2018-09-10, 01:06
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Ja jag är ju väldigt förvånad över att zigenar-juden Frick fabulerar fritt ur minnet och inte har några egentliga bevis. Texten är att betrakta som ren fiktion så länge vi bara har jude-Fricks "goda" ord på dess innehåll. Att ha i åtanke är zigenar-jude-Fricks starka bias mot SDU/AfS som har genomsyrat hela valrörelsen.
Vad snackar du om? Kaseelstrand har ju bekräftat mailens äkthet när detta begavs sig vid tiden för deras uteslutning. Gå och lägg dig.
Citera
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Jean-Francois Gariepy börjar sändningen med att prata om det svenska valet. Hans analys: Sverige är dödsdömt.
https://www.youtube.com/watch?v=Uyf4SpkK_48
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Så vad är ditt jävla förslag på situationen då?

Om du menar AfS så tror jag inte det går att rädda partiet. Det är alltför stigmatiserat och kommer sannolikt att gå samma väg som ND och SvP, dvs. läggas ner.

Däremot tror jag fortfarande att det finns utrymme för ett paleokonservativt icke-globalistiskt parti i Sverige. Men då måste ett sådant parti hålla en tydlig rågång gentemot rasister och fascister.
Citera
2018-09-10, 01:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KallblodigPsykopat
Jodå Kasslern har varit ute och talat till de närmsta krigarna, han höll ett tal. Han var fullt övertygad om fortsatt framgång, fast då måste väl det ha funnits någon framgång till att börja med... i vilket fall så talade han om framgång i valet 2019. Han var fullständigt övertygad.

Exakta siffror kan väl vara oväsentligt nu när vi har en ledare med sådan hög energi, räcker inte det?
Om du absolut måste ha siffror så kan vi väl konstatera att övriga partier ligger på 0.8% på val.se. Det är bara uppskatta kasslerns övertalningsförmåga och subtrahera av därefter, givetvis har alla i den gruppen röstat på AfS men om vi kör teoretiska utläggningar här bara för liksom. Bara för att vi har sådan jävla hög energi!

Vilken otrolig besvikelse. Bara att lägga ner Projekt Sverige efter det här, det begriper nog de flesta efter att ha nyktrat till.
Citera
2018-09-10, 01:07
Medlem
Kwatos avatar
Jag är stolt över mig själv för allt arbete jag lagt ner för Alternativ för Sverige och jag vill framföra mitt tack till Gustav Kasselstrand. Du är en sann ledare som har inspirerat och spridit glädje i den svenska nationella rörelsen. Jag ger inte upp och jag är övertygad om att du inte har gett upp.

En enda liten sak tycker jag att jag kan lära dig: Svenskarna är redan en minoritet i sitt eget land.
Citera
2018-09-10, 01:08
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Det är ett sovande folk men vad fick AfS din nolla? Finns bara en väg och det är att idogt arbeta för att vinna väljarnas förtroende. Att gapa om hög energi med hetsig retorik lockar inte Nisse i Hökarängen utan bara flashbackhögern.

Hur i Hela Hisingen skall du vinna väljare när demografin har försämrats något enormt om 4 år?
Hur skall SD som inte ens klarade 20% spärren nu...få mer röster om 4 år...din jävla nolla!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Vi har inte satt oss i situationen. Det är judarna som har satt oss i det här eländet

Är du tolv år gammal? Vi har låtit oss försätta oss i den här situationen - ett bittert uppvaknande. Visst kan och ska vi skylla på vidriga människor som macron, juncker, Palme men ditt judedravel visar på en otrolig infantilisering som måste rensas ut ur våra led.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Väl talat.

Jag kommer dela upp mitt startup företag och skriva mig utomlands. Jag skall träffa jurister nästa vecka och fixade det formella.
Vi med kapital och kontakter klarar oss alltid.
Underklassen däremot kommer höra ett enormt swoooosh när den svenska braindrainen av välutbildade och kapitalstarka svenskar kommer påbörjas inom de närmaste åren.
Inte chans. Det finns inte chans att man stannar kvar i Sverige nu. Aldrig!

Jag bryt mig inte längre. Innerst inne sårar det mig självklart något otroligt att se vad mitt land har blivit och vad det kommer bli.
Men mest sårar det en att så många av ens bekanta, svenskar, röstat för sin egen undergång.

Perfekt Glenn, jag håller med. Vem fan vill satsa socialt och ekonomiskt kapital på det sjunkande skeppet Sverige?
Citera
2018-09-10, 01:09
Medlem
rikastistorstans avatar
Okej. Jag vet inte om jag köper det här resultat. Det här är fullkomligt katastrofala siffror för både Afs och SD. Visst kan Afs vara utsatta för ett omfattande valfusk men det är ju fortfarande förstås ett stort fiasko. Åtminstone om det skulle bli under 1%.

Jag kan förstå att 7-klöver väljare är väldigt skadeglada men det är helt jävla obegripligt att SD-väljare är inne här och häcklar. Ert fiasko är ju minst lika illa. under 18%! Helt jävla otroligt uselt. Förstår ni inte att Sverige dog idag? Det här var sista chansen. 2022 är demografin än värre och yttrandefriheten än mer hotad. Det är bara att kasta in handsken nu.

För övrigt hade jag röstat på Afs även om jag hade vetat om dessa siffror så det finns inte någon som helst ånger ikväll. Bara en stor jävla sorg.
Citera
2018-09-10, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljusalfen
Tack också till världens dummaste och trögaste folk som får sengångare att se ut som Usain Bolt. Svenskarna är på många sätt vidriga. Vilket illojalt pack. De står där och skriker, viftar med prideflaggor och försöker tysta de som vill framföra det angelägna budskapet att svenskar håller på att förlora röstmajoriteten och förvandlas till en förtryckt minoritet i ett land som kommer att byta kultur och ras. Nu ser vi horder av utländskt pack som bara kommit hit och parkerat sig och öppnat gapet så dumma svenskar kan försörja dem gå och rösta bort oss. Snart kommer det första muslimska partiet och de kommer att få 99% av rösterna av sina anhängare. Svensken har själv genom sin slappa likgiltighet och bortskämda bekvämlighet skapat sin egen undergång genom att rösta på partier som uppmuntrar en vapenlös invasion som genom demografisk förvandling åstakommer samma sak som ett krig, totalt maktövertagande.

Jag spyr på de svenskar som hjälpt till idag att spika i den sista spiken i kistan på ett döende land. Alla dessa skräniga, vulgära slampor och äldre kvinnor som borde veta bättre eftersom de sett hur Sverige var en gång men som demonstrerade med utlänningarna - låt dem bli gruppvåldtagna av sina små oskyldiga älsklingar, ju fler desto bättre. De enda jag känner sorg och medlidande med är de som gråter nu för att de försökt rädda ett folk som absolut vägrar att låta sig räddas. Nå, så låt dem gå under!

I grunden så är allt "globalisternas" fel. "Globalisterna" vann andra världskriget och har sedan dess brutit ner den vita västvärlden. Den svenska folksjälen och folkkaraktären är dock oavsett dettaur flera avseenden inget att vars stolt över. Tvärtom. Som svensk så har du dock inget annat folk. Det är det här vi har att jobba med.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Jean-Francois Gariepy börjar sändningen med att prata om det svenska valet. Hans analys: Sverige är dödsdömt.
https://www.youtube.com/watch?v=Uyf4SpkK_48
Han säger iofs vad som helst för views.....
Citera
Medlem
Scarlett.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallblodigPsykopat
Vad kul att ni hade det trevligt där med Kasselstrand, var det den höga energin som gjorde det så trevligt? Då kanske resultat är oväsentligt, eller så skjuter man upp dem på framtiden, sådant brukar fungera ganska bra. Man kan också skapa sig en liten sekt, då behöver man inte ens ha några resultat att tala om!

Det är fruktansvärt med troll som talar om hur verkligheten ser ut, sådant suger verkligen. Mycket bättre att få leva i sin egen lilla bubbla, till och med om man vill förändra alla människor i ett land.

Nya frsiak tag här nu och så kommer vi igen till 2022! Eller hur är kasslern väldigt handsome? Tycker du inte det?
Men orka. Lägg ner tramset är du snäll. AfS uppnådde resultat. Och vilka de var skrev jag i mitt inlägg. Inte gott nog för dig kanske, men inte ingenting. Jag hade hoppats på mer förstås som jag skrev. Men utan AfS hade det verkligen varit ingenting istället. Mindre än optimalt är alltid bättre än ingenting alls.

Jag förstår inte alls SD:arna som är skadeglada. Det gick väl inte direkt så bra för er heller. Är det så att ni bara vill känna er stora och tuffa och sparka på någon som är ännu mindre? Vad är poängen? Är jag fienden? Det finns bättre måltavlor för ert hat skulle jag tro.

Det är dumt hur som helst att bara gnälla och skrika. Det leder ingenstans. Jag ser framåt istället. I år gjorde vi en hel del trots allt. Nästa gång gör vi mer. Vad tycker du jag borde göra?
Senast redigerad av Scarlett. 2018-09-10 kl. 01:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in