2018-09-09, 16:59
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Äh alla jävlar är en del av ett korrupt etablissemang. Antingen är det vänstersupportrar, regnbågsbindlar eller vänsterblivna klubbutspel.

Vilken klubb är mest höger/nationalistisk/konservativ i Sverige? DIF?
VSK skulle jag säga.
2018-09-09, 17:13
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
VSK skulle jag säga.

Intressant. Synd bara att mina egna upplevelser av VSK:s supporters är extremt dålig. Riktiga jävla pack.
2018-09-09, 17:17
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Då var man free agent. Dagens inlägg på facebook där Häcken mer eller mindre uppmanar till att "rösta rätt" blev droppen för min del. Jag tackar för mig i detta forum.
Att Häcken är för mångkultur kan väl inte komma som en nyhet och att dom då tar ställning i dagens val är inte konstigt. Däremot är det fel.

Du får gärna börja hålla på AIK, med din hybris skulle du verkligen känna dig som hemma
2018-09-09, 17:38
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Att Häcken är för mångkultur kan väl inte komma som en nyhet och att dom då tar ställning i dagens val är inte konstigt. Däremot är det fel.

Du får gärna börja hålla på AIK, med din hybris skulle du verkligen känna dig som hemma

Haha, så han ska gå från multikulti-Häcken till pride-gnaget? Men svartgul som svartgul liksom. Samma skit
2018-09-09, 17:58
Avslutad
Citat:

Nä det var ingen nyhet. Men att som fotbollslag på valdagen gå ut och mer eller mindre uppmana sina supportrar att rösta för "mångfald" är över alla gränser för vad man kan tåla. Fr.o.m idag är Häcken ett utav de lagen jag önskar mest olycka.

Tack för inbjudan! Jag kommer definitivt hålla på er när ni möter Häcken iallafall. Jävligt synd att vi möttes förra veckan, hade gärna sett den utskåpningen i nästa omgång istället.
2018-09-09, 18:09
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Haha, så han ska gå från multikulti-Häcken till pride-gnaget? Men svartgul som svartgul liksom. Samma skit
Vi la väl av med det där för ett tag sen? Eller har jag missat nåt?
Citat:
Nä det var ingen nyhet. Men att som fotbollslag på valdagen gå ut och mer eller mindre uppmana sina supportrar att rösta för "mångfald" är över alla gränser för vad man kan tåla. Fr.o.m idag är Häcken ett utav de lagen jag önskar mest olycka.

Tack för inbjudan! Jag kommer definitivt hålla på er när ni möter Häcken iallafall. Jävligt synd att vi möttes förra veckan, hade gärna sett den utskåpningen i nästa omgång istället.
Inte för å va sån men.. Då kan väl inte sympatierna suttit sådär stenhårt i hjärtat?

Läste precis Häckens inlägg:
Citat:
Vi är en förening som i varje del av verksamheten ser mångfald som en framgångsfaktor. Det gäller såväl våra fotbollslag som våra evenemang och kringarrangemang. Vi arbetar medvetet för att skapa en kultur där alla känner sig delaktiga och där alla ska kunna bidra med hela sin förmåga oavsett kön, nationalitet, etniskt ursprung, ålder eller sexuell läggning. Vi lever och verkar i en mångkulturell stad där närmiljön på Hisingen i allra högsta grad berikas av mångfald.
Glöm inte att gå och rösta i dag.
Slutet är helt fantastiskt! Mellan raderna är det så jävla övertydligt att dom menar "Rösta för fan inte på SD!"
2018-09-09, 18:13
Avslutad
Citat:
Då var man free agent. Dagens inlägg på facebook där Häcken mer eller mindre uppmanar till att "rösta rätt" blev droppen för min del. Jag tackar för mig i detta forum.

Amen va fan trazke. Du kan fortsätta tjöta fotboll även om du inte håller på någon längre.
2018-09-09, 18:26
Avslutad
Citat:

Inte för å va sån men.. Då kan väl inte sympatierna suttit sådär stenhårt i hjärtat?

Läste precis Häckens inlägg:
Slutet är helt fantastiskt! Mellan raderna är det så jävla övertydligt att dom menar "Rösta för fan inte på SD!"

Det var inte riktigt rättvist tycker jag. Fotboll är viktigt men det finns faktiskt andra saker som kommer före det. Jag har alltid tyckt att man skall följa sina egna principer även om det oftast drabbar en själv negativt. Men visst var det uppenbart vad dom ville med det inlägget?

Jag skickade ett mail till dom för några timmar sedan där jag bifogade foton på mitt klippta årskort. Jag fick precis svar, sammanfattat "det var inte alls meningen att det skulle uppfattas så, vi hoppas att du kommer på nästa match mot Trelleborg". Stor chans.....

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Amen va fan trazke. Du kan fortsätta tjöta fotboll även om du inte håller på någon längre.

Jo det var väl en liten överdrift kanske. Man kan ju fortfarande känna lite skadeglädje när man ser på vissa matcher men det kommer nog vara konstigt att aldrig riktigt hålla på någon.
2018-09-09, 19:07
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Det var inte riktigt rättvist tycker jag. Fotboll är viktigt men det finns faktiskt andra saker som kommer före det. Jag har alltid tyckt att man skall följa sina egna principer även om det oftast drabbar en själv negativt. Men visst var det uppenbart vad dom ville med det inlägget?

Jag skickade ett mail till dom för några timmar sedan där jag bifogade foton på mitt klippta årskort. Jag fick precis svar, sammanfattat "det var inte alls meningen att det skulle uppfattas så, vi hoppas att du kommer på nästa match mot Trelleborg". Stor chans.....

Jo det var väl en liten överdrift kanske. Man kan ju fortfarande känna lite skadeglädje när man ser på vissa matcher men det kommer nog vara konstigt att aldrig riktigt hålla på någon.
Herregud. De ledsna SD-kranarnas stads mest kränkta person. Jiloan tog ställning visavi SD på instagram. Inte direkt som så att man bryr sig. Hammarby har INTE officiellt stött Bajenpartiet, det gör mig iofs rätt besviken. Imorgon och om ett år kommer det fortfarande att vara varm bira på systemet. Ska nog klippa mitt årskort också.
2018-09-09, 19:19
Medlem
Wild.Bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Herregud. De ledsna SD-kranarnas stads mest kränkta person. Jiloan tog ställning visavi SD på instagram. Inte direkt som så att man bryr sig. Hammarby har INTE officiellt stött Bajenpartiet, det gör mig iofs rätt besviken. Imorgon och om ett år kommer det fortfarande att vara varm bira på systemet. Ska nog klippa mitt årskort också.
Hur skulle du reagera om bajen gick ut och stötta afs?
2018-09-09, 19:20
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wild.Bill
Hur skulle du reagera om bajen gick ut och stötta afs?
Att de skulle kräva att partiet bytte namn till AfB, Alternativ för Bajare
2018-09-09, 20:21
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:

Börja följa BP eller nåt sånt gäng som inte riktigt engagerar folk. Få som kan känna att de ogillar BP, de handlar mest om det sportsliga.

Jag tycker tom det är lite kul när de lyckas ta poäng av större lag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in