Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Håller helt med dig i det jag fetade. I staterna skulle troligen AfS räknas som liberalkonservativa och ingen (förutom extremvänstern) skulle höja på ögonbynen.
MVH/Gnomegirl.
En sak som jag verkligen GILLAR med AFS är; (Får iallafall känslan av att partikandidaterna förhåller sig till verkligen på det här sättet) att dom inte värdesätter aktivist-ethoset likt vänstern, som skyller alla sina problem på patriarkatet, män, våldtäktskultur, rasism och så vidare.
AFS har ett tydligt mål, tillbaks till ett hälsosamt, tryggt, starkt Sverige.
Vi skall inte sälja ut oss till globalistiska intressen, där är jag helt med. Att ta något idiotiskt som marxism (som uppenbarligen aldrig har fungerat), och tillämpa naivitet och lagt på en ögonbindel för alla problem som är associerade med en ansvarslös politik KOMMER att fallera. På ett eller annat sätt.
AFS vet dock vad som funkar, genom att se till historien, för Sverige.
Kollar man på ledarna/aktivisterna för AFS lyser det igenom att det rör sig om stabila människor som förstått att man måste börja med sig själva. Det är här jag tycker AFS skiljer sig från tidigare missnöjespartier/extremistiska oppositionspartier där IQ:t och utseendet på deltagarna ser skrattretande likt motståndarna.
Intressant nog ser jag inte detta med AFS. Jag ser potential.