2018-09-10, 17:39
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T|N|X
Ett mycket större problem är att vanligt folk inte tänker.

Exakt. Politiker som anpassar sig till hur folk "tänker" visar upp ett stelt leende, säger saker som inte sårar någon, och håller sig allmänt "anständiga". Är "trevliga", helt enkelt. Och markerar mot SD+svans.
Citera
2018-09-10, 17:42
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T|N|X
Ett mycket större problem är att vanligt folk inte tänker.

Jo kan hålla med att det skulle vara önskvärt med smartare väljare men där går vi in på åttaklöverns område. De ogillar sina väljare och vill byta ut dem. Trodde vi var bättre.
Citera
2018-09-10, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
När har AFS sagt att d vill kasta ut alla invandrare?

När AFS slängt ut kriminella och de som inte kan försörja sig kommer de gå på nästa grupp. De som tar våra jobb är nästa grupp som ska ut.
Citera
2018-09-10, 17:44
Medlem
baggebo1s avatar
Gustav Kasselstrand med en kommentar på hemsidan:
Citat:
Alternativ för Sverige är här för att stanna!

10 september 2018

Jag vill rikta ett stort tack från djupet av mitt hjärta till alla eldsjälar som hjälpte Alternativ för Sverige i partiets första valrörelse. Vi lanserades för bara ett halvår sedan - valrörelsen har varit intensiv och vi har redan gjort avtryck i svensk politik på flera sätt, framför allt genom att återvandring blivit ett etablerat begrepp. Ett halvår är en kort tid, men vi har redan åstadkommit mycket som vi kan vara stolta över. Och till skillnad från de gamla etablissemangspartierna har vi våra bästa dagar framför oss, inte bakom oss.

Vi går rakryggade nu, eftersom vi vet att vi har gjort vårt yttersta. När vi blickar tillbaka på det gångna halvåret kan vi känna oss stolta över att vi etablerat ett helt nytt parti på mycket kort tid.

Vi har till skillnad från de andra partierna identifierat de två viktigaste lösningarna på Sveriges enorma samhällsproblem. Det handlar om återvandringen och om att dränera träsket.

Dessa lösningar är och förblir helt nödvändiga. Sverige måste inleda återvandring och bli av med det gamla politikeretablissemanget för att vårt land någonsin ska kunna räddas från nuvarande tillstånd. Vi är det enda parti som kan lösa problemen. Riksdagspartierna har skapat problemen och har ingen aning om hur de ska lösa situationen.

Den kommande mandatperioden kommer därför problemen i vårt land tyvärr bara att eskalera. Det kommer att bli brutalt. Samma partier som försatt oss i kris kommer fortsätta att styra landet. Ytterligare flera hundra tusen invandrare kommer att komma till Sverige under mandatperioden. Behovet av återvandring kommer därför också att öka för varje dag som går.

Det finns alltså ingen anledning för oss att tvivla eller att sprida negativ energi: vi vet att våra idéer ligger i tiden, och det kommer att visa sig tids nog. Jag är fast besluten att göra vad jag kan för att rädda Sverige. Att kapitulera inför etablissemanget finns inte. Det finns bara framåt, framåt, framåt. Nästa slagfält: Europaparlamentsvalet i juni. Jag kommer att finnas vid barrikaderna tillsammans med er andra. Vi backar inte en millimeter. Framtiden tillhör oss!
https://alternativforsverige.se/alternativ-f%C3%B6r-sverige-%C3%A4r-h%C3%A4r-f%C3%B6r-att-stanna/

Härlig attityd. AfS tid kommer. Och ni SKA vara stolta över det ni gjort.
Senast redigerad av baggebo1 2018-09-10 kl. 17:46.
Citera
2018-09-10, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Exakt. Politiker som anpassar sig till hur folk "tänker" visar upp ett stelt leende, säger saker som inte sårar någon, och håller sig allmänt "anständiga". Är "trevliga", helt enkelt. Och markerar mot SD+svans.

Yes. Detta är problemet. Ryggradslösa politiker som kompromissar och anpassar sig till vad kreti och pleti "tycker och tänker" eller väntar sig tycka. Man skall köra sitt egna race, fullt ut. Om sen väljarna inte gillar detta, utan föredrar något helt annat. Ja men då är det kört i vilket fall som helst. Vill inte svensken ha nationalism och rasmedvetenhet, ja men då får de ta negerkuken i alla hål istället.
Citera
2018-09-10, 17:47
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Jag struntar helt i hur den demokratiska rättsstaten fungerar här det har medvetet förstört landet och bör stå till svars för det... [min fetstil /S-hT]

Du ja.

Många andra tycker att retroaktiv lagstiftning och -tillämpning är en... suboptimal idé. Själv vill jag t.ex. inte gärna bli dömd till livstids fängelse och landsförvisning till de venezolanska kolonierna för häst mot soffgrupp år 2028, enligt lag stiftad under regeringen Bah-Kunke II, för vad jag då lagligen skrev på Flashback år 2018.

Även om några skulle tycka att sådant vore en fiffig idé (för vem vill inte se packet som ställt till det få sin rättmätiga behandling redan i jordelivet) så är det ännu färre som ser implementeringen av idén som realistisk, och som därför faktiskt går och röstar på ett sådant parti.
Senast redigerad av S-hund temporär 2018-09-10 kl. 17:59.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
AFS hade bokat valvaka på persisk restaurang.

Hur tänkte man där med tanke på att AFS vill kasta ut alla invandrare? Lät ju inte direkt begåvat med tanke på AFS ledningen ska vara så välutbildade. Nu blev de ju stoppade i sista stund. Hur gick snacket?

"Säg för helvete inte att vi är AFS".
Du vet alltså inte vad AfS vill...
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
När AFS slängt ut kriminella och de som inte kan försörja sig kommer de gå på nästa grupp. De som tar våra jobb är nästa grupp som ska ut.

Jaså? vart har du dina källor på det! jag vill ha källor där AFS säger det själv gärna videoklipp eller från partiprogram inte saker du dragit ur röven eller någon jävla bögblaska som aftonhoran.
Citera
2018-09-10, 17:52
Medlem
Hardstekts avatar
Mycket mycket tråkigt.

Nu är Sverige helt kört. Inte bara för att afs floppade. Utan även för att sd floppade.

Det finns nu ingen möjlighet till förändring. Om det här valet var ett val för eller mot invandring, så vann invandringsförespråkarna.

Invandringen kommer nu att fortsätta. Svensken kommer bli minoritet i sitt eget land.
Citera
2018-09-10, 17:54
Bannlyst
Citat:
Jaså? vart har du dina källor på det! jag vill ha källor där AFS säger det själv gärna videoklipp eller från partiprogram inte saker du dragit ur röven eller någon jävla bögblaska som aftonhoran.

Nazister och rasister pratar gärna om resonemanget 'sunt förnuft'.

Tycker även att du ska ta det som denne skrev som just 'sunt förnuft' din nazist!
Citera
2018-09-10, 17:55
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
I vilket fall som helst var ju Kungsan torgmötet ganska pinsamt med alla Skurtiga åltrajt-memer och liknande kalle anka clowner. Jämför du med SD:s valfinal så var det ju bara vanligt folk. Det förstår väl vem som helst, att åltrajtpubliken är ganska liten?
Jag tyckte inte optiken i Kungsan var så hemsk. Men det kanske är en generationsfråga. Vore intressant med statistik över hur AfS presterade hos olika åldersgrupper. Partiet var säkert mycket starkare bland ungdomar än hos pensionärsjävlar. Nationalister borde fan börja gå till val på sänkta pensioner så att alla debila jävla sossesvin till pensionärer lär sig att veta hut.
Citera
2018-09-10, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Mycket mycket tråkigt.

Nu är Sverige helt kört. Inte bara för att afs floppade. Utan även för att sd floppade.

Det finns nu ingen möjlighet till förändring. Om det här valet var ett val för eller mot invandring, så vann invandringsförespråkarna.

Invandringen kommer nu att fortsätta. Svensken kommer bli minoritet i sitt eget land.

Det tråkigaste är att vakna upp idag och inse att svensken är hopplöst en jävla idiot och detta tycks inte gå att ändra på. Det har vi ju nu kunnat se i flera decennier. Trots allt kaoz och misär som breder ut sig och även drabbar svensken, så väljer svensken att självhata sig själv ännu mer, trots att det finns alternativ som SD och AFS som kan ändra på allt.

AFS och SD kan om 4 år glömma att något kommer att ändras på denna front mer än marginellt. Då är det dessutom för sent att göra något åt sak. Demografiskt är svensken i minoritet i all fler kommuner och områden. Bara titta på östra Malmö, där S och V dominerar med hjälp av muslimerna och negrerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in