Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-08, 18:38
  #20761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Pott
Nej det stavas Nordiska Motståndsrörelsen, med skit stort M. Dessutom kan man personrösta också.

För kännedom så är en förutsättning för lögn att den är medveten, kan annars inte klassas som en lögn, eller du kanske menar att en person kan ljuga omedvetet?

Motståndsrörelsen skriver själva på hemsidan att det är Nordiska motståndsrörelsen med stort N och litet m som gäller när du ska rösta på dom.
Citera
2018-09-08, 19:02
  #20762
Medlem
Paul.Potts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Motståndsrörelsen skriver själva på hemsidan att det är Nordiska motståndsrörelsen med stort N och litet m som gäller när du ska rösta på dom.

Nej jag är i vart fall tämligen säker på att det stavas Nordiska Motståndsrörelsen.
Citera
2018-09-08, 20:25
  #20763
Avstängd
karlduschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Pott
Nej jag är i vart fall tämligen säker på att det stavas Nordiska Motståndsrörelsen.

Nej det är du inte. Du ljuger ju bara. Men det spelar ju ingen direkt roll om någon röst blir ogiltig för att de läst vad du skriver här. I kommunerna som betyder nåt finns det färdiga valsedlar.
Citera
2018-09-08, 20:31
  #20764
Avstängd
karlduschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Ni brukar ljuga rätt friskt på nordfrost så ni har ingen trovärdighet när ni återigen tar på er offerkoftan.

Nej dags att ta i med hårdhanskarna mot smr, att låta mass-psykos spridas fritt är oerhört destruktivt för samhället, speciellt när man har demokrati.

Jag förstår att du är arg eftersom NMR vill utrota alla med judiskt påbrå (annars hade de inte tagit drivande ur MLO som ledare för norska grenen). Men du fattar väl att all energi du lägger på att hata dom, äter de bara av dig? Så mycket tid du slänger bort du kunde lagt på nåt som bygger upp dig istället.
Citera
2018-09-08, 20:58
  #20765
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Pott
Nej jag är i vart fall tämligen säker på att det stavas Nordiska Motståndsrörelsen.

http://www.nordiska-motstandsrorelse...yckt-valsedel/
Citera
2018-09-09, 00:02
  #20766
Medlem
WalterSullivans avatar
Nordiska motståndsrörelsen Blir det då på en riksdagssedel här i Stockholm.
Citera
2018-09-09, 00:20
  #20767
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Från 1:38.31 måste vara den där protesten SVT bl.a skrev om. Verkar inte primärt vara äldre kvinnor dock.

Och trots dålig kameravinkel så ser de absolut inte ut som 50 stycken. Expressen måste vara felinformerade för desinformation håller de ju inte på med..
Citera
2018-09-09, 11:05
  #20768
Medlem
-sanningen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Nej dags att ta i med hårdhanskarna mot smr, att låta mass-psykos spridas fritt är oerhört destruktivt för samhället, speciellt när man har demokrati.
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
SKÄRPNING.
Just nu framstår du som en kränkt bög. Vad gör du själv för att ta tag i problemet? Att du bor i din mammas källare och runkar till bögporr kommer inte lösa några problem.

Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
De enda som har motarbetat mig politiskt har varit nazister(som är helt emot min yttrandefrihet) inte google, svenska staten eller antifa.
Anledningen till varför du inte blir motarbetad är för att du inte utgör ett reellt hot. Du är bara en nyttig idiot åt systemet.

Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Pott
Nej jag är i vart fall tämligen säker på att det stavas Nordiska motståndsrörelsen.
Helt rätt!
Citera
2018-09-09, 16:03
  #20769
Medlem
Så, hur många röster måste NMR få i detta val för att ni ska vara nöjda?
Citera
2018-09-09, 16:07
  #20770
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Ni är dock inte för mer yttrandefrihet utan mindre yttrandefrihet då ni vill införa gummiparagrafen "folkfientlig propaganda" dvs folk som yttrar något smr ogillar.
Du ljuger. Lagen om folkfientlig propaganda ska slå mot organisationer och mäktiga aktörer, inte privatpersoner som säger nått som staten ogillar. HMF-lagen innebär förföljelse av väldigt små privatpersoner.
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Det är det tillåtet att ljuga om förintelsen i Sverige.
Ja, annars hade ju Bonniers suttit i fängelse.
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Jag har aldrig blivit åtalad för något brott och jag har skrivit många saker som är väldigt politiskt inkorrekt.
Det är för att du är en kackerlacka. Varför ska stora starka staten bry sig om att slå ner på dig som är totalt obetydlig?
Citera
2018-09-09, 17:01
  #20771
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Du ljuger. Lagen om folkfientlig propaganda ska slå mot organisationer och mäktiga aktörer, inte privatpersoner som säger nått som staten ogillar
Du ljuger som vanligt, ni är vidriga lögnare.

Alla fattar att ni inte kommer tillåta någon att vara kritiskt mot er om ni på något magiskt vis tar makten.
Citera
2018-09-09, 17:52
  #20772
Medlem
Kattenxs avatar
Filar på artiklar om valfusk i detta nu?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback