2018-09-09, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Själva existensberättigandet för AfS är just att de inte anpassar sig efter etablissemanget. Krisen i Sverige kommer att förvärras betydligt under kommande mandatperiod, och AfS kommer då även att börja tilltala Svenssons. Desperate times call for desperate measures, som man säger.

Absolut. Sverige har en kommande finanskrasch och svenskarna kommer söka svar vem som satte dem i skiten. Det kommer de få av Afs!

Likt Afd i Tyskland har Afs här en lysande framtid. Det finns plats för 2st partier som är emot invandringen plus Afs har lyckats stoppa SD toppens liberalisering. Bara det om något!

Sen för vara självkritiska. Invandringen skulle stoppats för 20år sedan men svenskarna ville inte det. Man röstade på Reinfeldt mm. Vad som nu återstår är att skademinimera och där har Afs bäst politik, återvandring.

Sen om Afs kommer in just detta valet spelar mindre roll. Annars gör man det 200% nästa val. Bara ladda och bygga ut partiet och hålla partitoppen fri från infiltratörer. Det som drabbade SD.
Citera
2018-09-09, 08:07
Medlem
StillaHavets avatar
Utan överdrift är AfS inträde i Sveriges riksdag en av de mest betydelsefulla händelserna i Sveriges historia. Vi håller faktiskt på att bytas ut som folk och AfS kan bättre än något annat parti få fler i Sverige medvetna om det.

SD kommer inte få något inflytande alls även om de får 30%, för Sjuklövern har då 70%. Inte heller AfS kommer att få politiskt inflytande men röra om i grytan och väcka sådan uppståndelse att inte en enda människa i Sverige kommer vara okunnig om vad återvandring är. Svensk politik kommer att vara intressant och betyda något igen.

Frågan är inte om AfS kommer in utan med vilken marginal? Vilken käftsmäll vill svenska folket ge det korrupta etablissemanget? 4, 5, 6 eller kanske 7%?

I morgon den 10 september 2018 kan Sverige vara förändrat för all framtid och äntligen med en början till rätt kurs igen.
Citera
2018-09-09, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Det som nästan är roligast med ett eventuellt succéresultat är att det skulle slå totalt splitt mellan pk-packet/fårskocken och etablissemangsmedia. Här har vi alltså en media som inte har förvarnat sina undersåtar om den annalkande katastrofen. Tänk så många människor som inte ens har fått en chans att demonstrera eller starta Facebook-upprop mot Afs pga att dom inte ens har fått höra talas om deras existens.

Dst var nån blattebrud som la upp ett klipp från AFS möte i Uddevalla på facebook för nån knapp vecka sedan och detta klipp delades av mediajudinnan Sanna Rayman. Klippet fick långt över en miljon visningar på ett par dagar. Tusentals kommenterade och de flesta var chockade och hade aldrig hört talas om AFS tidigare.
Citera
2018-09-09, 08:23
Medlem
Nu ska jag gå och rösta

1. Återinför demokratin, ingen Partidiktatur
2. Stärk yttrandefriheten, lägg ned Public Service
3. Starta Återvandringen, gör Sverige svenskt igen
Citera
2018-09-09, 08:23
Medlem
Nostradumbasss avatar
Nu går vi och lyfter in vinnarna i AfS i riksdagen. Idag tar jag mitt ansvar och röstar mot globalismen.
Jag vill säga tack till alla i AfS som gjort en succé med valturnén och valfinalen i Kungsträdgården, och alla här som krigat här i tråden.

Tack.

Nu lyfter vi in Kasselstrand, Ahl, Ohlson och dom andra i riksdagen.
Citera
2018-09-09, 08:25
Medlem
Fan man får upp hoppet lite nu på morgonen när flera personer jag pratar med röstar afs. Känns underskattade men jag gissar mellan 2-6% går fan inte säga något annat än en helgardering på 2-6%. Idag ger vi de övriga partierna fingret och visar att vi är större än de trodde.
Citera
2018-09-09, 08:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin020203
Fan man får upp hoppet lite nu på morgonen när flera personer jag pratar med röstar afs. Känns underskattade men jag gissar mellan 2-6% går fan inte säga något annat än en helgardering på 2-6%. Idag ger vi de övriga partierna fingret och visar att vi är större än de trodde.
Tidigt i somras pratade jag lite allmänt med en svensk omvärldsanalytiker på Deutsche Bank när han plötsligt sa: "Sverige går ju inte att jobba med längre, opålitligt och helt stört, det får bli AfS eller kanske SD, om dom kommer med något radikalt förslag...". Det gjorde mig lite förvånad att en person som är 50+ och jobbar med internationell samhällsanalys ens kände till AfS, det hade jag aldrig trott faktiskt...
Citera
2018-09-09, 08:35
Medlem
En personröst på Jeff Ahl blir det!

Nu kör vi så det ryker. Hoppas att de spelar "Drag under galoscherna" om de kommer in .
Citera
2018-09-09, 08:35
Medlem
-Mystics avatar
Sådär, då har man varit och röstat på AfS, gör man inte sin plikt och går och röstar på AfS så har man ingen rätt att klaga på nästa regering.
Citera
2018-09-09, 08:42
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Här har du en AfS-röstande 54-åring...

Ser man på deras publik så var det ju folk i alla åldrar. Förvånansvärt många kvinnor också.

Japp!

I Kungsan blev jag även förvånad över hur mycket äldre personer som var där. Och då menar jag äldre än 54 till och med

Satt kvar en stund och kollade på vimlet och några äldre damer stog bredvid mig och pratade med någon yngre förmåga. Tydligen hade dom tillsammans varit runt på alla partiers möten men hade blivit så imponerade av AfS att dom stannade en stund för att prata med Kasselstrand.

När vimlet hade lagt sig så gick dom och pratade med Gustav och såg så glada ut. Dom stog där framme vid honom i minst 20 minuter. Verkade trivas rätt bra.
Dom måste ha varit 70-80 år iallafall.

Var väldigt roligt att se. Blev varm i själen av att se så blandat folk och så blandade åldrar. Det för mig var ett tydligt bevis att AfS på riktigt är en folkrörelse på frammarsch!

Kan också meddela att under första halvan av mötet stog jag nära ett gäng pensionärer och även dom hejade på och ropade ut vad dom tyckte.

Som sagt, AfS är helt klart en folkrörelse. Detta kommer bli stort, även om man inte kommer in.

Damer och herrar, nu tar vi tillbaka vårt land!
Citera
2018-09-09, 08:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Japp!

I Kungsan blev jag även förvånad över hur mycket äldre personer som var där. Och då menar jag äldre än 54 till och med

Jag tror att de många äldre var det som gjorde att de inte blev attackerade med skrik och stenar - tror vänsterns infiltratörer blev tagna på sängen där, jag också...
Citera
2018-09-09, 09:00
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Dst var nån blattebrud som la upp ett klipp från AFS möte i Uddevalla på facebook för nån knapp vecka sedan och detta klipp delades av mediajudinnan Sanna Rayman. Klippet fick långt över en miljon visningar på ett par dagar. Tusentals kommenterade och de flesta var chockade och hade aldrig hört talas om AFS tidigare.

Klippet hade 1.2 miljoner visningar, men turkens inlägg hade bara delats 9000 gånger. Det är 1% ungefär av alla som kollat på klippet har hetsat upp sig tillräckligt för att dela klippet i en övrigt negativ Facebook post. "Barnen ska ta smällarna för integrationen"-Raymans länkpost hade delats 10 gånger.

Korrekt avrundat ingen reaktion alls. Många såg klippet, få brydde sig tillräckligt för att starta en "Facebookstorm". Det är väldigt talande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in