2018-09-10, 23:38
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Kan vi inte få din analys varför det gick så dåligt istället? Du har ju ständigt hävdat att NMR växer så det knackar att jätte många svenskar stödjer NMR inte minst lokalt i Ludvika. Varför fick inte NMR några röster? Hur får du ihop det?

Jag har aldrig gjort en enda prognos om NMRs kommande valresultat. Och jag är dessutom inte ens anhängare av det parlamentariska systemet. Sen vill jag se Länsstyrelsernas sluträkning samt skaffa mig en bättre bild av hur omfattande valfusket var.
Citera
2018-09-11, 00:06
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Kan vi inte få din analys varför det gick så dåligt istället? Du har ju ständigt hävdat att NMR växer så det knackar att jätte många svenskar stödjer NMR inte minst lokalt i Ludvika. Varför fick inte NMR några röster? Hur får du ihop det?
Allah nazister förtidsröstade och sen bytte de ut rösterna.
Citera
2018-09-11, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Fast han är också medlem i OSSEs danska delegation. Och kritiken du nämner är fortfarande inte den enda han förde fram. Men framförallt är han ingen ”fake fylledansk” som diverse brölrödingar påstod.

Nej han påtalade också det faktum att vi har valarbetare som står och delar valsedlar utanför vallokalen till den som vill ha, vilket sker i stort sett över hela landet och har så skett vid varje fall. Knappast någon grund för att jämföra Sverige med random östeuropeiskt land. Om man inte är dansk och halvalkoholiserad förstås.
Citera
2018-09-11, 00:17
Medlem
Citat:
Jag har aldrig gjort en enda prognos om NMRs kommande valresultat. Och jag är dessutom inte ens anhängare av det parlamentariska systemet. Sen vill jag se Länsstyrelsernas sluträkning samt skaffa mig en bättre bild av hur omfattande valfusket var.

Men du har ivrigt hävdat att all trafik till Nordfront tyder på att det finns hundratusentals sympatisörer där ute. Märkligt att så försvinnande få av dem valde att rösta på er 😅😅😅
Citera
2018-09-11, 01:23
Medlem
Citat:
Han representerar OSSE och är ingen ”fake fylledansk” som ni rödingar hävdade först. Den kritik han riktar är ju egentligen mycket värre än valfusk. Fattar du inte det?
Vem har påstått fake fylledansk? Hoppas inte inte sprider ännu mer fake news.

Förövrigt har det han påpekat knappast haft någon inverkan på NMRs valresultat. Vad har du för förklaringar till att NMR inte fick så många röster?
Citera
2018-09-11, 01:27
Medlem
Intressant vad som händer med NMR framöver de hade iaf räknat med att komma in i Ludvika. Men fick sig en ordentlig käftsmäll av valresultatet. De som röstade på NMR i Ludvika var ju inte mycket mer än närmast sörjande. Det visar att stödet för organisationen är mycket lågt.

Det är frågan hur länge de orkar kämpa utan syrgas. Man har blottat sig rejält och man ångrar säkerligen att man ställde upp i parlamentariska val. Det var en stor risk och det kommer man få betala för. Deras torgmöte och framtida demonstrationer blir mindre slagkraftiga nu när det visar sig att de som röstar på dem mestadels tillhör den innersta kretsen.
Citera
2018-09-11, 03:32
Medlem
Boden är väl ännu inte räknat?

Att man inte lyckades komma in i ludvika borde vara spiken i kistan för valkampanjer inom den nationella rörelsen
(räknar inte in afs i den nationella rörelsen). Förhoppningsvis inser ledningen detta och kan skapa förutsättningar för organisationen att i framtiden verka på andra plan.
Citera
2018-09-11, 06:58
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Men du har ivrigt hävdat att all trafik till Nordfront tyder på att det finns hundratusentals sympatisörer där ute. Märkligt att så försvinnande få av dem valde att rösta på er 😅😅😅
De insåg förmodligen vilka jävla pajaser NMR är egentligen, och de ville inte få den stämpeln på sig för resten av sina liv efter att ha lagt en röst på NMR.
Citera
2018-09-11, 07:06
Medlem
Var det inte NMR som innan valet gått runt och fantiserat utanför de "framtida" arbetsplatserna för sina representanter? Live på stream dessutom?

Så otroligt larvigt.

Dessutom har NMR stake att fortsätta säga "hell seger". Vilken seger? Valresultatet var det mest patetiska jag sett på länge.

Till slut är det sjukt hur NMR-väljare önskar död och våldtäkt mot politiska motståndare.

Om ni vill ha ett gott skratt, läs kommentarerna på deras egna hemsida.

Detta var ett patetiskt valresultat för ett patetiskt parti bestående av en grupp outbildade barbarer. Det finns en anledning varför 3/28 i NMRs ledning har någon form av eftergymnasial utbildning.

Tack för att det finns någon att skratta åt i alla fall.

Hell eran förlust.
Citera
2018-09-11, 07:44
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Nej han påtalade också det faktum att vi har valarbetare som står och delar valsedlar utanför vallokalen till den som vill ha, vilket sker i stort sett över hela landet och har så skett vid varje fall. Knappast någon grund för att jämföra Sverige med random östeuropeiskt land. Om man inte är dansk och halvalkoholiserad förstås.

Han tog upp deras aggressiva pådyvlande av valsedlar men det var inte hans huvudkritik. Dansken är en erfaren valobservatör och medlem i danska OSSE så han tar nog lätt på invektiv från en anonym pundarrröding.
Citera
2018-09-11, 07:46
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:

Ja, NMR har hundratusentals sympatisörer. Men jag har också påtalat att väldigt många tycker sig rösta taktiskt och lägger då sin röst på SD.
Citera
2018-09-11, 07:49
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av togs
Vem har påstått fake fylledansk? Hoppas inte inte sprider ännu mer fake news.

Förövrigt har det han påpekat knappast haft någon inverkan på NMRs valresultat. Vad har du för förklaringar till att NMR inte fick så många röster?

Tja, din röde polare nedan exempelvis. SR och AB nämnde heller aldrig att dansken representerade OSSE i Danmark.

(FB) Nordiska motståndsrörelsen tråden, allt om NMR

Hur jag ser på NMR och valet har jag redan redogjort för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in