2018-09-09, 10:37
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorkaOdalman
Det va en politisk motståndare i tråden som påstod att någon har heilat på ett AfS-möte vilket givetvis är skitsnack. Han är ett troll som vill misskreditera partiet.

AfS är nationalister som anser att om man jobbar och tar seden dit man kommer, då kan man uppgå i gemenskapen som svensk medborgare. Det om något dementerar väl ryktet om att partiet skulle vara rasistiskt/nazistiskt. Nazister hör hemma i NMR, inte i AfS.

NMR:are dominerade dock bland AfS åhörare i Almedalen, och AfS har haft en brun svans även på andra håll.
Citera
2018-09-09, 10:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
16 augusti är den senaste för mig.
Alltså, AfS håller på att retweeta alla sina tweets

Går inte att läsa något annat, det kommer tre nya i sekunden.
Citera
2018-09-09, 10:39
Medlem
Eklund1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
NMR:are dominerade dock bland AfS åhörare i Almedalen, och AfS har haft en brun svans även på andra håll.

Åh vad hemskt! Det är alltså folk både från relativt vänster och höger som tycker om AfS.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
De spammar, retweetar gammalt - kan de bli nedsläckta tro?

Märkligt. Vad skulle poängen kunna vara med att retweeta allt gammalt eller är det twitter själva som gör något.
Citera
Medlem
Groenmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WagnerRockarLoss
För det första, ingen heilar på AfS möten. För det andra, ingen kommer ta avstånd från något. För det tredje, du har såklart aldrig varken röstat på SD eller planerat att rösta AfS.

Har röstat på SD sedan kyrkovalet 2001. När jag röstade på SD i riksdagsvalet 2002 hade de 0,37% i riksdagsvalet 1998. Men det var när de mer extrema bildade ND som det kändes ok att rösta SD.

Jag hörde till de som skrev till Kasselstrand redan när SDU blev avskilda från SD, att SDU borde starta ett eget parti. Gillar bl.a. att de inte är lika skattehöga som SD och inte lika trötta. Dessutom verkar de mer begåvade.

Har inte varit så mycket i AFS-trådarna eftersom det finns så många omogna fanboys här. Ni skrämmer verkligen bort vanligt folk. Man kan tro att ni är utsända av vänstern för att sabotera för AFS. Men ni är väl den typen som skulle rösta ND eller t.o.m. nazistparti. Är ni typiska AFS-väljare så kommer aldrig AFS ta fart. Tyvärr.
Citera
2018-09-09, 10:40
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groenman
Hör jag inget avståndstagande från AFS den närmaste timmen angående nazismen i allmänhet och nazister på deras möten i synnerhet, så går jag och ändrar min förtidsröst till SD. Så enkelt är det.

Ett klokt beslut i så fall. Den som förtidsröstat på AfS och sedan kommer på bättre tankar kan alltid ändra sig genom att rösta i vallokalen. Då är det den rösten som räknas, och förtidsrösten makuleras.

Att AfS inte hållit rent mot brunhögern är partiets största problem. Se mitt inlägg här för mer om detta:

(FB) Röst på AfS eller SD - hur tänker ni?
Citera
2018-09-09, 10:40
Medlem
Kom igen och lajka AFS på Facebook, det fattas bra några lajks till 60 000. Bara över dagen om ni oroar er för Mr. Bradley
https://www.facebook.com/search/top/?q=alternativ%20f%C3%B6r%20sverige
Citera
2018-09-09, 10:41
Medlem
xmzs avatar
Nationalister som är inblandade och delaktiga i asylärenden är det ont om.
Jag hade helst sett att varenda en i alla led var nationalister istället för flyktingvurmande Sverigefiender.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Märkligt. Vad skulle poängen kunna vara med att retweeta allt gammalt eller är det twitter själva som gör något.
Nä, det är nog någon som sitter och kör ett "sista ryck", men det blir faktiskt lite störande...
Citera
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E

Poängen är att man vill trenda på Twitter.

Man skulle nu klassas som ett bot-konto enligt FOI:s klassificering
Citera
2018-09-09, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Och röstar man på vänster eller liberaler så är man för våldtäkter, enligt ert eget resonemang
Citera
2018-09-09, 10:43
Medlem
För mig är en röst på Alternativ för Sverige allt annat än bortkastat. Det är det enda parti jag litar på, det enda parti där jag i princip håller med om allt. Varför ska man rösta på ett parti man inte håller med om? Eller ska man rösta för att ett visst parti ska bli störst? I sådana fall råder jag alla dessa människor att rösta på socialdemokraterna. Otroligt mycket större chans att de blir störst än SD. Om AfS får 1% blir jag nöjd, för det betyder att de kommer att få sina valsedlar utplacerade i alla vallokaler de två nästkommande valen. Om AfS för 2,5% eller mer blir jag glad, för det innebär att de får partistöd och har än en större chans att komma in nästa val. Om AfS får 4% kommer jag att fira ordentligt, för då kommer vi få politiker i riksdagen som sätter press på andra politiker och försöker få till stånd en förändring, istället för att enbart fylla plånboken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in