2018-09-09, 10:44
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groenman
Har röstat på SD sedan kyrkovalet 2001. När jag röstade på SD i riksdagsvalet 2002 hade de 0,37% i riksdagsvalet 1998. Men det var när de mer extrema bildade ND som det kändes ok att rösta SD.

Jag hörde till de som skrev till Kasselstrand redan när SDU blev avskilda från SD, att SDU borde starta ett eget parti. Gillar bl.a. att de inte är lika skattehöga som SD och inte lika trötta. Dessutom verkar de mer begåvade.

Har inte varit så mycket i AFS-trådarna eftersom det finns så många omogna fanboys här. Ni skrämmer verkligen bort vanligt folk. Man kan tro att ni är utsända av vänstern för att sabotera för AFS. Men ni är väl den typen som skulle rösta ND eller t.o.m. nazistparti. Är ni typiska AFS-väljare så kommer aldrig AFS ta fart. Tyvärr.
Varför är avståndstagande från "nazism" viktigare för dig än framgångar för AfS och det svenska folkets överlevnad?
Citera
2018-09-09, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WagnerRockarLoss
#AfS2018 trendar i Sverige för mig just nu.

För mig också. Detta tillsammans med:

#ifkgbg
#V2018
#teamulf
#dinröst
#svpol
#SVTnyheter
#Expressen
#migpol

Så nog verkar AfS trenda på riktigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Planekonomi
Röstade AfS idag och la ut valsedlar på 5 olika vallokaler. Nu passerar vi riksdagsspärren!

Tack för din insats!

Såg att det fanns AfS-sedlar i lokalen där jag röstade idag, imponerande aktivistarbete.
Citera
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WagnerRockarLoss
Enligt FriaTider var det mellan 1 000 och 1 500 personer på plats i Kungsan.

http://www.friatider.se/afs-samlade-fler-n-1000-i-kungstr-dg-rden

Kanske totalt över hela dagen. När jag var där var det inga 1000 personer där.

Det betyder dock inte att det var misslyckat. Afs höll ohindrade ett torgmöte i Kungsträdgården inför hundratals supportrar. Supportrar som inte på det minsta vis skämdes för eller smusslade med sin partitillhörighet.

Det blir svårt att nå 4% och det är upp till var och en att välja Sd eller Afs.
Citera
2018-09-09, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Ett klokt beslut i så fall. Den som förtidsröstat på AfS och sedan kommer på bättre tankar kan alltid ändra sig genom att rösta i vallokalen. Då är det den rösten som räknas, och förtidsrösten makuleras.

Att AfS inte hållit rent mot brunhögern är partiets största problem. Se mitt inlägg här för mer om detta:

(FB) Röst på AfS eller SD - hur tänker ni?
Hur tänker vi?
Vi tänker på svenskarna i Sverige!
Det är väl invällarna som är bruna och inte svenskarna
Citera
2018-09-09, 10:49
Medlem
StuGs avatar
Jag tror artonåringarna på landsbygden som sett sina små samhällen och skolor förvandlade till oigenkännlighet i våldsam takt under sina tonår inte drabbas av "kokta grodan-fenomenet". Lägg till detta en aggressiv propaganda från skola och media som de naturligt genomskådar tack vare nätvana. Jag hoppas och tror att AfS får stort stöd av dem idag.

Även av de äldre svenskar som har vaknat ur dvalan och inser att AfS står för samma sunda, humana icke materialistiska värderingar de flesta borgerliga (och även vänster nota bene) stod för innan 68-vänsterns infiltration, mångkulturbeslutet i riksdagen 1975 och de senaste decenniernas hyperkapitalistiska globalistiska auktoritära antifolkliga projekt.

Att motståndaren skriker i falsett och desperat kastar epitet visar att de vet att de är slut.

Rösta med Gustav idag!

Oavsett om du är arbetslös konstnär, VD, polis, sjuksköterska, förskollärare i Sveg eller student i Uppsala. Rösta för ert Sverige. Hedra era förfäder som slitit vid det som nu är bortglömda stenar efter torp i djupa småländska skogar. Ge era barn och kommande generationer svenskar en framtid. Oavsett om ni kallar er "höger" eller "vänster". Fördelningspolitik kan vi debattera om vi har ett land. Om vi existerar som folk.

(ingen förkortning på valsedeln. Skriv: Alternativ för Sverige)
Senast redigerad av StuG 2018-09-09 kl. 11:04.
Citera
2018-09-09, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Alltså, AfS håller på att retweeta alla sina tweets

Går inte att läsa något annat, det kommer tre nya i sekunden.

Äntligen kommer AfS' Putin-rubler till användning. Sitter hela gympasalar i St. Petersburg och Moskva nu och RT:ar AfS-tweets.
Citera
2018-09-09, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Intressant hur svensk media totalt har missat att Sverige idag kommer att få ett nytt parti på den politiska scenen.

SVT's valvaka körde ett inslag om "ett nytt parti", då handlade det om något kommunval. Inte ett ord om AfS. Tror jag hört någon komentator förfasas över AfS i förbifarten utan att nämna partinamnet.
Citera
2018-09-09, 10:51
Medlem
Kära vänner,det är dags... https://www.youtube.com/watch?v=5oF561YgY6M

Rösten är lagd,må domen bli hård men rättvis.

Tiden för reträtt är över!
Citera
2018-09-09, 10:52
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fot.Noten
Bry er inte om alla surgubbarna i vart och vartannat inlägg här. Som jag skrev för 3 månader sedan.

INTELLIGENTA RÅD man får.

Man kan inte rösta AFS för de kommer inte in i riksdagen.

Mitt råd är: Gör tvärtom. Rösta AFS! Då kommer de in i riksdagen.

RÖSTA AFS för Sverige !

/Ingrid
Afs har sin tid till nästa val, om de överlever magplasket i kväll.
Citera
2018-09-09, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

Vi får se hur väl ditt inlägg kommer att åldras.
Citera
2018-09-09, 10:55
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:

Du missade att svara på mitt förra inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Citat:
Jag skriver bara vad jag ser. Afs startade försent och har inte fått något brett genomslag. Hade det varit 2000-3000 st i kungsan hade jag haft en annan uppfattning. Det kommer bli ett magplask de lux i valet.
Man ska alltså samla ungefär lika många som Åkesson, partiledare för ett parti i 20%+-klassen samlar på en lördagkväll på en fredagförmiddag för att lyckas nå 4%?

Ok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in