2018-09-08, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Du kan lätt räkna med omkring 30 procent som inte får ett skit eller har se en gång på fem år. I shit you not. Det är topp 5 procent som ror hem de flesta kvinnor. Resten av kvinnorna är hellre singlar eller tillsammans med tretton katter.

Det är en obehaglig utveckling.

Börjar du också förstå anledningen till varför man införde monogami, giftermål å sånt nu? Å att det var extremt negativ social press på kvinnor som låg runt med olika män? Och varför man hållit hårt i kvinnans sexualitet genom alla tider?

Man blev ju upplärd att tro det var pga "dumma män!!!", men man börjar ju liksom förstå att det var för samhällets och allas bästa.
Citera
2018-09-08, 15:36
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Du kan lätt räkna med omkring 30 procent som inte får ett skit eller har se en gång på fem år. I shit you not. Det är topp 5 procent som ror hem de flesta kvinnor. Resten av kvinnorna är hellre singlar eller tillsammans med tretton katter.

Det är en obehaglig utveckling.

Sen finns det många vanliga killar som lever i förhållanden som i princip är passionslösa där frun är mer som en syster eller nånting dom har barn med.

Framtiden:
Citat:
I framtiden kommer snälla betahanar till största del vara utplånade, sånär som på en autistisk slavras som sköter allt jobb som finns kvar för människor(resten sköts av robotar). Kvar finns alfahanarna som får ligga med och impregnera kvinnorna - som kommer vara i stor majoritet. Kvinnorna kommer vara bisexuella med en stark preferens för kvinnor, när dom faller tillbaka till att vilja bli dominerade nån gång emellanåt kommer mannen i samhället/stadsdelen och sätter på dom. Förmodligen lär det i många fall behövas nån typ av bokningssystem eller schema för när besök fås av dom ständigt upptagna alfahanarna.
Citera
2018-09-08, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Jag är verkligen fundersam över den verkliga siffran av killar som får lite eller inget sex alls i dagens sverige, den är antagligen väldigt, väldigt hög.

Den är antagligen bra mycket högre än vad många tror, tror situationen är mer katastrofal än vad man kan tänka sig. Mörkertalet är nog enormt stort, få killar som säger att de aldrig får knulla helt enkelt, inte många som vill erkänna utåt att de inte duger till att ha sex med helt enkelt.
Citera
2018-09-08, 15:48
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Den är antagligen bra mycket högre än vad många tror, tror situationen är mer katastrofal än vad man kan tänka sig. Mörkertalet är nog enormt stort, få killar som säger att de aldrig får knulla helt enkelt, inte många som vill erkänna utåt att de inte duger till att ha sex med helt enkelt.

Jag tror lösningen ligger i att byta kön och bli lesbiska kvinnor för merparten män. Frågan är dock hur kvinnliga vi skulle se ut när vi har färdigutvecklade mans-skelett sen länge?
Och så har vi den psykologiska biten, att man är psykologiskt bunden vid att vara man vid sex. Svårt att tänka sig sex utan den omslutande känslan man får som man. Men könsbyte är ändå den enda riktiga lösningen som finns.
Bör vi rentav byta kön på pojkar redan i tidig barnålder? Undersöka vilka som håller måttet för att bli alfahanar och byta kön på resten?
Citera
2018-09-08, 15:50
Bannlyst
Citat:

Ja, är ju nollningsveckor på universitetet nu och igår snackade jag med två killar. Den ena var 20 och efter några öl kom det fram att han var oskuld. Ok, visst, 20, inte jätteilla än antar jag, men ändå relativt ovanligt för 10-15 år sedan kan tyckas.

Senare träffade jag en kille som var 25, välklädd och såg rätt bra ut, han hade aldrig haft nåt förhållande sa han .. Lite senare kom det fram att han heller aldrig haft sex.

25 år och aldrig haft sex, alltså. Reko kille.

De flesta tjejerna har ju dock rätt så enormt mycket sex, så det är ju tydligt att det är vissa killar som har monopol på allihopa.

Så jävla skum situation dagens svenska killar har hamnat i haha.
Citera
2018-09-08, 15:58
Medlem
Citat:

Kanske dags att tänka om då? Sex är inte allt. Det är bara en katastrof för människor som är fixerade vid sex och ser det som en rättighet.
Citera
2018-09-08, 16:02
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Kanske dags att tänka om då? Sex är inte allt. Det är bara en katastrof för människor som är fixerade vid sex och ser det som en rättighet.

Håller med om att sex inte är allt. Romantik, närhet är minst lika viktigt om inte viktigare. Mannen förgörs sakta men säkert om han inte får kvinnor. Det förstår du inte för män betyder alldeles för lite för dig.
Citera
2018-09-08, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Håller med om att sex inte är allt. Romantik, närhet är minst lika viktigt om inte viktigare. Mannen förgörs sakta men säkert om han inte får kvinnor. Det förstår du inte för män betyder alldeles för lite för dig.

Jag älskar män! Men. Jag vet också hur livet fungerar och att tvinga sig till kärlek är inget vidare recept för lycka. Hur kul är det att vara med någon som inte vill ha en? Och hur känns det för personen som tvingas vara nära någon mot sin vilja? Jag har inte heller fått alla jag velat ha. Sånt är liksom livet och även om jag gråtit och varit olyckligt kär så är det ändå bra att vi kan välja bort människor vi inte vill ha på det viset.

Mannen förgörs sannolikt inte mer än kvinnan. Det handlar, tror jag, om att tänka om och inte lägga all fokus på romantiska relationer.
Citera
2018-09-08, 16:20
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Jag älskar män! Men. Jag vet också hur livet fungerar och att tvinga sig till kärlek är inget vidare recept för lycka. Hur kul är det att vara med någon som inte vill ha en? Och hur känns det för personen som tvingas vara nära någon mot sin vilja? Jag har inte heller fått alla jag velat ha. Sånt är liksom livet och även om jag gråtit och varit olyckligt kär så är det ändå bra att vi kan välja bort människor vi inte vill ha på det viset.

Mannen förgörs sannolikt inte mer än kvinnan. Det handlar, tror jag, om att tänka om och inte lägga all fokus på romantiska relationer.

Jag håller med om att fejkförhållanden, t.ex som vissa pratar om som lösning att importera kvinnor från andra länder, inte är nån lösning. Lösningen menar jag är att byta kön på hanar som inte håller alfamåttet och låta dom leva sina liv som lesbiska kvinnor.

Att du säger dig älska män tar jag med en nypa salt. Det är ett faktum att män är mycket mer beroende av kvinnor än vad kvinnor är av män, eftersom män har en stabil attraktion till kvinnan något som kvinnan inte har till mannen.
Citera
2018-09-08, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jag håller med om att fejkförhållanden, t.ex som vissa pratar om som lösning att importera kvinnor från andra länder, inte är nån lösning. Lösningen menar jag är att byta kön på hanar som iynte håller alfamåttet och låta dom leva sina liv som lesbiska kvinnor.

Att du säger dig älska män tar jag med en nypa salt. Det är ett faktum att män är mycket mer beroende av kvinnor än vad kvinnor är av män, eftersom män har en stabil attraktion till kvinnan något som kvinnan inte har till mannen.

Haha ja det var ju ett annorlunda förslag. Har du frågat männen här i tråden om hur dom ser på att få sin pillesnopp avknipsad?
Citera
2018-09-08, 16:31
Medlem
snabelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Börjar du också förstå anledningen till varför man införde monogami, giftermål å sånt nu? Å att det var extremt negativ social press på kvinnor som låg runt med olika män? Och varför man hållit hårt i kvinnans sexualitet genom alla tider?

Man blev ju upplärd att tro det var pga "dumma män!!!", men man börjar ju liksom förstå att det var för samhällets och allas bästa.

Vi kommer mest troligt gå tillbaka till dom tiderna om några hundra år för att det som vi har idag är inte hållbart i det långa hela. Skulle det varit upp till kvinnor att bestämma så hade mänskligheten dött ut för tusentals år sedan.
Citera
2018-09-08, 16:31
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Haha ja det var ju ett annorlunda förslag. Har du frågat männen här i tråden om hur dom ser på att få sin pillesnopp avknipsad?

Jag tänker mer att framtidens generation pojkar får genomgå könsbyte i tidig ålder. Man undersöker vilka som har alfagener och byter kön på resten, så tidigt som det är möjligt.
Att vuxna män skulle byta kön är mindre troligt. Då har man levt länge som man och blivit psykologiskt beroende av det, plus att ett fullt utvecklat mans-skelett inte är en bra grund för att skapa en realistisk kvinnokropp. Jag lär inte byta kön, men jag inser att det hade varit bättre för mig om jag varit lesbisk kvinna istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in