Citat:
Så nu har main stream media makt över Trump menar du då?Fast det handlar om Kanada, inte om förhandlingarna med Mexiko som du kommenterade.
Inte ens om Kanada, utan om Justin. Trump försöker sabba för Justin och Angela eftersom de blev utnämnda av msm som hans "motpoler" och väljer att stå upp mot honom (samma orsak för övrigt gäller för "bråket" med McCain hehe). Men du tramsar om Mueller
Trump kan totalt sabba Pax Americana utan att Average Joe märker något (kortsiktigt iaf). Och då pratar jag bara om ekonomiska delen av Pax Americana. Om Trump verkligen inte startar några krig kommer Average Joe att gynnas både kortsiktigt som långsiktigt.
Jag tror att Clinton/Bush/Obama redan startat krig under samma tidsperiod (1.5 år in). Så Trump is doing just great!
Inte ens om Kanada, utan om Justin. Trump försöker sabba för Justin och Angela eftersom de blev utnämnda av msm som hans "motpoler" och väljer att stå upp mot honom (samma orsak för övrigt gäller för "bråket" med McCain hehe). Men du tramsar om Mueller
Trump kan totalt sabba Pax Americana utan att Average Joe märker något (kortsiktigt iaf). Och då pratar jag bara om ekonomiska delen av Pax Americana. Om Trump verkligen inte startar några krig kommer Average Joe att gynnas både kortsiktigt som långsiktigt.
Jag tror att Clinton/Bush/Obama redan startat krig under samma tidsperiod (1.5 år in). Så Trump is doing just great!
Det vore ju ett sjukt galet sammanträffande och lustigt.
Det är lite som man hatar CNN och säger hur kassa dom är, för sen använda dom som källa.
Dock är det extremt lustigt att man behöver låna pengar i en såpass högkonjunktur.
Och sen delar man ut free money till jordbruk för ens politik har slagit tillbaka på producenter.
Detta visar bara vilka hycklare man är.
Sen ovan som någon sa, Amerikanska bilar är av undermålig kvalitet på ett par områden.
Och ståltullarna förbättrar inte detta precis.
Detta gör flytt till utlandet nästan till ett icke alternativ, och det blir väl nog inte ens tre färger Trumpmobilen kommer ha.
Så kommer bara återfinnas i orange.