Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-07, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Ju fler personer som beter sej på det sätt som vi sett i tex Nyköping så kommer fler och fler väljare ta steget högerut.
Högerut? Det handlar inte så mycket om det. Det handlar om att överleva, att fortsätta att finnas. Där som man vill leva och frodas. I sitt eget land. Vid sjön man undsätts av när ångesten knackar på.

AfS är en högerrörelse, för all del. Det som väger tyngst till fördel för partiet är dock någonting helt annat. Gemenskapen som nästan blivit totalt avtvättad under de senaste decennierna i Sverige. Det som höll ihop oss och gjorde att vi var stolta över vår identitet. Vi är svenskar och hur hårt vi än försöker att modernisera vår syn på oss själva(med hjälp av "media") så kommer vi uppenbarligen inte ifrån detta.
Citera
2018-09-07, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Gör man detta så är kriget förlorat.

Då har AfS officiellt böjt sig för media och globalistvänstern också. Det är extremt viktigt att INTE göra det som media och kulturmarxisterna vill.

Det handlar om att sektnazister inte hör hemma i vårt rymdimperium. De är femtekolonnare som försöker stjäla AfS-röster och som bara ställer till problem och splittring i den enade högern. AfS har INGEN plats i NMR:s framtida riksbygge, det är alltså fiender som då, enligt din logik, vi ska liera oss med. Ser vi NMR:are imorgon blir det tvångsförflyttning till närmsta AFA-klunga för dessa folkförrädare!
Senast redigerad av Pezten 2018-09-07 kl. 00:34.
Citera
2018-09-07, 00:35
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Det handlar om att sektnazister inte hör hemma i vårt rymdimperium. De är femtekolonnare som försöker stjäla AfS-röster och som bara ställer till problem och splittring i den enade högern. AfS har INGEN plats i NMR:s framtida riksbygge, det är alltså fiender som då, enligt din logik, vi ska liera oss med. Ser vi NMR:are imorgon blir det tvångsförflyttning till närmsta AFA-klunga för dessa folkförrädare!

Ah okej du trollar alltså. Säg det direkt istället.
Citera
2018-09-07, 00:35
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Exaaaakt! På pricken rätt.

Jag ska testamentera hela min förmögenhet till Gustav Kasselstrand. Frälsaren.

Det vore kul att se Gustav släpa iväg tre säckar tomburkar.

Nä nu skojar jag bara lite med dig, men du lämnade målet öppet. Även om de inte kommer in i år så tror jag de flesta med sin glöd och övertygelse kommer kämpa vidare och alla bidrag, stora som små är välkomna.
Jag gillar din kämpaanda. Såna som du behöver vi fler av.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2018-09-07, 00:36
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Det handlar om att sektnazister inte hör hemma i vårt rymdimperium. De är femtekolonnare som försöker stjäla AfS-röster och som bara ställer till problem och splittring i den enade högern. AfS har INGEN plats i NMR:s framtida riksbygge, det är alltså fiender som då, enligt din logik, som vi ska liera oss med. Ser vi NMR:are imorgon blir det tvångsförflyttning till närmsta AFA-klunga för dessa folkförrädare!

Sluta tramsa! Det är AfS som kommer att sätta nivån framledes. AfS kommer att dominera debatten och de politiska frågorna den närmaste framtiden. Vänta så får du se. Det har redan börjat men det fattar inte alla än...
Citera
2018-09-07, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Håller helt med dig i det jag fetade. I staterna skulle troligen AfS räknas som liberalkonservativa och ingen (förutom extremvänstern) skulle höja på ögonbynen.

MVH/Gnomegirl.
En sak som jag verkligen GILLAR med AFS är; (Får iallafall känslan av att partikandidaterna förhåller sig till verkligen på det här sättet) att dom inte värdesätter aktivist-ethoset likt vänstern, som skyller alla sina problem på patriarkatet, män, våldtäktskultur, rasism och så vidare.
AFS har ett tydligt mål, tillbaks till ett hälsosamt, tryggt, starkt Sverige.

Vi skall inte sälja ut oss till globalistiska intressen, där är jag helt med. Att ta något idiotiskt som marxism (som uppenbarligen aldrig har fungerat), och tillämpa naivitet och lagt på en ögonbindel för alla problem som är associerade med en ansvarslös politik KOMMER att fallera. På ett eller annat sätt.

AFS vet dock vad som funkar, genom att se till historien, för Sverige.

Kollar man på ledarna/aktivisterna för AFS lyser det igenom att det rör sig om stabila människor som förstått att man måste börja med sig själva. Det är här jag tycker AFS skiljer sig från tidigare missnöjespartier/extremistiska oppositionspartier där IQ:t och utseendet på deltagarna ser skrattretande likt motståndarna.
Intressant nog ser jag inte detta med AFS. Jag ser potential.
Citera
2018-09-07, 00:40
Vad tror ni om uppslutningen i morgon? Hur många kommer realistiskt komma för att stödja dem? 400 ? 500? 1000? 2000?

Hur många motdemonstranter?

Verkar ju hettas upp rejält de senaste mötena , är det en garanti att det spårar ut i morgon?

12 tusen views nu från kaoset idag på youtube
Citera
2018-09-07, 00:40
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Ingen är fan rädd för vänstern längre de har helt missat sitt våldspotential de hade under 80 och 90 talen. Idag består den sk vänstern av kvinnliga gayaktivister. Var själv på afs torgmöte i Kalmar och det enda man var rädd för var att stå för nära vänstermupparna så att man skulle misstas för en sådan 😀. Invandrarna är en annan femma nu ska man inte vina ner sig för dem heller men de har i alla fall i grupp större våldspotential och det är väl en av de främsta anledningarna till att de ska ut

Finns många våldsamma i vänstern ! Varför åker oftast högern på stryk då ?
Självklart finns det homosexuella i vänstern precis som i högern
Är ju extremt vanligt med homosexuella i extremhögern !
Citera
2018-09-07, 00:43
Medlem
BorkaOdalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
AfS är garanterat judemedvetna med tanke på att man klistrar judenäsor på Kristersson.

Både Ahl och Kasselstrand har dessutom sagt en del grejer som utan tvekan pekar mot att dom är judemedvetna.

Men ja, de säger globalister istället vilket kan vara smart, men det skadar samtidigt inte att kalla en spade för spade heller ibland.

Alla judar är inte globalister, men många globalister är judar. Det finns bra judar som har huvudet på skaft så jag tycker att man måste undvika de här grova generaliseringarna som vissa sysslar med, t.ex NMR. Jag är själv delvis jude men jag föraktar sionister och globalister, samt så röstar jag AfS.
Citera
2018-09-07, 00:45
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Vad tror ni om uppslutningen i morgon? Hur många kommer realistiskt komma för att stödja dem? 400 ? 500? 1000? 2000?

Verkar ju hettas upp rejält de senaste mötena , är det en garanti att det spårar ut i morgon?

Jag tror på minst 1000 sympatisörer, troligtvis det dubbla eller mer.

Motdemonstranterna kan bli hur många som helst, vilket är av mindre intresse då de ändå kommer att hållas på behörigt avstånd med hjälp av rigorösa avspärrningar, kravallstaket och ridande polis bl.a.
Citera
2018-09-07, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Ju fler personer som beter sej på det sätt som vi sett i tex Nyköping så kommer fler och fler väljare ta steget högerut.
Vilket ju SD hade kunnat tvinga fram om de haft samma konfrontativa hållning som AFS.

Tänk dig vilka filmer det blivit om SD hade hållit regelbundna torgmöten om hijabförbud och islamterrorism i utanförskapsområden åtföljda av sympatisk media och skyddade av SÄPO och bitiga grabbar från ungdomsförbund/fotbollsfirmor och liknande. Förorterna hade brunnit och Svenne Banan hade fått se hundratals timmar video på blattar som skriker att landet är deras och att svensken ska dö.

Säkert hade många politiker och supportrar skadats och dödats i en sån kampanj, men det hade tydliggjort för alla att Sverige är invaderat och hade gjort det omöjligt för ljugmedia att dölja att blatten hatar svenskar.

Det är med sådana metoder ett riksdagsparti kan forma opinionen och utöva makt även om övriga partier vägrar samarbeta. Och där har ju SD totalt svikit i försök att blidka typ DN.
Senast redigerad av KomodoFall 2018-09-07 kl. 00:48.
Citera
2018-09-07, 00:49
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero

Tyvärr tror jag att det är mycket snack och liten verkstad.
Skulle gissa på 3-4, max 500 pers vilket iofs inte är så pjåkigt. Själv har jag bara en kvarts resa med tuben så jag kommer. Kommer dock inte klä upp mig som jag tänkte från början, då jag befarar att det kommer bli stökigt.

MVH/Gnomegirl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in