2018-09-09, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Börja följa BP eller nåt sånt gäng som inte riktigt engagerar folk. Få som kan känna att de ogillar BP, de handlar mest om det sportsliga.

Jag tycker tom det är lite kul när de lyckas ta poäng av större lag.

Nja, tack för tipset men det känns inte som något för mig.
2018-09-09, 21:31
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Börja heja på Gif, vi rör inte upp så många känslor så du kommer känna dig som hemma.
Vi kör tyvärr med regnbågsbindel, något jag starkt är emot och varit tydlig med att något sådant ska vi inte omfamna i min lilla förening som jag ser en del andra i gärsgårdsserierna gjort.
2018-09-10, 10:28
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Då var man free agent. Dagens inlägg på facebook där Häcken mer eller mindre uppmanar till att "rösta rätt" blev droppen för min del. Jag tackar för mig i detta forum.

Oavsett vad så ska givetvis en klubb gå ut med vad man ska rösta på men du får allt stanna kvar och skriva här tycker jag.

Citat:

Ska inte Wahlström byta klubb snart då så du kan följa din idol till dennes nya förening?
Det sägs ju att det är hård kamp om honom mellan Real Maskin och Vrångö!
2018-09-10, 14:14
Medlem
Facked-Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Äh alla jävlar är en del av ett korrupt etablissemang. Antingen är det vänstersupportrar, regnbågsbindlar eller vänsterblivna klubbutspel.

Vilken klubb är mest höger/nationalistisk/konservativ i Sverige? DIF?

Är du Nationell så håller du på AIK i Sverige precis som att du ”ska” hålla på Chelsea i England.

Har mig veterligen inte förändrats.
2018-09-10, 15:43
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facked-Up
Är du Nationell så håller du på AIK i Sverige precis som att du ”ska” hålla på Chelsea i England.

Okej! Dåligt insatt i supporterscenen. Tack för svar!
2018-09-10, 15:48
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vi la väl av med det där för ett tag sen? Eller har jag missat nåt?

Haha, jo ni hoppade av 2015. Men stämpeln sitter fortfarande kvar

Citat:
Ursprungligen postat av Facked-Up

AIK har även vänsterextrema fraktioner på sina läktare så det stämmer inte.
2018-09-10, 17:00
Medlem
Citat:
Då var man free agent. Dagens inlägg på facebook där Häcken mer eller mindre uppmanar till att "rösta rätt" blev droppen för min del. Jag tackar för mig i detta forum.
Äh, va fan har ditt supporterskap med det att gör. Om det är vad som krävs för att hoppa av, så behöver du härdas lite.

Vad är det egentligen som du supportrar?

Klubbledning, spelare, sportslig framgång, övriga supportrar?

Alla gör dumheter då och då. Fråga mig som AIK:are. Det går upp och det går ner. Är det inte de ena så är det de andra.

Det enda som är konstant är mitt eget supporterskap och hur jag förhåller mig till det i olika perioder.

Oavsett skulle ingen kunna argumentera mig över till ngt annat, det är ingen idé då kärlek inte är rationellt..
2018-09-10, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Läste precis Häckens inlägg:
Slutet är helt fantastiskt! Mellan raderna är det så jävla övertydligt att dom menar "Rösta för fan inte på SD!"

Var rätt många som röstade SD runt Bravida av allt att döma så Häcken får allt lägga i en växel till där!
Citat:
Fakta om distriktet

Lundby, Rambergsstaden, Norra har 1447 invånare - vilket är en förändring med +8.0% från 2010.

Sverigedemokraterna
+6,9 18,9%
2018-09-10, 20:20
Medlem
Har aldrig förstått varför Sidleds-Danne får enorm credit för MFF:s framgångar.

Mig veterligen, så var det faktiskt Per Ågren som värvade Forsberg, Erik Johansson, Miiko, Magnus Eriksson, Rantie m.fl Måste rimligtvis betraktas som det bästa värvningsarbete nån svensk sportchef gjort under 2000-talet. Både han och Rosenberg är de största anledningarna till att MFF gick till CL 2014, så att han jagades bort pga bråk med Norling måste kännas bittert bland MFF-supportrarna.
2018-09-10, 20:26
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Har aldrig förstått varför Sidleds-Danne får enorm credit för MFF:s framgångar.

Mig veterligen, så var det faktiskt Per Ågren som värvade Forsberg, Erik Johansson, Miiko, Magnus Eriksson, Rantie m.fl Måste rimligtvis betraktas som det bästa värvningsarbete nån svensk sportchef gjort under 2000-talet. Både han och Rosenberg är de största anledningarna till att MFF gick till CL 2014, så att han jagades bort pga bråk med Norling måste kännas bittert bland MFF-supportrarna.

Var väl kanske ingen höjdarvärvning, förvisso inte lika illa som Sarfo som Danne värvade.
2018-09-10, 23:03
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Äh alla jävlar är en del av ett korrupt etablissemang. Antingen är det vänstersupportrar, regnbågsbindlar eller vänsterblivna klubbutspel.

Vilken klubb är mest höger/nationalistisk/konservativ i Sverige? DIF?

Skånska HIF kanske. Många olympianer är ju bosatta i Klippans kommun.
2018-09-11, 03:06
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Skärp dig, för fan! Det som hänt säger mer om dig än om ditt lag. Tugga i dig. Vänta tills det vänder. Påverka inifrån. Bara fittor hoppar båten i tunga tider.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in