Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Här har du en AfS-röstande 54-åring...
Ser man på deras publik så var det ju folk i alla åldrar. Förvånansvärt många kvinnor också.
Japp!
I Kungsan blev jag även förvånad över hur mycket äldre personer som var där. Och då menar jag äldre än 54 till och med
Satt kvar en stund och kollade på vimlet och några äldre damer stog bredvid mig och pratade med någon yngre förmåga. Tydligen hade dom tillsammans varit runt på alla partiers möten men hade blivit så imponerade av AfS att dom stannade en stund för att prata med Kasselstrand.
När vimlet hade lagt sig så gick dom och pratade med Gustav och såg så glada ut. Dom stog där framme vid honom i minst 20 minuter. Verkade trivas rätt bra.
Dom måste ha varit 70-80 år iallafall.
Var väldigt roligt att se. Blev varm i själen av att se så blandat folk och så blandade åldrar. Det för mig var ett tydligt bevis att AfS på riktigt är en folkrörelse på frammarsch!
Kan också meddela att under första halvan av mötet stog jag nära ett gäng pensionärer och även dom hejade på och ropade ut vad dom tyckte.
Som sagt, AfS är helt klart en folkrörelse. Detta kommer bli stort, även om man inte kommer in.
Damer och herrar, nu tar vi tillbaka vårt land!