2018-08-10, 21:46
Medlem
Brigatas avatar
Hur resonerade egentligen riksledningen när man försökte obstruera utredningen mot H*lm? Jag kan tänka mig att resonerade så att det skulle vara ett rimligt sätt att hindra utredningen på, att hävda källskydd och journalistiska rättigheter. Men det är anmärkningsvärt att ingen i ledningen verkar ha insett hur illa det får organisationen att se ut utåt. En organisation - och parti - och aktivt skyddar personer misstänkta för att ha planerat mord..? Så mycket för "vi är folket", det verkar mer som att man faktiskt är ute efter att framstå som de mördare man är.

Kanske är obstrueringen av utredningen bara ett utfall av att man vill framstå som farligare än man är. I vilket fall som helst, obegripligt.
Citera
2018-08-10, 21:50
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Tänk att Peter Holm suttit hemma under sin långa sjukskrivning och snickrat ihop en lönnmördarväska med skjutmekanism. Jag vet inte vad Peter lider av. Kan bara konstatera att det är sjukt.

Vem är egentligen satt att bedöma, vad som som är sjukt i dagens mångkulturella samhälle? Hur många har inte misströstat över utvecklingen och velat ta till desperata metoder? Kanske är han den ende friske av oss som inte längre står ut? För mig är samhället det verkligt sjuka och inte honom.

Jag tänker i alla fall inte klandra honom för att han har hjärtat på det rätta stället även om det i liberala kretsar kan synas överilat...
Senast redigerad av JedemDerSeine 2018-08-10 kl. 22:21.
Citera
2018-08-10, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brigata
Hur resonerade egentligen riksledningen när man försökte obstruera utredningen mot H*lm? Jag kan tänka mig att resonerade så att det skulle vara ett rimligt sätt att hindra utredningen på, att hävda källskydd och journalistiska rättigheter. Men det är anmärkningsvärt att ingen i ledningen verkar ha insett hur illa det får organisationen att se ut utåt. En organisation - och parti - och aktivt skyddar personer misstänkta för att ha planerat mord..? Så mycket för "vi är folket", det verkar mer som att man faktiskt är ute efter att framstå som de mördare man är.

Kanske är obstrueringen av utredningen bara ett utfall av att man vill framstå som farligare än man är. I vilket fall som helst, obegripligt.

Det verkar inte ens som de hittade något intressant bland det som de hävdade källskydd på. Dock så ser man tydligt på bilderna att han var inloggad på Facebook och datorn var på när snuten gjorde husrannsakan. Han hade även näste4s telefon som han hävdar han har ingen aning om. Men de har vid alla liknande händelser hävdat att personerna inte är medlemmar längre eller har inget med NMR att göra, det blir ju rätt svårt vid denna händelsen.
Citera
2018-08-10, 21:57
Medlem
Brigatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abertzale
Det verkar inte ens som de hittade något intressant bland det som de hävdade källskydd på. Dock så ser man tydligt på bilderna att han var inloggad på Facebook och datorn var på när snuten gjorde husrannsakan. Han hade även näste4s telefon som han hävdar han har ingen aning om. Men de har vid alla liknande händelser hävdat att personerna inte är medlemmar längre eller har inget med NMR att göra, det blir ju rätt svårt vid denna händelsen.

Ja, men vad innebär detta? Vad kände egentligen organisationen till om hans förehavanden? Det är ju uppenbart att de bara har försökt skydda sin medlem, och rentav kan ha haft kännedom om vad han sysslat med. Det är annars lite underligt att man försökt hindra polisens tillgång till dokumenten. Kan ju röra sig om oro inför andra, mer känsliga NMR-dokument.
Citera
2018-08-10, 22:14
Medlem
JustZlatans avatar
Asså vad fan.. Har ni sett denna video av egentillverkade vapen? Påminner om något som Stasi skulle komma på. Vilka jävla pskyopater som finns i NMR. Förbjud skiten!

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/nmr-tilleverkar-systematiskt-illegala-vapen
Citera
2018-08-10, 22:31
Medlem
SvinFullGreks avatar
Gråt lite mer din känslostyrda tönt. Man pratar om revolutionär kamp och man levererar..
Citera
2018-08-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Vem är egentligen satt att bedöma, vad som som är sjukt i dagens mångkulturella samhälle? Hur många har inte misströstat över utvecklingen och velat ta till desperata metoder? Kanske är han den ende friske av oss som inte längre står ut? För mig är samhället det verkligt sjuka och inte honom.

Jag tänker i alla fall inte klandra honom för att han har hjärtat på det rätta stället även om det i liberala kretsar kan synas överilat...

Nej det finns inget friskt i att bygga lönnmördarväskor.
Citera
2018-08-10, 22:48
Medlem
Tobaksmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Nazisten blev antagligen igenkänd av någon i gänget. NMR medlemmar hängs ut hela tiden på diverse olika sidor. Ops pang pang

Vad jag vet har mannen i fråga aldrig varit hemlig med sitt medlemskap i NMR, inte heller var han hemlig under SvP tiden.
Citera
2018-08-10, 22:50
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Nej det finns inget friskt i att bygga lönnmördarväskor.

Kanske är det enbart en sund reaktion emot allsköns queerteori, feminism och mångkultur som regerar i dagens Sverige? Antalet av oss som har fått nog av alla lögner och bestämmer oss för att ta saken i egna händer kommer bara att öka. Det finns en gräns för hur långt dina vänsterextremisters utopier driver oss innan allting brister.

Ni skulle ha tänkt på det lite tidigare...
Senast redigerad av JedemDerSeine 2018-08-10 kl. 22:54.
Citera
2018-08-10, 22:59
Medlem
Tobaksmannens avatar
Haha lönnmördarväskor Alla värdens yrkesmördare lär vilja gå kurs i Sundsvall nu.
Citera
2018-08-10, 23:08
Medlem
Vargstens avatar
Ingen som sitter på FUP? Verkar ju vara en smaskig FUP.

Kommer Nmr kommentera detta officiellt på något sätt? Minns att de ändå kommenterade bomberna i Göteborg. Detta verkar dock svårare att förklara bort då Peter är en kändis i nasserörelsen för alla som har någorlunda koll.

Saxlind din feta mammagris. Vet att du läser här inne dagligen men slutat skriva. Du va dock snabb på gå in o skriva när du skulle försöka förklara bort din heil i Almedalen. Kan inte du kommentera Detta? Du har ju ändå så försökt påverka denna utredningen men misslyckats. Hade varit sjukt intressant.

Är det de här Julius menade några sidor bak om att NMR väntar på att bli förbjudna så de kam börja bruka våld mot meningsmotståndare? Lite för snabbt agerar av Peter må jag säga.
Citera
2018-08-10, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Kanske är det enbart en sund reaktion emot allsköns queerteori, feminism och mångkultur som regerar i dagens Sverige? Antalet av oss som har fått nog av alla lögner och bestämmer oss för att ta saken i egna händer kommer bara att öka. Det finns en gräns för hur långt dina vänsterextremisters utopier driver oss innan allting brister.

Ni skulle ha tänkt på det lite tidigare...

Du verkar ha samma diagnos som P.H. Låter som du är med i sekten i vart fall blivit smittad.
Tillverkar du med rörvapen när andra jobbar och bidrar till statskassan?
Kan upplysa dig också att jag inte är vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in