Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-06, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Det är HELT OCH HÅLLET polisens fel att Nyköpingstorgmötet blev förstört. De skulle ha spärrat av torget med kravallstaket och separerat motdemonstranterna från området, precis som polisen gjorde i t.ex. Göteborg. Jävla snutamatörer.

Japp. Så jävla dåligt. Riktigt uppenbart att man vill att mötet skulle störas. Nu dog live-sändningen också, hoppas de klarar sig därifrån utan att några babbar hoppar på dem.
Citera
2018-09-06, 15:46
Medlem
Fy fan vad tragiskt att se. Staden är ju förlorad.
Hoppas de som filmade lägger upp allt de har så fort som möjligt!
Citera
2018-09-06, 15:47
Medlem
Citat:
Det är HELT OCH HÅLLET polisens fel att Nyköpingstorgmötet blev förstört. De skulle ha spärrat av torget med kravallstaket och separerat motdemonstranterna från området, precis som polisen gjorde i t.ex. Göteborg. Jävla snutamatörer.

AFS har en del att lära sig av NMR: Egna vältränade soldater, redo att ingripa med våld. Man kan inte tro att denna kamp kan vinnas på PR-nivå enbart, tyvärr. Situationen är så pass allvarlig, att vilda negrer och andra bruna konstiga farliga varelser är överallt och de kan ta till vilka metoder som helst i rent apraseri.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-09-06 kl. 16:06.
Citera
2018-09-06, 15:47
Medlem
Citat:
Det allra sjukaste är att polisen inte har lärt ett skit av Uddevalla. INGA kravallstaket! Handfallna poliser som står som mähän och glor på babbarna. Det är skrämmande att se polisens inkompetens!

När jag ser Nyköpingsmötet så undrar jag, vart är tårgasen och vattenkanonerna?

Ja ja, blev iallafall ett ordentligt tittar-rekord.
Senast redigerad av T|N|X 2018-09-06 kl. 15:49.
Citera
2018-09-06, 15:48
Medlem
Ballooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Japp. Så jävla dåligt. Riktigt uppenbart att man vill att mötet skulle störas. Nu dog live-sändningen också, hoppas de klarar sig därifrån utan att några babbar hoppar på dem.

Kan bara instämma.
Citera
2018-09-06, 15:49
Citat:
Ursprungligen postat av Kattfarssas

Den är inte förlorad men det kommer att bli någon slags uppgörelse framöver, och då tänker jag förstås på hela landet och i sin förlängning hela Västvärlden.
Citera
Medlem
Helt uppenbart att polisen låter kriminella invällare bryta mot svensk lag utan att det blir påföljder.
Fy fan!
Citera
Medlem
PrisonMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runorkul
Fy fan! Ser det verkligen ut så där i Nyköping!??
Herregud, jag fick mig en rejäl chock jag med! Som något ur en mardröm, verkligen beundransvärt av AfS-arna att palla trycket trots stenkastning, hot, loskor och annat. Kasselstrand blev träffad minst en gång och fick avbryta tillfälligt. Flera babbar försökte bryta polisens avspärrningen, en babbe gick fram till Kasselstrand, loskade och hotade honom trots armlängds avstånd till en polisman som inte gjorde något. Den ende polis som uppvisade stake var en kvinnlig polis (lätt att känna igen då hon har slingor i håret) som knuffade negrer och motade bort folk som blev för närgångna.

Det här triggar mig bara ännu mer att dyka upp Kungsträdgården. Vi kan inte ha det så här.

Livestreamen (som nu inte är live): https://www.youtube.com/watch?v=KZypTKzE8zc
Citera
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattfarssas

Allt ligger redan till beskådan om du följer länken här:

https://twitter.com/AfS_riks
Citera
2018-09-06, 15:50
Polisen i Nyköping var otroligt svag med tanke på situationen som uppstod. Skandal! De lät ju folk gå tillräckligt nära för att spotta på företrädarna
Citera
Medlem
Jag kokar!!! Impotenta förklenade eller förhoppningsvis bara bakbundna poliser!!! Blattarna är ju tamefan som en hord djur, något är allvarligt fel. Hucklena gormar ju som mest tycks det som dessutom. Jävlar vad mycket råg i ryggen det måste ha krävts för att stå på sig som de gjorde! BRAVO!

Blev finfina bilder och filmer i alla fall!

Nu jävlar ser man fram emot Kungsan imorn!!!

/Incestuous
Citera
Medlem
me-wes avatar
Det här var bland det vidrigaste jag sett. Samtidigt komiskt på något sätt hur babbarna alltid lyckas visa sig från sin sämsta sida. Skrik, långfinger, hot, kasta ägg, obscena gester; de har uppenbarligen aldrig tänkt tanken att detta en dag kommer få även vanliga svenskar att vakna upp. Detta blir en del av den perfekta stormen som tar AfS in i riksdagen på söndag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in