Citat:
Ursprungligen postat av
KallblodigPsykopat
Vad kul att ni hade det trevligt där med Kasselstrand, var det den höga energin som gjorde det så trevligt? Då kanske resultat är oväsentligt, eller så skjuter man upp dem på framtiden, sådant brukar fungera ganska bra. Man kan också skapa sig en liten sekt, då behöver man inte ens ha några resultat att tala om!
Det är fruktansvärt med troll som talar om hur verkligheten ser ut, sådant suger verkligen. Mycket bättre att få leva i sin egen lilla bubbla, till och med om man vill förändra alla människor i ett land.
Nya frsiak tag här nu och så kommer vi igen till 2022! Eller hur är kasslern väldigt handsome? Tycker du inte det?
Men orka. Lägg ner tramset är du snäll. AfS uppnådde resultat. Och vilka de var skrev jag i mitt inlägg. Inte gott nog för dig kanske, men inte ingenting. Jag hade hoppats på mer förstås som jag skrev. Men utan AfS hade det verkligen varit ingenting istället. Mindre än optimalt är alltid bättre än ingenting alls.
Jag förstår inte alls SD:arna som är skadeglada. Det gick väl inte direkt så bra för er heller. Är det så att ni bara vill känna er stora och tuffa och sparka på någon som är ännu mindre? Vad är poängen? Är jag fienden? Det finns bättre måltavlor för ert hat skulle jag tro.
Det är dumt hur som helst att bara gnälla och skrika. Det leder ingenstans. Jag ser framåt istället. I år gjorde vi en hel del trots allt. Nästa gång gör vi mer. Vad tycker du jag borde göra?