Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-06, 18:10
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Skandal i Nyköping. Vilket annat parti som helst och bråkstakarna i publiken hade blivit ihopbuntade och ivägkörda. Det är också nu feminister borde gå ut och förfasa sig över att Jessica O blev kallad hora!

För övrigt, hade jag inte varit gift hade jag gått all groupie på Gustav och Jeff

Vidrigt att de kallar en kvinna hora. Tyvärr vardagsmat idag i det nya spännande Sverige och inte bara i grundskolan.
Citera
2018-09-06, 18:10
Medlem
FarbrorAgges avatar
Det uppstod tumult vid högerextrema Alternativ för Sveriges torgmöte under torsdagen.

Sju personer har omhändertagits av polis, varav en är misstänkt för våld mot tjänsteman.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dd1w81/sju-omhandertagna-efter-hogerextrem-demonstration
Citera
2018-09-06, 18:11
Medlem
maxatdunders avatar
Hur fan ska folk våga dyka upp imorgon på erat torgmötet när det nästintill var kravallstämning i Nyköping? Bara av att titta på detta sjuka spektakel får mig att vilja tjonga en höger på allt och alla. Skrik, hysteri och tveksamt agerande av polisen.

Såg iaf en arrestering där de drog bort vederbörande, vet ni vad han gjorde eller vad straffet förväntas bli för sådanna kravalligister?

Edit: Okej tydligen 7 gripna
Citera
2018-09-06, 18:19
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Hur fan ska folk våga dyka upp imorgon på erat torgmötet när det nästintill var kravallstämning i Nyköping? Bara av att titta på detta sjuka spektakel får mig att vilja tjonga en höger på allt och alla. Skrik, hysteri och tveksamt agerande av polisen.

Såg iaf en arrestering där de drog bort vederbörande, vet ni vad han gjorde eller vad straffet förväntas bli för sådanna kravalligister?

Meh.. man är ju säkrare på AFS möte än i förorten där jag bor. Dessutom kanske man får se blattar och rödingar få smaka lite batong.
Citera
2018-09-06, 18:20
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Den lilla pepparsprejen kanske inte är så bra mot folksamlingar, även om man hade använt den?

Tårgasgranater används ju utomlands mot upplopp, men har ens Sverige det?

Inte ens vid Göteborgskravallerna 2001 användes det.

Jodå, polisen har använt pepparspray framgångsrikt mot större folksamlingar än denna tidigare. Det har en oerhört avskräckande effekt om flera poliser samtidigt använder pepparspray. Men visst...jag hade inte haft några invändningar mot tyngre don för att få bukt med en sådan här chimpout pöbel.
Citera
2018-09-06, 18:26
Medlem
NirvanAs avatar
Läste nånstans att det bara är 3 timmar i kungsan, är det alltså bara 12-15 som AfS kommer vara där? Det är alltså inget 12-22 längre?

Gissar man går miste om en hel del folk som inte kan/vill ta ledigt för att delta
Citera
2018-09-06, 18:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder

Man ser inte mycket folk alls som är där för att lyssna och hålla med. Det är partiet och sedan en polislinje.

Gustav Kasselstrand såg ut mer att njuta när kan skrek saker åt dessa vänster aktivister mest invandrare och unga svenska tjejer som inte vet bättre och de var typ till polisen snälla kan vi inte bara få gå fram och slå honom litet? Så hur ska vanligt folk våga sig på det även om de nu stödjer Afs politik.
Citera
2018-09-06, 18:30
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Nej det är en känd anledning, men ja jag har sett förfallet. Bor i en småstad 25k ish invånare, hade en våldtäkt utanför köksfönstret i maj nångång, där en pundarblatte droga ner en svensk brud o tryckte på i en buske. Kan inte gå till Ica utan att undra över vilket land jag befinner mig i. Så jag är väl medveten om förfallet.

Men ta då den här chansen. Risken är stor att du ångrar dig efteråt annars. Förändringen behöver initieras nu, inte om 4, 8 eller 12 år.
Citera
2018-09-06, 18:30
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Läste nånstans att det bara är 3 timmar i kungsan, är det alltså bara 12-15 som AfS kommer vara där? Det är alltså inget 12-22 längre?

Gissar man går miste om en hel del folk som inte kan/vill ta ledigt för att delta

12-15 är det som gäller, ja. Det rapporteras att folk är på väg till Sthlm just i detta nu från alla möjliga håll och kanter. Blir nog bra uppslutning imorgon ändå. Med tanke på dagens urspårning och sabotage i Nyköping så verkar ännu fler än tidigare planera att dyka upp i Kungsan.

Info postas här undan för undan:

https://twitter.com/AfS_riks
Citera
2018-09-06, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Afs är ett aggressivt parti som bara kommer skapa klyftor å kaos ! Hur ska de hantera Sverige den dagen folk går bananas ?
De har ingen erfarenhet i kris.
Oroliga medlemmar som e rädda för vänstern osv
Ingen är fan rädd för vänstern längre de har helt missat sitt våldspotential de hade under 80 och 90 talen. Idag består den sk vänstern av kvinnliga gayaktivister. Var själv på afs torgmöte i Kalmar och det enda man var rädd för var att stå för nära vänstermupparna så att man skulle misstas för en sådan 😀. Invandrarna är en annan femma nu ska man inte vina ner sig för dem heller men de har i alla fall i grupp större våldspotential och det är väl en av de främsta anledningarna till att de ska ut
Citera
2018-09-06, 18:31
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:

Förmodligen går man miste om en hel del som inte har möjlighet att komma innan kväll/eftermiddag.

Så jävla synd, hade nog kunnat bli riktigt jävla bra avslutning. Fredagkväll mitt inne i stan.

Förhoppningsvis hinner tvisten om tillståndet lösa sig i tid. Men det kommer det inte göra såklart, Sveriges alla system är korrupta. Det dröjer väl tills måndag innan AfS får rätt. Inte alls uppgjort.

Personligen kommer jag skolka från jobbet imorgon för att stötta gänget som har lagt ner blod, svett och tårar sen lanseringen. Det minsta man kan göra för att visa sin uppskattning förutom att rösta rätt i mitt tycke.

Ses imorgon gott folk! Ska bli kul att slutas upp i Stockholm återigen.
Citera
2018-09-06, 18:35
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Jag antar att du i vanlig ordning inte dyker upp när det vankas nationalistiska tillställningar utomhus? Du har ju alltid någon dålig ursäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in