Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Det måste du ha gjort, de har fortsatt att träffats även efter bilincidenten det är klarlagt.
Däremot hävdar jag att "Nordsjön" loggarna är fejk av SD, som jag tidigare skrivit. Jag TROR inte att LW-SD fortsatte träffas på tu man hand under senare delen av 2017 och in i 2018, vilket även skrivits mycket om tidigare.
Antingen så hade Lena tröttnat på allt omkring henne , så hon till slut sa till den person som inte ville släppa henne , att om den fortsatte att bestämma över henne så skulle hon tala om för polisen vad hon visste om vem som utfört Linköpingsmordet ,eftersom mördaren antagligen (jag vet ju inte ...) hade biktat sig för henne när hon råkade vara pastor nere i Linköping ...en person som sagt sig höra röster , och kände sig tvungen att utföra detta , som då hände ...
Han hade berättat för henne (antar jag ,att det var hon?) att detta var en engångsföreteelse,och att ingen behövde vara rädd för honom framöver ,som nu ,om det är han ,i så fall inte stämde ...hmm !?
Det sägs att en person inne på Linköpingsmords-tråden kallade sig för Jordgubbsflickan ,och hon försvann lagom då mordet på Lena skedde ,denna jordgubbsflicka beteende sig lite mindre påfallande om vad som hade hänt i Linköping den sista tiden inne på tråden innan hon helt försvann .Typ hon backade en del som om hon kände sig hotad av någon omkring allt hon skrev inne på tråden ,aningens rättfram kan man tycka .
Aja vem vet ?
Mördaren i Linköping fick ju en handskada i och med mordet ,och därför pratar folk inne på Lenatråden om att checka upp hur handflatorna på händerna ser ut .
En annan sak som man kan tro ,som inte riktigt är riktat emot den gärningsman som nu anses vara skyldig ; är ju det att ofta brukar de som flyttat in i Sverige använda just syra när de skall straffa någon kvinna för att hon sagt för mycket eller betett sig fel enligt männen ...
Vet ju inte om han sysslar med syror på sitt Trädgårdsjobb?
I vilket fall hade mördaren i Linköping satt sig för att vila ,när mordet skedde ,bredvid Trädgårdsföreningen i Linköping .Var något sagt om att mördaren bodde hemma i Västerås hos sina föräldrar det året och skulle ner och träffa en tjej han blivit ihop med ,då denne bodde hemma hos sin mamma så följde han med henne mot skolan för att vänta under ´dagen på att hon slutade ....då hände det ...
...allt detta är ju typ spekulationer än så länge ...men detta är just omkring koll utav handflator ...tack för mig ,hej !
Ingen vet ju riktigt om detta bara är en trådsanning ,jag har läst det och själv funderat på det hela ,någon som har en aning om det ligger någon sanning i detta ?
Det är många olika bär i de här trådarna ,jordgubbar ,smultron osv.