2018-09-11, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Alla är svenskar ditt troll.
Nej, man är inte svensk för att man fått ett pass.

Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Alexander Isak skulle garanterat göra det bättre än Berg
Isak, spelar han ens fotboll?

Turkarna tycker att svenskarna är för gammla, vilket är sant. Vad gör Seb Larsson på planen tillsammans med Berg och Lustig?
Citera
2018-09-11, 16:19
Medlem
erikp121s avatar
Oerhört bra att "Sverige" torskade igår.
Citera
2018-09-11, 16:20
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
6/8 mål mot Vitryssland och Luxemburg...

Exakt. Säger allt. Senast han gjorde mål i landslaget var i den där målfesten mot Luxemburg. Sen dess har det gått 14 mållösa landskamper. Sanslöst uselt och ändå får han fortsatt förtroende av Janne. Älskar Janne, men ibland gör han grova felbeslut.
Citera
2018-09-11, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Exakt. Säger allt. Senast han gjorde mål i landslaget var i den där målfesten mot Luxemburg. Sen dess har det gått 14 mållösa landskamper. Sanslöst uselt och ändå får han fortsatt förtroende av Janne. Älskar Janne, men ibland gör han grova felbeslut.
Berg ska inte lastas för att han inte har konkurens
Citera
2018-09-11, 16:46
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Berg ska inte lastas för att han inte har konkurens

Säga vad man vill om våra övriga sopor till anfallare, men jag tror fan att om t.ex. Kiese-Thelin fått starta 14 landskamper i rad hade han inte gått mållös i samtliga. Det är en prestation av Berg att lyckas med det faktiskt.
Citera
2018-09-11, 18:53
Medlem
Citat:
Säga vad man vill om våra övriga sopor till anfallare, men jag tror fan att om t.ex. Kiese-Thelin fått starta 14 landskamper i rad hade han inte gått mållös i samtliga. Det är en prestation av Berg att lyckas med det faktiskt.
Det tror jag absolut på. Tror vilken anfallare som helst från allsvenskan inte gjort det sämre än Berg.
Citera
2018-09-11, 19:00
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Nej, man är inte svensk för att man fått ett pass.

Isak, spelar han ens fotboll?

Turkarna tycker att svenskarna är för gammla, vilket är sant. Vad gör Seb Larsson på planen tillsammans med Berg och Lustig?
Är du själv svensk? Du vet att det stavas "gamla" va?
Seb var för övrigt bland de bättre igår.

Angående Pontus Jansson är det intressant att se hur snabbt det svänger hemma i stugorna. En bra match i VM = given i startelvan för all framtid. En dålig match mot Turkiet = usel, Granen är mycket bättre!
Jag vill ha Jansson som ordinarie, inte för att han gjorde en bra match i VM, utan för att jag ser honom som en i grunden bättre spelare än Granen. Dåliga matcher gör alla.
Citera
2018-09-11, 19:02
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Det tror jag absolut på. Tror vilken anfallare som helst från allsvenskan inte gjort det sämre än Berg.
Herregud, 14 landskamper utan mål som anfallare. Janne hade kunnat låta eternussermo spela med bättre resultat, GARANTERAT!
Citera
2018-09-11, 19:05
Medlem
ShitsOnFireYos avatar
Citat:
Det är ju mot sådant motstånd som Luxemburg han har gjort sina mål. Malta, Bosnien och Hercegovina, San Marino, Kazakstan etc. Fullträffen mot Holland 2016 var nog närmast ett olycksfall i arbetet.
Citera
2018-09-11, 19:17
Medlem
Riksnytts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Alexander Isak skulle garanterat göra det bättre än Berg
Ser du u21 matchen mot Turkiet? Alexander Isak är katastrofal.
Citera
2018-09-11, 19:27
Medlem
Forsberg är redan tillbaka i full träning med Leipzig (Fotbollskanalen).
Citera
2018-09-11, 20:03
Medlem
ShitsOnFireYos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sociofoben
Forsberg är redan tillbaka i full träning med Leipzig (Fotbollskanalen).
Ska vi tolka det som att det finns en schism mellan Forsberg och Janne Andersson ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in