Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-09, 21:56
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallblodigPsykopat
Bara för att dina åsikter blir mobbade betyder det inte att det är kaoz, tvärtom så är det ett mycket starkt val med högt deltagande

Haha du är så jävla tvär slut i huvudet att jag på riktigt tycker synd om dig!
Citera
2018-09-09, 21:57
Medlem
Diskuterarns avatar
Hur var det nu med att Afs skulle komma in? Vilken flopp
Citera
2018-09-09, 21:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Äh, du vet den där sköna känslan när man vet att man är de enda som har rätt och att folk inte håller med om saker som en själv bara bevisar det.

Undrar hur lång tid det tar för dem att supa upp resten av den där donationen på 10 M?

P.S. De kommer att få 0,07% av rösterna. Kom ihåg vem som sade det först!

Att det kan vara tillfredställande att gissa rätt angående resultat kan jag förstå, men det hade väl varit betydligt roligare att se bättre siffror för både SD & AfS? Det tycker jag iallafall, instämmer med de som tycker att 18% för SD är lite svagt.

Men jag får nog erkänna att jag blev lite medryckt av AfS strålande torgmöten, med ett budskap som jag trodde skulle resonera betydligt mer hos folk. Mitt fel var alltså att jag trodde att svenskar överlag inte är hjärndöda zombies bortom räddning, men det verkar tyvärr vara så.
Citera
2018-09-09, 21:58
Medlem
Guillounisms avatar
2020 avgår Jimmie Tråkesson och Paula Bieler blir ny partiledare i SD till råga på allt.

Sanna mina ord.
Citera
2018-09-09, 21:58
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Enligt Dulny så går det rykten på AFS valvaka om att DN har en undersökning som ligger och väntar där Övriga har 5%.

https://tunein.com/radio/Motgift-24-s235707/

Sen vet man ju inte hur mycket sanning som ligger i det. Men då jag seriöst börjar bli nervös så får man ta det lilla man får även om rykten från Dulny som sägs kommer från ljug-DN får duga just nu.

Under 1% är katastrof fiasko och jag ser det trots allt som uteslutet fortfarande även om det är väldigt mörk stämning i tråden just nu.
Citera
2018-09-09, 21:59
Medlem
Inte alls oväntat att AFS skulle bli en flopp. Många faktorer spelar in. Inte minst tiden. Men mest av allt säger detta mycket om svenska folket och svenska väljare, som uppenbart är svaga cucks som inte har någon framtid. Ett folk med låg intelligens, Stockholmssyndrom och allmän efterblivenhet.

Svensken vill ha negerkuk i alla hål som Shlomo trycker in hårt. Detta är sanningen. SD:s resultat är också en katastrof.

Adjö Sverige.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-09-09 kl. 22:01.
Citera
2018-09-09, 21:59
Medlem
Garnityrs avatar
Jag är på riktigt oroad över dagens Sverige måste jag säga. Inte för att AfS gör ett katastrofval, utan för att så pass många här inne på fullaste allvar trodde att det skulle räcka med att åka runt i småstäder och hetsa mot blattar för att komma in i riksdagen.
Jag är hundraprocentigt säker på att inte ens 4% av svenska befolkningen överhuvudtaget har hört talas om AfS. Sverige är nämligen större än de rasistbubblor ni har slutit kring er. Den här klubben för inbördes beundran som ni ägnat er åt skulle jag normalt sett skratta åt, men er verklighetsfrånvända tillvaro är så genuint pinsam att jag mest känner medkänsla. Förstår att det känns oerhört skämmigt för er men hoppas ändå ni kan samla er och blicka framåt utan att börja gapa om konspirationsteorier.

Kämpa!!
Citera
2018-09-09, 22:01
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Hur känns det att vara en parentes i historien?
Fy fan vilka idioter som trodde på inträde...

Vad fan tjatar du om? Står du för någonting själv?
Citera
Medlem
Nu vet vi ju inte hur det slutar men det ser ju inte direkt ljust ut, även om det nog kan bli mycket bättre än vad det ser ut som just nu.

Om det går mycket sämre än vad man hade tänkt sig så är det inte så mycket ett misslyckande för AFS som för hela den svenskvänliga rörelsen och alternativmedia. SD, AFS och NMR. Fria Tider, Samhällsnytt, Nya Tider och Nordfront. Det visar att Fria Tider som påstås ha väldigt många läsare och har lyft fram AFS ganska mycket knappt påverkar opinionen alls. Gammelmedia dominerar fortfarande. Det är fortfarande de som sätter agendan och formar de flesta svenskars verklighet och världsbild.

En annan sak är att det redan i detta val, år 2018, kanske faktiskt är kört för svenskarna rent demografiskt. Den parlamentariska vägen kanske är helt oframkomlig i Sverige. Om SD inte kan bli största parti och sossarna (som är blattepartiet nr ett) blir stora så visar det en tydlig trend. 2022 finns det minst en halv miljon blattar till i landet. 2026, ja ni fattar...

Nyss så var det BARA blattar som diskuterade det svenska valet i SVT. Fyra blattar pratar med varandra! Ingen svensk är med och diskuterar det svenska valet.
Citera
Medlem
Planekonomis avatar
Enligt SVTs valresultat är antal ogilitiga röster upp mot 27000 nu.

https://valresultat.svt.se/2018/10000.html
Citera
2018-09-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Sverige står enade Sveriges folk är idioter som förtjänar allt som kommer hända dem.

Vad är det som kommer hända? Definiera tack.
Citera
2018-09-09, 22:02
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Enligt Dulny så går det rykten på AFS valvaka om att DN har en undersökning som ligger och väntar där Övriga har 5%.

https://tunein.com/radio/Motgift-24-s235707/

Sen vet man ju inte hur mycket sanning som ligger i det. Men då jag seriöst börjar bli nervös så får man ta det lilla man får även om rykten från Dulny som sägs kommer från ljug-DN får duga just nu.

Under 1% är katastrof fiasko och jag ser det trots allt som uteslutet fortfarande även om det är väldigt mörk stämning i tråden just nu.

Isåfall måste Övriga börja växa ordentligt snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in