Citat:
Ursprungligen postat av
Captinhero
Finns säkert de afs som har helt hjärndöda åsikter och gärna vill gasa folk.men samtidigt finns det säkert vänster väljare som vill krastera och hänga vita män. Men jag anser mig själv som "vettig"
Kan säga så här
tycker inte illa om muslimer tycker illa om extrema islamister
tycker begreppet ras är löjligt på alla plan
är för jämnlikhet ( men dagens feminism i första världen har gått över styr)
Nej vill inte skicka ut alla invandrare enbart de som inte sköter sig på olika sätt
Visst SD har kanske mjuknat lite, men stödjer sd röstade på dem på kommun känner mest att jag stödjer afs för att de i sin tur kan stödja sd även om jag håller med i afs på mkt
vill inte riva alla moskéer enbart de som stödjer och frodar extremism
tankar på det? Får gärna skriva frågor om andra saker som jag tycker/ inte tycker.
röstar som sagt främst på afs för att de ska kunna röra om i grytan
för att vi behöver skicka ut oönskade individer
för att vi måste granska islamister och moskéer som stödjer dem
för att vi ska kunna sätta stopp för böneutrop
hoppas du väljer afs ändå i morgon men om inte så vill jag ändå att sd ska växa så stora som möjligt ha det gött
Jag har verkligen "radikaliserats" de senaste typ 3 åren så det är inte så att jag på något sätt funderar på att gå tillbaka till 7klövern. Men jag har förtidsröstat på SD och min röst står fast, dock så blev jag glad när jag såg att AFS röstsedlar låg framme i min lilla kommun. Jag lade fram SD:S riksdagsvalsedlar, som någon hade lagt bakom Sossarnas valsedlar , plus lade fram AFS valsedlar som någon hade täckt för med några M sedlar. Och sade till i vallokalen att det inte var så det ska gå till. Därför kommer jag att rösta om imorn för hon som tog imot mina kuvert såg arg ut och är orolig för fusk.
Jag har inget emot någon individ igentligen , jag är närmast kollega med en muslin , vi jobbar imon industrin och driver en avdelning tillsammans och har gjort så i 3 år, han har blivit en bra vän och jag litar till hundra på honom. Dock så har jag svårt för att islam breder ut sig i Sverige, vilket jag påtalat för honom och han håller med mig.
Ras är ett begrepp som man kan förstå på ett undermedvetet plan (jag vet ju vilka jag tycker är svenskar eller inte ) men det betyder ju inte att man inte är välkommen i Sverige om man inte är svensk. Dock så har jag svårt för SD:S teorier om svensk essens osv, tycker att det luktar lite rasbiologi.
Feminism kan vi slänga på soptippen, äkta jämnställdhet är det jag tror på. Med alla fördelar och nackdelar för vardera kön.
Jag har inga problem med återvandring , jag tror att om vi vill ha någon fungerande välfärd närmaste 10-20 åren så är det nödvändigt, dock så tror jag att en gyllene medelväg är att föredra, även om jag vill ha ut väldigt många så förstår jag att det blir krigsrubriker att skicka ut alla, och det tjänar inte Sverige på i långa loppet.
Och jag stöttar Kasselstrand, har skänkt pengar till grodan , kollar på deras torgmöten och hoppas att det går bra för AFS, men jag har otroligt svårt för när vi nationalister attackerar varandra och underminerar själva målet, att står upp för Sverige. Och det tycker jag att flera AFS sympatisörer som jag har träffat har gjort och idiotförklarat mig för att jag rösta på SD...vilket som sagt tog ett tag att komma fram till.