Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-06, 17:23
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Jag agerar inte från en partipolitisk agenda när jag avråder folk från att rösta på AfS. Jag oroar mig för vad som kan hända med landet om vi får en djupare etnisk splittring.

1. Bra. Då oroar vi oss över precis samma sak. Där har vi en bra gemensam utgångspunkt.
2. Det glädjer mig också vilken självklar lätthet som du använder begreppet etniska svenskar, när det gäller att beskriva den verkliga verkligheten, och inte ideologiskt sofisteri. (Implicit användning, men likväl lika tydlig och självklar).
3. Den djupa etniska splittringen är redan över oss. Sverige är idag ett av världens mest djupt etniskt splittrade länder (lyssna på vad man säger om oss i andra länder, så får du en korrekt sverigebild). Och det blir värre och värre för varje år som går.
4. AfS är det enda parti som har en politik för att få slut på detta; detta problem som du oroar dig över.
5. Alltså borde du stödja AfS.
Citera
2018-09-06, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Aha, då fattar jag, har ingen koll på Fejjan. Obehaglig video, värre än värsta thrillern, jag var livrädd att något allvarligt skulle ske...

Edit: exempelvis en gatsten ist för tomat(?) (vem fan har en tomat i fickan?)
https://www.facebook.com/altforsverige/videos/vb.270592853332987/528974074218725/?type=2&theater
jag håller med
afs har inget skydd alls, gustav blev ju attackerad med något bakifrån,
kommer invandrargängen med knivar o pistoler nästa möte?
Citera
2018-09-06, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Här får Gustav Kasselstrand tredje dosen sten över sig i Nyköping:

https://twitter.com/helena_zinoni/status/1037721345700900866?s=20
Är det verkligen sten? Ser ut som spott? Det är ju flygande vit vätska ser det ut som. Kan det vara vatten?
Citera
2018-09-06, 17:26
Medlem
FarbrorAgges avatar
"Invandrarkaos vid AFS sista torgmöte"

Det gick vilt till när Alternativ för Sverige på torsdagseftermiddagen genomförde sitt torgmöte i Nyköping. Aggressiva invandrare genomförde ett mindre upplopp – och en av dem spottade på partiledaren Gustav Kasselstrand.

http://www.friatider.se/invandrarkaos-vid-afs-sista-torgm-te
Citera
2018-09-06, 17:27
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
1. Bra. Då oroar vi oss över precis samma sak. Där har vi en bra gemensam utgångspunkt.
2. Det glädjer mig också vilken självklar lätthet som du använder begreppet etniska svenskar, när det gäller att beskriva den verkliga verkligheten, och inte ideologiskt sofisteri. (Implicit användning, men likväl lika tydlig och självklar).
3. Den djupa etniska splittringen är redan över oss. Sverige är idag ett av världens mest djupt etniskt splittrade länder (lyssna på vad man säger om oss i andra länder, så får du en korrekt sverigebild). Och det blir värre och värre för varje år som går.
4. AfS är det enda parti som har en politik för att få slut på detta; detta problem som du oroar dig över.
5. Alltså borde du stödja AfS.

Afs är ett aggressivt parti som bara kommer skapa klyftor å kaos ! Hur ska de hantera Sverige den dagen folk går bananas ?
De har ingen erfarenhet i kris.
Oroliga medlemmar som e rädda för vänstern osv
Citera
2018-09-06, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Klart folk har rätt till bidrag om de ej kan jobba osv
Finns ju en anledning till bidrag
Tex om någon blir kriminell så kostar det samhället mer än ett bidrag . Samma med folk som ej kan jobba, då bra med bidrag så de ej blir hemlösa. Hemlösa kostar samhället mycket mer än bidrag . Förstår du nu poängen med bidrag ?
Dessa människor ska inte ha bidrag då dom ska skickas hem.
Det kommer att hända, om det inte sker om 10 år så sker de om 50 år eller 100 år.
Citera
2018-09-06, 17:34
Medlem
Dorniers avatar
Det är onekligen lätt att se dessa otäcka orcher som fiender. Man får en instinktiv motvilja mot dessa.

Vissa andra krig i historien har utkämpats mellan mer närbesläktade folk där soldater efter kriget sagt att de haft svårt att se motståndaren som fiender.

Där har man också bland makthavarna kännt sig nödgad att genom propaganda försöka demonisera motståndaren på olika sätt.

I denna konflikt om Sverige behövs ingen propaganda, man ser direkt vem som är fienden.
Citera
2018-09-06, 17:39
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Och av okänd anledning har du inte rört dig ute på gator och torg de senaste 5-10 åren och själv sett förfallet av vårt samhälle med egna ögon? Vakna! Sverige har blivit Europas soptipp, ett enda stort tattarläger. Och det är svenskarna som betalar det sinnessjuka kalaset med sina skattepengar.

Rösta rätt på söndag.

Nej det är en känd anledning, men ja jag har sett förfallet. Bor i en småstad 25k ish invånare, hade en våldtäkt utanför köksfönstret i maj nångång, där en pundarblatte droga ner en svensk brud o tryckte på i en buske. Kan inte gå till Ica utan att undra över vilket land jag befinner mig i. Så jag är väl medveten om förfallet.
Citera
2018-09-06, 17:40
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Jag flyttar till något nordiskt grannland. Men först när slaget är förlorat. Det är tiden fram till 2022 och valen fram till dess som blir avgörande.

Sverige kommer inte att sjunka som den sten. Förfallet kommer att komma gradvis och det blir bara så ledsamt att se förfallet i ultrarapid.

Förfallet tillväxer exponentiellt, som en bakteriehärd.

Och ja, 2022 är nog ett bra år att ha som avstämningspunkt. Då kan man titta i kristallkulan och bedöma hur Sveriges framtid (eller icke-framtid) ser ut.

Och om man påbörjar penicillinkuren 2022 så gäller det som vanligt att man äter klar den, och inte slutar med sin penicillin bara för att man "känner sig frisk". För då finns det bakterier kvar som omedelbart kommer att börja växa exponentiellt igen. Ja ni vet. Vi har väl alla gjort det misstaget någon gång i våra liv.
Citera
2018-09-06, 18:00
Medlem
Incendios avatar
Skandal i Nyköping. Vilket annat parti som helst och bråkstakarna i publiken hade blivit ihopbuntade och ivägkörda. Det är också nu feminister borde gå ut och förfasa sig över att Jessica O blev kallad hora!

För övrigt, hade jag inte varit gift hade jag gått all groupie på Gustav och Jeff
Citera
2018-09-06, 18:02
Medlem
Hexen666s avatar
Är det fler än jag som noterat hur den nya politiska kontrakulturen växt fram med stormsteg? Den s.k "Trumpwave" vågen, västvänliga rörelsen eller vad man ska kalla den för? Starkt 80-talsinfluerad blandat med en ny typ av konservatism som värnar tradition & står upp för vitas intressen och som värnar rationella resonemang & yttrandefrihet. Synthwave & cyberpunk används ofta & memesfären är stark. Den är nästan exklusivt existerande på internet och är därför populär i åldersgruppen 15-35. Även många tjejer verkar ha slagit följe. Det känns som att Afs är Sveriges svar på hela den svängen med våran egen lilla Pepe, Skurt.

De senaste månaderna har den visat sig vara stark även i Sverige. Det känns upplyftande.
Citera
2018-09-06, 18:04
Medlem
StuGs avatar
Talande att tills nyligen lugna och trevliga små orter som Uddevalla och Nyköping blev de platser där multikulturalismens fula antidemokratiska tryne syntes som tydligast.
Dagens Nyköpings Gästabud kommer också gå till historien. Det illustrerar tydligt varför AfS behövs i Riksdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in