2018-09-08, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Okej. Intressant. Vad tycker du om? Anglofil månne?

Utgår ifrån att du menar personer som är anglofila eller anglofili rent allmänt.

Men varför skulle det vara relevant? Är du utvecklingstörd "månne"?
2018-09-08, 22:57
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Fyfan vad jag hatar svensk forboll. Speciellt stockholmslagen. Fyllda till bredden med blattar och kaxiga snorungar till "fans" som inte kan uppföra sig.

Sämsta ligan i Europa med en bunt träben. Tjångbollar, korv med bröd, dåligt väder och arbetslös publik. Fullständigt oglamoröst.

Hade jag fått bestämma så skulle jag lägga ner skiten.

Var kan dom uppföra sig då? Var är det glamoröst? Var har de lägre arbetslöshet?
2018-09-08, 23:13
Medlem
Citat:
Fyfan vad jag hatar svensk forboll. Speciellt stockholmslagen. Fyllda till bredden med blattar och kaxiga snorungar till "fans" som inte kan uppföra sig.

Sämsta ligan i Europa med en bunt träben. Tjångbollar, korv med bröd, dåligt väder och arbetslös publik. Fullständigt oglamoröst.

Hade jag fått bestämma så skulle jag lägga ner skiten.
Hade du varit programchef på Sveriges radio hade du lagt ner P3, förmodar jag?

Om du inte gillar svensk fotboll, så tycker jag du ska undvika den. Leta upp något du gillar och kommentera där istället. Try it - yoy like it?
2018-09-09, 07:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Var kan dom uppföra sig då? Var är det glamoröst? Var har de lägre arbetslöshet?

Skyller du på samhället?
2018-09-09, 07:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Hade du varit programchef på Sveriges radio hade du lagt ner P3, förmodar jag?

Om du inte gillar svensk fotboll, så tycker jag du ska undvika den. Leta upp något du gillar och kommentera där istället. Try it - yoy like it?

Ja det är helt korrekt.

Jag undviker den så mycket det går. Tack för omtanken.
2018-09-09, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Skönt att kostymnissarna är borta från BP. Klubben är värd mer än så.

Majstorovic är ju en väldigt märklig person, lyssna på intervjun som Olof Lundh gjorde med honom innan säsongen. Bara massa plattityder och snack om ingenting. Han gjorde bort sig grovt i AIK och det här är ju ännu värre faktiskt. Hoppas att han aldrig får ett jobb i svenskfotboll någon mer gång. Han går väl tillbaka till agentverksamheten skulle jag tro.
Roberth Björknesjö*kommer tillbaka (från Frej) till BP och får en manager till. Undra om kan skaka liv i truppen och plocka de 10(?) poäng som krävs för kval?

Av de sex (nuvarande) bottengängen har de Göteborg, Elfsborg, Sirius och Trelleborg kvar. Det ser tufft ut.

Av sina 16 poäng, bara tre kommit på bortaplan. Starkare hemma.
2018-09-09, 11:53
Avslutad
Då var man free agent. Dagens inlägg på facebook där Häcken mer eller mindre uppmanar till att "rösta rätt" blev droppen för min del. Jag tackar för mig i detta forum.
2018-09-09, 12:04
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Då var man free agent. Dagens inlägg på facebook där Häcken mer eller mindre uppmanar till att "rösta rätt" blev droppen för min del. Jag tackar för mig i detta forum.

Äh alla jävlar är en del av ett korrupt etablissemang. Antingen är det vänstersupportrar, regnbågsbindlar eller vänsterblivna klubbutspel.

Vilken klubb är mest höger/nationalistisk/konservativ i Sverige? DIF?
2018-09-09, 12:05
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Sluta nu. Här kan du stanna och snacka boll. Man måste inte älska ett lag bara för att man älskar fotboll.
2018-09-09, 12:25
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Äh alla jävlar är en del av ett korrupt etablissemang. Antingen är det vänstersupportrar, regnbågsbindlar eller vänsterblivna klubbutspel.

Vilken klubb är mest höger/nationalistisk/konservativ i Sverige? DIF?

AIK är ju jävligt konservativa.
2018-09-09, 12:26
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Skyller du på samhället?

Besvarar du frågor med andra frågor?
2018-09-09, 12:28
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Utgår ifrån att du menar personer som är anglofila eller anglofili rent allmänt.

Men varför skulle det vara relevant? Är du utvecklingstörd "månne"?
Nyfiken på dina preferenser. Fortfarande packad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in