Citat:
Ursprungligen postat av
rikastistorstan
Okej. Jag vet inte om jag köper det här resultat. Det här är fullkomligt katastrofala siffror för både Afs och SD. Visst kan Afs vara utsatta för ett omfattande valfusk men det är ju fortfarande förstås ett stort fiasko. Åtminstone om det skulle bli under 1%.
Det är som sagt något som känns otrligt kosntigt med SD:s resultat.
Detta är valfusk.
Citat:
Jag kan förstå att 7-klöver väljare är väldigt skadeglada men det är helt jävla obegripligt att SD-väljare är inne här och häcklar. Ert fiasko är ju minst lika illa. under 18%! Helt jävla otroligt uselt.
Så jävla vidrigt.
Vi sitter alla på Titantic. Tillsammans. SD må vara på övre däck. Men vi följer alla med i djupet.
Citat:
Förstår ni inte att Sverige dog idag? Det här var sista chansen. 2022 är demografin än värre och yttrandefriheten än mer hotad. Det är bara att kasta in handsken nu.
Så är det. bättre att ställa in sig mentalt på detta än att gå med falska förhoppningar om 2022.
Det är totalt, totalt omöjligt att vända skutan Sverige via valsedeln nu.
Bygg upp er själva mentalt, fysiskt och ekonomiskt. För att sedan rädda Sverige via svärdet när tiden är inne.
Jag kommer aldrig, aldrig ge upp mitt land.
Dör hellre!
Citat:
För övrigt hade jag röstat på Afs även om jag hade vetat om dessa siffror så det finns inte någon som helst ånger ikväll. Bara en stor jävla sorg.
Samma här.
Jag kan iallafall berätta för mina barnbarn att jag försökte så gott jag kunde.