2018-08-17, 18:05
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O.Staaf
Det är inte patologisk altruism att ta kontrollen över kvinnor.
Okej, vi börjar med en lättare: läsförståelse
Googla det.
Citera
2018-09-07, 23:34
Medlem
WordWarriors avatar
Disclaimer:

Jag har nu bevittnat Alternativ för Sveriges valupptakt i Kungsan. Såg att det fanns en hel del kvinnor på plats, även unga kvinnor. Jag måste göra en sak väldigt klart: den här tråden gäller inte er. Konservativa och nationalistiska kvinnor är underbara, och vi behöver många fler som är som ni. Det skulle kunna rädda landet. Tack för er fantastiska insats!

Överge INTE svenska kvinnor som är övertygade konservativa och nationalister!

Exaaaakt!
Citera
2018-09-13, 20:51
Medlem
Fittheligeandes avatar
Jag håller med.

Svenska kvinnor har stora kravlistor på män de ska ha förhållande med, men det är för att de kan välja och vraka. Det väntar alltid någon bättre man runt hörnet.

Man skulle dock säkert själv sitta på sina höga hästar om man fick ständig uppmärksamhet och bekräftelse från det motsatta könet. Så man ska egentligen inte döma.

Men kan inte låta bli att känna mig irriterad när jag ser svenska kvinnors narcissistiska stil. Kvinnor från öst är generellt sätt mer feminina och ödmjuka.
Citera
2018-09-15, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Jag håller med.

Svenska kvinnor har stora kravlistor på män de ska ha förhållande med, men det är för att de kan välja och vraka. Det väntar alltid någon bättre man runt hörnet.

Man skulle dock säkert själv sitta på sina höga hästar om man fick ständig uppmärksamhet och bekräftelse från det motsatta könet. Så man ska egentligen inte döma.

Men kan inte låta bli att känna mig irriterad när jag ser svenska kvinnors narcissistiska stil. Kvinnor från öst är generellt sätt mer feminina och ödmjuka.

De kan välja och vraka när det kommer till lösa förbindelser och sex. När det gäller förhållanden är det männens marknad och det inser de flesta kvinnor för sent eller inte alls.
En anarkisk sexuell marknad gynnar inte kvinnan i det långa loppet och det är inte bara ett skämt att äktenskapet främst kommit till för att skydda kvinnor. Feministerna har dock underminerat äktenskapet totalt och det är högst sannolikt att de flesta kvinnor kommer att leva ensamma när de inte längre är sexuellt attraktiva. Fallet har redan börjat och vi ser nu de första generationerna av ensamma och bittra kvinnor, många så desperata att de lägger ned sin heder och själ i afghanska män.
Citera
2018-09-16, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
De kan välja och vraka när det kommer till lösa förbindelser och sex. När det gäller förhållanden är det männens marknad och det inser de flesta kvinnor för sent eller inte alls.
En anarkisk sexuell marknad gynnar inte kvinnan i det långa loppet och det är inte bara ett skämt att äktenskapet främst kommit till för att skydda kvinnor. Feministerna har dock underminerat äktenskapet totalt och det är högst sannolikt att de flesta kvinnor kommer att leva ensamma när de inte längre är sexuellt attraktiva. Fallet har redan börjat och vi ser nu de första generationerna av ensamma och bittra kvinnor, många så desperata att de lägger ned sin heder och själ i afghanska män.
Jisses. Så hur vill du reglera marknaden så att den gynnar kvinnor?
Citera
2018-09-16, 11:03
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Han säger att den redan gör det.
Till den milda grad att männen förslavats under dem.
Säg mig, hur vill du få lite mer makt?
Citera
2018-09-16, 12:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Han säger att den redan gör det.
Till den milda grad att männen förslavats under dem.
Säg mig, hur vill du få lite mer makt?
Kan du inta bara låta bli att svara på sånt du inte förstår?

Nej, han skriver att förhållanden är männens marknad och att en anarkistisk marknad inte gynnar kvinnor.

Eftersom han heller inte verkar se dett som något positiv drar jag slutsatsen att han tycker att en reglerad marknad är att föredra, och få undrar jag hur han vill reglera marknaden till kvinnors fördel.
Citera
2018-09-16, 12:31
Avslutad
Varför är ni sådana dumma får att ni hakar på den polarisering mellan kön, människor, politiker osv. vill ha? Förhållanden kommer inte gratis, man måste arbeta på det, eller köpa sig ett. Vilket känns mest rätt och äkta?
Citera
2018-09-16, 15:45
Medlem
Citat:

Vem har sagt att jag vill reglera den? Mitt främsta mål i livet är inte att vara kvinnor till lags. För min egen del är jag nöjd som det är nu, får precis allt jag vill utan att behöva gifta mig med en kvinna eller ens bjuda dem på middag. Förr var vi ju tvungna att gifta oss med fanskapen bara för att ligga, nu slipper vi det. Tack.

Men om man inte ser att den rådande situationen som håller på att utvecklas missgynnar de flesta kvinnor är man blind.
Citera
2018-09-16, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Vem har sagt att jag vill reglera den? Mitt främsta mål i livet är inte att vara kvinnor till lags. För min egen del är jag nöjd som det är nu, får precis allt jag vill utan att behöva gifta mig med en kvinna eller ens bjuda dem på middag. Förr var vi ju tvungna att gifta oss med fanskapen bara för att ligga, nu slipper vi det. Tack.

Men om man inte ser att den rådande situationen som håller på att utvecklas missgynnar de flesta kvinnor är man blind.

Men så bra att du inte vill reglera den, det vill inte kvinnor heller. Kvinnor är också lite nöjda förstår du med att få ligga utan att behöva gifta sig. Det är ju linson de som får ligga, inte du, remember?

Och att du skulle vara nöjd som det är tror jag inte en sekund på, då skulle du inte sitta i tråd efter tråd och orera över att kvinnor styr på liggmarknaden.
Citera
2018-09-16, 20:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Varför är ni sådana dumma får att ni hakar på den polarisering mellan kön, människor, politiker osv. vill ha? Förhållanden kommer inte gratis, man måste arbeta på det, eller köpa sig ett. Vilket känns mest rätt och äkta?

Skillnaden mellan att köpa sig och att arbeta för det är imaginär. Bådadera innebär en att spendera resurser. Allt har sitt pris med andra ord.
Citera
2018-09-16, 20:53
Medlem
Citat:
Men så bra att du inte vill reglera den, det vill inte kvinnor heller. Kvinnor är också lite nöjda förstår du med att få ligga utan att behöva gifta sig. Det är ju linson de som får ligga, inte du, remember?

Och att du skulle vara nöjd som det är tror jag inte en sekund på, då skulle du inte sitta i tråd efter tråd och orera över att kvinnor styr på liggmarknaden.

Du blandar nog ihop mig med någon annan.
Alla undersökningar jag sett säger emot vad du påstår i alla fall, kvinnor vill ha relationer mer än vad män vill och mår dåligt i större utsträckning när de är ensamma. Men du får gärna motbevisa mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in