2018-09-10, 00:01
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Och du tänker alltså vänta tills andra röstar upp dom till 51%, men själv inte bidra? Haha ni "nationalister" är allt bra roliga.

Här ser vi ett typexempel på idiotresonemang. Jag har inte kommenterat hur jag röstat i andra val eller hur jag tänker rösta nästa gång. Ett annat idiotresonemang är när socialfallen vägrar förstå att man kan rösta taktiskt eller ideologiskt. Den här gången blev det ideologiskt, nästa gång är det en ny valrörelse.
Citera
2018-09-10, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Dra du åt helvete din jävla nolla. AfS handlar inte om något annat än att splittra invandringskritiker av personliga egoistiska skäl. Ni som AfS-fans har inte sysslat med annat än att kasta skit på SD 24-7, ni har ljugit, förvrängt och förtalat. Ni har haft fullt fokus på att splittra för att kunna ta SD-väljare snarare än att angripa sjuklöverns politik. Klart som fan att SD måste utesluta Kasselstrand och Hahne som sitter och super och spelar under täcket med Daniel Poohl på Grand Hotel. Vi är många som sagt att ni behöver besinna er och tona ner anti-SD retoriken, att ni inte kommer att kunna komma in men ni har bara gapat allt högre. Ni har fortfarande inte fattat något. Hög energi eller hur det nu var.

Du har uppenbarligen aldrig lyssnat på ett enda av AfS torgmöten. De gör inget annat än att attackera etablissemanget.

Och de röstar själva på SD till kommun och landsting, så någon annan agenda än att de försöker rädda landet på det enda sätt som finns i nuläget, tror jag inte de har.
Citera
2018-09-10, 00:03
Medlem
Citat:
Dra du åt helvete din jävla nolla. AfS handlar inte om något annat än att splittra invandringskritiker av personliga egoistiska skäl. Ni som AfS-fans har inte sysslat med annat än att kasta skit på SD 24-7, ni har ljugit, förvrängt och förtalat. Ni har haft fullt fokus på att splittra för att kunna ta SD-väljare snarare än att angripa sjuklöverns politik. Klart som fan att SD måste utesluta Kasselstrand och Hahne som sitter och super och spelar under täcket med Daniel Poohl på Grand Hotel. Vi är många som sagt att ni behöver besinna er och tona ner anti-SD retoriken, att ni inte kommer att kunna komma in men ni har bara gapat allt högre. Ni har fortfarande inte fattat något. Hög energi eller hur det nu var.

Är den där Chang Frick-artikeln om Kasselstrand och Hahne på Grand verkligen sann? Är inte den ett smutskastningsfalsarium? Jag kan inte minnas att den diskuterats tidigare här.
Citera
2018-09-10, 00:03
Medlem
Vryzass avatar
Citat:

Dra ut bjälken ur ögat och börja kolla på ditt eget parti istället för att hänga här. Du projicerar SD's flopp på andra.

Det är inte vårt fel att ni inte gjort något i riksdagen dessa fyra år. Idka självkritik.
Citera
2018-09-10, 00:04
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:

Det här är ju ett helt absurt resonemang. En attack från höger lockar inga väljare att gå till vänster.
Citera
2018-09-10, 00:05
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ja just det ja, att dela taxi med någon är att spela under täcket. Men att skriva ett brev till Daniel Poohl där man ber honom om hjälp att åsiktsregistrera SD-medlemmar är vad?

Personliga egoistiska skäl? Som vadå? Att man vill svenska folkets väl och ve. Istället för att förneka att svenskar existerar och utesluta partimedlemmar som säger att svenskar finns, som SD har satt system. Att man erbjuder något annat än att bete sig som en strykrädd hund som lismar för det etablissemang som folkmördar svenskar?

Vilken anti-SD-retorik? Är det anti-SD-retorik att säga att svenskar existerar?

Vi har resultatet i dag. SD:s kapitulation inför det politiska etablissemanget som folkmördar svenskar har inte gett någonting. Samtidigt så har AfS "attacker" mot SD inte stulit några röster.

Dra åt helvete. Du är inte lojal gentemot det svenska folket. Din lojalitet ligger hos SD, Jimmie, Expo-Karlsson och det judiska kvotludret Bieler som förnekar att svenskar existerar.
Citera
2018-09-10, 00:07
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Likt Karl XII satsade Kasselstrand för mycket. Det var nog inte realistiskt ändå. Det blev ett Poltava av alltihopa. Får se om han går i exil nu, som Karl XII gjorde. Synd egentligen. Hade gärna sett honom i politiken.

Men ärligt talat skiter jag i att AfS gick dåligt. Hade inte räknat med någon större succé, även om jag optimistiskt nog trodde på 2,5 %. AfS var ett tappert försök, men det gick inte denna gången.

Det värsta är ju att SD inte ens når 18 % som det ser ut nu. Tyvärr verkar ju Sentio och YouGov haft fel.
Citera
2018-09-10, 00:08
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Här ser vi ett typexempel på idiotresonemang. Jag har inte kommenterat hur jag röstat i andra val eller hur jag tänker rösta nästa gång. Ett annat idiotresonemang är när socialfallen vägrar förstå att man kan rösta taktiskt eller ideologiskt. Den här gången blev det ideologiskt, nästa gång är det en ny valrörelse.

Nästa gång finns inte AfS, var så säker. SD kommer mest troligt inte heller att öka i den kommande mandatperioden. SD har behövts som en blåslampa i arslet på de etablerade partierna och varit nyttiga genom att få dem att bli striktare gällande migrations- och asylpolitik.

Nu kan man i lugn och ro analysera orsakerna till SD:s framfart och motverka anledningarna till fram till nästa mandatperiod. SD kommer aldrig blir Sveriges största parti, och AfS kommer aldrig mer ställa upp i valet efter detta brakfiasko. Kasslerstrand kommer att fly Sverige och bli invandrare i Singapore, med donationspengarna som ni naivt gav dem från era socialbidrag. Sorry, jag säger det igen men ni har blivit grundlurade.
Citera
2018-09-10, 00:08
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Så du tror att ett mjäktigt SD kommer att rädda landet?

Jaja, ta det lugnt med spånken.
Ja en sansad invandringskritik utan massa tjafs om etnicitet är det som funkar i Sverige. Det kan man tycka vad man vill om en så är det. Åkessons prat om att de är inte svenskar kostade honom platsen som näst största parti, det är jag övertygad om.

Och det är ni i AFSugnignspartiet som hetsat SD att frångå sina principer och radikalisera sig. Tyvärr köpte även SD hypen om AFSugninspartiet.
Citera
2018-09-10, 00:11
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Dra ut bjälken ur ögat och börja kolla på ditt eget parti istället för att hänga här. Du projicerar SD's flopp på andra.

Det är inte vårt fel att ni inte gjort något i riksdagen dessa fyra år. Idka självkritik.
Nej jag slår tillbaka mot dem som lipar över att SD:are kommer hit och säger "vad var det vi sa". Nästan alla AfS:are här öste all skit de kunde hitta på över SD och fast vi var många som lade emot fortsatte det. Varenda kotte med insikt fattade att AfS inte hade en chans att komma in men det var viktigare att söndra invandringskritiker och så split. Sorry.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Som jag sagt hela tiden.. överhypat parti. 2010 var det ND, 2014 var det SvP 2018 var det AFS.

Alla dessa skulle in i riksdagen och visa framförallt de mjäkiga Sverigedemokraterna hur en slipsten ska dras. Alla tre har tokhypats här på FB. Alla tre har gjort katastrofval.

Dessutom har ni pressat SD att radikalisera sig något vilket gjrot att de tappat ännu mer röster. Ni är en total katastrof och jag har haft rätt om er hela tiden.

AfSugningspartiet indeed.

Lycka till med "öppen svenskhet". Det blir väl 90 % för S i utanförskapsområdena (och dessa ökar snabbt) i nästa val.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Fy faaan vilket bottenlöst mörker. Jag funderar nästan på att starta en ny tråd: Hängning 2.0.

Gör inte det. Börja lyssna på William Pierce gamla radioprogran istället, så kommer du efter ett tag förstå att vi ändå inte kan rösta oss ur det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in