Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Jag kände inte till deras relation, men det känns som att han tappade prestige i geokretsen, han var ju belönad och VIP. LW dumpade honom och seglade förbi i prestige. Svårt för en narccisist att acceptera det.
Jag tror det ligger mycket i det du skriver, känns som mitt i prick.
Det var inte jag som uppmärksammade forumet på de falska "nordsjön" loggarna. Men jag mindes plötsligt att det fanns ett till fall av falska loggar.
Nej jag har inte träffat SD efter mordet och gud give att jag inte gör det.
Showdown i Sundsvall kan få en helt annan innebörd.
SD har inte många "vänner" snarare bekanta och de som träffat honom tycker det känns mycket olustigt, många tror att han har med mordet att göra.
Det är väl bara hans allra närmaste som stödjer honom helhjärtat, och de verkar ha en gemensam nämnare i att de tycker illa om LW. De skriver mycket smörja om henne här, hon kanske fick vad hon förtjänade enligt dessa.
Oj vad grodor flög omkring här...
”seglade förbi i prestige.”
Vilken prestige? Utveckla!
Narcissist? Är det du som bedömt hans sjukdom? Undrar om det ens är tillåtet här på FB att klassa en person så. Kallas inte detta för falsk ryktesspridning?!
”ett till fall av falska loggar.”
Snacka om att förstärka. Singularis följt av pluralis.
Vi kan ta detta exempel:
LW kan ha varit där utan penna, vet att SD ska dit och ber honom logga henne.
LW kan ha löst Mysten åt SD och SD skriver in henne. Speciellt om det bara är ett pet i gran typ.
Inget fall rekommenderas, men förekommer.
Tror att jag kan lugnt säga att av alla vi träffat under sommaren så är 80-90% tveksamma att SD är skyldig. Vi har rört oss i ganska sprida konstellationer.
”De skriver mycket smörja om henne här,”
Dels belägg för det? Och vad skriver du då om en icke dömd person???