Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Nu är det ju flera skribenter som skrivit detta samt att LW själv i någon logg medgett att någon annan tagit åt henne medan hon satt i bilen eller dylikt.
Även om jag inte förstår varför det ska vara så viktigt om hon fuskat lite, nu när hon är död är det en petitess. Däremot är det ju kränkande mot de levande i tråden att bli kallad för lögnare i synnerhet när flera säger samma sak dessutom.
Ingen verkar dessutom ifrågasätta trovärdigheten i det som Sh.Holmes säger och det är bara en skribent som hävdar en sak.
Ja det stämmer, och jag ifrågasätter inte att LW när hon exempelvis var skadad (som i Sälen) kunde be någon annan om hjälp med att assistera vid skrivning på remsan,
men då beskrev hon detta utförligt i den digitala loggen. (Hon var tom. så noga med att hon gav en känga till AL. för att han skrivit fel datum på remsan).
Det jag vill gärna se ett exempel på är en logg där hon påstår sig ha gjort hela arbetet själv, men att hon (som @Energizer666 påstår) egentligen har maskat sig igenom utmaningen.
Jag har nämligen inte sett något exempel på just en sådan omständighet i LW's loggar. Tvärtom tycks hon ha haft ett snudd på osunt kontrollbehov av att dokumentera och logga korrekt. Däremot har vi, omvänt, faktiskt sett exempel på att SD på något sätt verkar ha skrivit in ett postumt meddelande i de sk. Nordsjö ö-loggarna. Huruvida han rent tekniskt har falskloggat dem eller inte, det här vi inga bevis på, men inte desto mindre är hans loggtext komprometterande.
Och för att få båda sidor av myntet vill jag gärna se ett konkret exempel på det som Energizer666 hävdar. Annars är det i mina ögon en trådsanning.