2018-09-09, 10:26
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Jag skriver bara vad jag ser. Afs startade försent och har inte fått något brett genomslag. Hade det varit 2000-3000 st i kungsan hade jag haft en annan uppfattning. Det kommer bli ett magplask de lux i valet.

Bry er inte om alla surgubbarna i vart och vartannat inlägg här. Som jag skrev för 3 månader sedan.

INTELLIGENTA RÅD man får.

Man kan inte rösta AFS för de kommer inte in i riksdagen.

Mitt råd är: Gör tvärtom. Rösta AFS! Då kommer de in i riksdagen.

RÖSTA AFS för Sverige !

/Ingrid
Citera
2018-09-09, 10:27
Medlem
AfS senaste tweets är från 26 juli nu när jag kollar..
Demokraturen Sverige?
Citera
2018-09-09, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Var precis och omröstade, AfS i Riksdagen, sen tog jag bort de 2 röster jag lade i förtidsröstningen på SD i kommun och landsting för att de vägrade utesluta dessa 2 F!ttor:
https://twitter.com/feymark/status/1035841987386204160

och för att man uteslöt den här killen:
Utesluts ur SD – kallade Löfvén landsförrädare
http://www.friatider.se/utesluts-ur-sd-kallade-l-fv-n-landsf-rr-dare

att kalla en spade för en spade är helt ok men inte inom angivar-SD.
Jag röstade också bara i riksdagsvalet AFS, vet inte något om de lokala och regionala Sverigedemokraterna. Vad jag förstår saknas partidemokrati fullständigt i SD och bara av Högkvarteret backade kandidater släpps fram.
Citera
2018-09-09, 10:28
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVU
Demokraturen Sverige?
De spammar, retweetar gammalt - kan de bli nedsläckta tro?
Citera
2018-09-09, 10:29
Medlem
Sperssons avatar
.
Intressant hur svensk media totalt har missat att Sverige idag kommer att få ett nytt parti på den politiska scenen.
Citera
2018-09-09, 10:29
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Demokraturen Sverige?

Vad i helvete?

Samma här! För 2 timmar sedan hade dom nyligen skickat ut tweets nu är det från 1 augusti.

Move along folks, nothing to see here...

EDIT: Ser att man har nyare längre ner. Man retweetar alltså äldre inlägg Man kanske är lite för mycket foliehatt...
Citera
2018-09-09, 10:30
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Fast det är inte så det funkar. Kvinnor röstar inte på ett parti bara för att det syns kvinnor i partiet. Det är förmodligen bättre med en tvålfager man än en kvinna om du vill locka kvinnliga röster i allmänhet. I det här fallet så tror jag att kvinnan lockar betydligt fler manliga "beta orbiters" än andra kvinnor.

Att det är bra med kvinnor som syns bara för sakens skull är samma pk-tänk som ligger bakom att man gärna lyfter fram mångkultur på olika bilder från företag och myndigheter.

Fast man gör förstås så av en anledning; att man når ut till fler demografier. Att det funkar sämre just i fallet med mångkulturen beror snarare på att allt fler svenskar känner motvilja gentemot mångkulturen och därför inte uppskattar detta inslag. En kvinna på scenen har inte den negativa effekten på mig som man.
Citera
2018-09-09, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
De spammar, retweetar gammalt - kan de bli nedsläckta tro?
Aha, märks att man inte är nån twitternörd
Citera
2018-09-09, 10:31
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Om en röst är bortkastad eller inte behöver ju knappast mätas i riksdagsinträde eller ej. En röst på vänstern, eller valfritt sjuklöverparti skulle man också kunna argumentera för är en bortkastad röst. Nu har AfS chansen till partistöd och mer uppståndelse även om de inte når riksdagen. Så inte direkt bortkastat.

Så vänsterns röster på FI 2014 var inte bortkastade menar du?

Nej, givetvis är den inte helt bortkastad, men ser man till den påverkan som AfS skulle haft på riksdagen, om de nu mot förmodan skulle komma in, så är den helt klart bortkastad.
Citera
2018-09-09, 10:35
Medlem
BorkaOdalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groenman
Du kan se från mina tidigare inlägg att jag inte trollar. För mig är det enkelt. Jag håller rågången mot nazismen och extremister. SD höll inte rågången förrän nationaldemokraterna bildades (våren 2001) och för mig var det därför i kyrkovalet hösten 2001 som jag med gott samvete kunde rösta på SD.

Om inte AFS håller rågången mot nazismen så kommer de gå samma väg som ND. Vanligt folk vill inte associeras med nazismen på något sätt. Det finns säkert många ungsprättar här på FB som är okey med det, men om ni inte begriper hur vanligt folk tänker (t.ex. de som röstade SD år 2002 men inte ND) så är det synd.

Är det så att AFS verkligen är okey med att nazister heilar på deras möten och det blir allmänt känt så kommer de inte att samla mer än några tusen röster i nästa val. "Någon jävla ordning ska det vara i ett parti".

Det va en politisk motståndare i tråden som påstod att någon har heilat på ett AfS-möte vilket givetvis är skitsnack. Han är ett troll som vill misskreditera partiet.

AfS är nationalister som anser att om man jobbar och tar seden dit man kommer, då kan man uppgå i gemenskapen som svensk medborgare. Det om något dementerar väl ryktet om att partiet skulle vara rasistiskt/nazistiskt. Nazister hör hemma i NMR, inte i AfS.
Citera
2018-09-09, 10:36
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Demokraturen Sverige?
16 augusti är den senaste för mig.
Citera
2018-09-09, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Vad i helvete?

Samma här! För 2 timmar sedan hade dom nyligen skickat ut tweets nu är det från 1 augusti.

Move along folks, nothing to see here...

EDIT: Ser att man har nyare längre ner. Man retweetar alltså äldre inlägg Man kanske är lite för mycket foliehatt...

Jag blev lurad också. @AfS_riks har retweetat riktigt mycket gammalt material nu på morgonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in