2018-09-11, 22:51
Medlem
Philomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Saknar Tjackarn..Skulle kunna betala för att höra hans teori om den lilla gråhåriga tantens inblandning och roll i denna härva 😍

Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Haha, jo du, han skulle ha en fantastisk berättelse om hur lilla gråa tanten faktiskt är en KSI-agent.

Instämmer! Både på allvar och med ett litet leende. 😉 Det är nyttigt med de i tråden som vågar vända och vrida. Trist att vi får vara utan hens perspektiv nu.
Citera
2018-09-11, 22:53
Medlem
Philomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Intressant teori som mycket väl kan stämma. Bra där!

Instämmer i att du Snor-Johan (fick inte med hela citatet) har en intressant teori som förklarar en möjlighet.
Citera
2018-09-11, 22:53
Medlem
Linxieloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Jo att SD setts i området vid tidpunkten. Han kan ha sagt att en gråhårig dam såg att han pratade med LW och sedan gå hemåt. Ett försök att skaffa sig alibi. Fast den damen är ju bara påhittad så något verkligt alibi blir det inte.
Och hur kommer trädgårdsmästaren in i teorin?
Citera
2018-09-11, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Ja, nog uppträder paret D besynnerligt. Jag funderar på var de gjort av barnen -
omhändertagna?
Ja ingen i denna härva verkar speciellt intresserade av vare sig ett familjeliv eller sina barn.. Ett gäng stora egon..Ingår de i någon gemensam sekt tro??
Citera
2018-09-11, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Philomena
Instämmer! Både på allvar och med ett litet leende. 😉 Det är nyttigt med de i tråden som vågar vända och vrida. Trist att vi får vara utan hens perspektiv nu.
Jaja. Jag gillar tjackarn. Helt bindgalen och paranoid , men riktigt underhållande.
Citera
2018-09-11, 22:59
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Angående detta och flera andra Sh.Holm bl.a. om att SD skulle ha fixat LW innan USA resan. Han måste ju vara medveten om att han i så fall skulle riskera hela resan om han togs in på förhör. Det är ju nått dom borde förutse, vilken även nu utfallet vart, hela resan gick ju åt pipsvängen.

Skulle det vara planerat detta vara sämsta dagen att utföra det. Hans motiv?
Tror inte heller att LW skulle hålla på hota SD att avslöja nått som skulle trigga honom. Hon verkade ha fullt upp för dagen och även i tiden med först ML och senare JH. Hennes motiv?

"Sluta stalka mig annars berättar jag om..."
Citera
2018-09-11, 22:59
Medlem
Citat:
.Ingår de i någon gemensam sekt tro??
Tanken har slagit mig mer än en gång faktiskt. Sen att LW var frifräsare inom religion gör ju inte saken bättre.
Citera
2018-09-11, 23:11
Medlem
Citat:
Men i samband med USA resan skulle de ju försöka lappa ihop förhållandet igen så det kan ju vara så enkelt att de helt enkelt lyckades med det.. Därav alla glada miner och semesterbilder..
Det var dock någon i tråden som dementerade det. Fast vad vet vi, inte mycket.
Citera
2018-09-11, 23:16
Medlem
Citat:
Men i samband med USA resan skulle de ju försöka lappa ihop förhållandet igen så det kan ju vara så enkelt att de helt enkelt lyckades med det.. Därav alla glada miner och semesterbilder..

Som togs EFTER att dom inte ens fick kliva av planet i USA?!
Som sammanföll med att SD släpptes på fri fot och att händelsen i Örebro var lååångt borta.

Vem är källan till "HD har gett SD kontaktförbud med LW" samt "ihop-lappning av äktenskapet"?

Man må säga att LW gjorde ett betydligt tidigare och resolutare statement via anmälningarna mot SD. Samt sitt kontaktförbud via att utesluta honom från sociala medier.

Resten verkar snarare vara bleka "followers".

Desto färgstarkare verkar många blivit när hon började byta ut cache-sällskapet ...

Tycks det mig. (läser ikapp ...)

Edit. Lek med liten Burk, verkar tas på Stort Allvar.
Citera
2018-09-11, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Ja, eller så "förnyar" de äktenskapet? Notera den symboliska inskriptionen på SD's bild den 7/9 från (troligtvis) Harlingen, Nederländerna. Plus loggtextens enda ord.

Någon gång runt den 5 september av bilder/loggar att döma.

Frun fyllde år 7/9.
Citera
2018-09-11, 23:21
Medlem
Honan6s avatar
Nog kan gråhåriga kvinnan vara ett påhittat vittne av MGM. Polisen måste efterlysa henne för att kunna uppvisa sina sökningsinsatser i FUP:en. Vithåriga damen kan vara ett halmstrå som advokaten sen tar till som bevis i TR, men en dam som inte finns kan ju inte räknas som bevis.

Det mesta verkar besynnerligt. Kristna församlingar, otrogna, skilsmässor, geocaching är viktigare än barnen, vänner blir ovänner o s v. Verkligheten slår dikten och vi spekulerar i vår väntan/längtan efter att någon ska droppa något nytt och intressant.

Tråden är mumma-stoff till en doktorsavhandling om "Trådspekulationer och Typiska Trådskrivare" för de som forskar psykologi på universitet.
Citera
2018-09-11, 23:29
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Jag hänger inte med i den här teorin.
Om det är SD med fru som hittat på den lilla gråa damen, hur skulle hon kunna ge dessa alibi?
Hon har väl bara, enligt paret, sagt att hon sett en person från sitt fönster vid aktuell tid?
Missar jag nåt?

Det beror ju på vad SD påstår att den lilla damen skulle ha sagt sig sett. Två män, en kvinna på två meter med grov rysk brytning pch slokhatt etc etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in