Finns inte en chans att jag någonsin kommer att acceptera detta missvisande valresultatet där S ligger
alldeles för högt och SD
alldeles för lågt, samt där både SD & AfS – bevisligen – på flera håll råkat ut för omfattande inrapporterad valfusk & sabotage, som myndigheterna och PK-medierna efterkonstruerat till enstaka ”misstag” och dylikt b.s. Hata slumpen.
Jag kommer dessutom ALDRIG mer förtidsrösta! Där misstänker jag att en stor del av valfusket
kan ha begåtts, med försenade utkörda valurnor som skulle vara vallokalerna tillhanda direkt på morgonen 9.30, istället för att ha ”försenats” till 12-13:00 tiden, m.fl. svagheter i systemet. Skumt.
Men, men, ett fortsatt sovande fegt folk fick tydligen det korrupta (v)alfu(s)kande valresultatet som de förtjänar…
DIE DUMMEN SCHWEDEN...
SD, se nu till att sänka varje regering som inte inkluderar er & kräv nyval! Sätt hårt mot hårt.
SD & AfS: Samla in och sammanställ alla rapporter om sabotage & inrapporterade valfusk, samt polisanmäl de enskilda personerna, inklusive de ytterst ansvariga för vallokalen: Dessa individer ska inte få förekomma någonsin mer i en vallokal eller som rösträknare - Häng ut namnen, så var och en av oss kan hålla koll på dem i framtiden.
(FB) Extremt valfusk bakom årets resultat?
(FB) Samlingstråd för alla tips och observationer om valfusk 2018
(FB) Val.se crashade när SD hade 23% men TV4/SVT fortsatte redovisa?
(FB) Valobservatören: "Aldrig sett ett val så odemokratiskt som det svenska"