer om man vill ta MV på orden, inget är nytt...
Citera
2018-09-14, 08:25
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Nu förstår man varför MGM verkar så glad nuförtiden. Han såg till att ingen annan fick henne.

Ja, det finns ett starkt osynk i mellan hans beteende när en nära vän/älskarinna dött på ett hemskt sätt och att sedan dessutom vara skäligen misstänkt för hennes död.

För de många människor skulle detta vara en väldigt tärande situation. Alla sörjer olika, det är sant. En del vill gräva ner sig i arbete mm för att fly och orka med sina känslor. En del drar sig undan.

Men man kan ändå inte låta bli att undra lite över det ganska "okänsliga" beteendet att fortsätta att lägga upp glättiga bilder/texter på deras eskapader som att inget har hänt...

Det påminner mig om några andra gm som jag läst om. De verkar förvånansvärt "obekymrade om sin situation" och "sover gott om natten"....
Citera
2018-09-14, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Det märkliga med MV:s inlägg är att (som jag uppfattar det) både med/motståndare till SD som GM inte ifrågasätter inläggen. Alla verkar ta det som sanning...
Och varför svara på en massa gamla inlägg i tråden... varför inte bara skriva vad som är nytt i utredningen (som jag inte hittade).
Att kritiskt granska information som läggs fram är viktigt..Hur man sedan väljer att förhålla och ställa sig till det man granskar är ju vidare upp till varje läsare/mottagare.. Vilken sanningshalt du än väljer att tillskriva MV:s information så är det väl i alka fall lite fel att sortera in dem i facket för "ältande av gamla frågor".. Visst har du rätt i att det är svar på gamla inlägg från tråden. MEN väljer man att tro på det MV delar med sig av så är det också svar på många av de frågor som högljutt har spekulerats och diskuterats här i tråden utan att vi kommit någonstans då vi helt enkelt inte vetat vad som är rätt eller fel i våra antaganden..
Citera
2018-09-14, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Att kritiskt granska information som läggs fram är viktigt..Hur man sedan väljer att förhålla och ställa sig till det man granskar är ju vidare upp till varje läsare/mottagare.. Vilken sanningshalt du än väljer att tillskriva MV:s information så är det väl i alka fall lite fel att sortera in dem i facket för "ältande av gamla frågor".. Visst har du rätt i att det är svar på gamla inlägg från tråden. MEN väljer man att tro på det MV delar med sig av så är det också svar på många av de frågor som högljutt har spekulerats och diskuterats här i tråden utan att vi kommit någonstans då vi helt enkelt inte vetat vad som är rätt eller fel i våra antaganden..
Jag ifrågasatte att när MV säger att hen inte haft något att skriva på lång tid pga inget nytt...
Varför då svara på gamla frågor och inget nytt kommer fram...

Var och en får självklart avgöra vad dom tror/inte tror på!

Vad tycker Du det framkommit för nytt i hens inlägg nu?
Citera
2018-09-14, 08:47
Medlem
Citat:
Jag ifrågasatte att när MV säger att hen inte haft något att skriva på lång tid pga inget nytt...
Varför då svara på gamla frågor och inget nytt kommer fram...

Var och en får självklart avgöra vad dom tror/inte tror på!

Vad tycker Du det framkommit för nytt i hens inlägg nu?
Ett par saker är nya och även fastställda.
5st mobiler.
100% att GM väntade utanför (tidigare var det väl en hypotes).
Alla vittnen är inte förhörda.
Att utredarna verkar anse att han är psykiskt sjuk.
Att han är satt på 100% span....
Citera
2018-09-14, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Tydligt att någon eller några läser vad som skrivs här. En väl utstuderad efterhands-konstruktion?
Frågan är ju också om LW var en passiv åskådare eller delaktig i ”skämtet”? Skrattar bäst som skrattar sist. Ungefär så.

Osmakligt även av JG att hjälpa SD med detta geocach inlägg. Han kan väl komma in i tråden istället och svara på våra frågor. Hur kommer det sig att SD efterloggade Cacher i mars 2018? Jag hoppas inte att LW vilar i frid utan att hon hemsöker sin mördare och hans medhjälpare på nätterna. Men tyvärr tror jag inte på ett liv efter döden.
Senast redigerad av flashbackfollower 2018-09-14 kl. 08:55.
Citera
2018-09-14, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
5st mobiler.

Lite fundersam på att man avslöjar att man spanar på en person när denne med all sannolikhet följer tråden med stort intresse.
Citera
2018-09-14, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
5st mobiler.
Hur kan Du veta 100% att GM väntade utanför?
Att inte alla vittnen är förhörda, så klart dom har kanske inte fått tag på alla och nya tillkommer förmodligen.
Psykiskt sjuk... jag det kan jag också tro på... (vet ej), hur vet Du vad utredarna tycker?
100% span... har Du sett det?
5 mobiler... hur vet Du det?

Hur vet Du att något är "fastställt"?
Citera
2018-09-14, 09:02
Medlem
Citat:
Att inte alla vittnen är förhörda, så klart dom har kanske inte fått tag på alla och nya tillkommer förmodligen.
Psykiskt sjuk... jag det kan jag också tro på... (vet ej), hur vet Du vad utredarna tycker?

Här måste jag nog försvara EGT, han citerar ju MV och vad som är nytt i detta. Men detta med ”även fastställt” kan man ju fundera på hur EGT kan veta.
Citera
2018-09-14, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Vuxenmobbning förmodligen. De gör narr av LW. Vidrigt!
Eller så är det tvärtom, LW krävde sitt namn i loggen för att agerat taxi och därmed varit en del i att cachen kunde loggas?! - GROV SPEKULATION.
Vi vet inte och därför känns det som dumheter att fortsätta spekulera.
Citera
2018-09-14, 09:04
Medlem
Citat:

tror inte EGT kommer avslöja graden av insyn för oss
Citera
2018-09-14, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Här måste jag nog försvara EGT, han citerar ju MV och vad som är nytt i detta. Men detta med ”även fastställt” kan man ju fundera på hur EGT kan veta.
Ahh... det är inte jag som fastställer menar jag. Det är MV som fastställer med sina "100% säker" att någon väntade utanför.
Inget av dom fakta hen skriver vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in