2018-09-06, 11:34
Medlem
JustZlatans avatar
Jag vill höra EBT kommentera.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Weimers är inte okänd. Skulle säga att han är top 5 för KD.
- F.d partiledare för KDU
- Stabschef för Lars Adaktusson
- Arbetat på regeringskansliet hos Göran Hägglund.

åh vilken bra värvning!

Tramsa inte.
Citera
Medlem
aldrig hört talas om
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
åh vilken bra värvning!

Ironi?
Citera
2018-09-06, 11:35
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinger99
Anonym Malmöpolitiker?
En moderat riksdagsledamot 2010-2017 och nu som "partilös", som numera är högt på riksdagslistan för SD.
Det var en värvning som var en "gut-punch" för moderaterna.

Anonym i den mån att gemene man som är sådär halvintresserad av politik inte har koll på vem det är och måste googla.

Det var ett klart antiklimax där och då.
Citera
Medlem
franges avatar
Är det han som är den där jättestora förvärvningen som det trumpetades om i morse?
Citera
Medlem
Charlie Weimers, "stabschef" hos Adaktuson. Uppseendeväckande. Hur blir det med värdegrunden?
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
åh vilken bra värvning!

Citat:
åh vilken bra värvning!

Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Ja lite av ett antiklimax (men ändå matnyttigt) - knappast någon röstmagnet dock.

Lol ja grattis då. Det var åtminstone någon jag känner till. Det känns som han är "genuint" konservativ och ser republikanerna i USA som sin stora förebild och gillar Israel. Så han kommer säkert passa bra i SD. Tror inte han trivs med att KD blivit lite "liberalare" i vissa frågor. Men som du skriver så är det knappast någon som kommer dra in massor med röster, Heberlein hade varit en betydligt tyngre värvning. Dock r nog Weinmers duktig på det administrativa. Förövrigt tycker jag att han ser så klen ut. Hoppas hans psyke håller för att gå med i SD, för hans egen skull.
Citera
2018-09-06, 11:36
Medlem
Inkommers avatar
Fan också. Kristdemokrater kan man inte lita på.
Det är en skara banditer som utger sig för att vara kristna. Nu när dom är på väg att åka ur känns det bara som att han lämnade det sjunkande skeppet. Lika modig som ett 35årigt flyktingbarn.
Citera
2018-09-06, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ironi?

Jag hoppades förstås på Abdirizak Waberi. Men åh vilken bra värvning!
Citera
2018-09-06, 11:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Lyssnar på Göran Persson i Expressen Politikintervjun. han är helt på SDs sida om pensionen som är en uppskjuten lön och skall beskattas därefter.
Har han dåligt samvete?
Citera
2018-09-06, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Lol ja grattis då. Det var åtminstone någon jag känner till. Det känns som han är "genuint" konservativ och ser republikanerna i USA som sin stora förebild och gillar Israel. Så han kommer säkert passa bra i SD. Tror inte han trivs med att KD blivit lite "liberalare" i vissa frågor. Men som du skriver så är det knappast någon som kommer dra in massor med röster, Heberlein hade varit en betydligt tyngre värvning. Dock r nog Weinmers duktig på det administrativa. Förövrigt tycker jag att han ser så klen ut. Hoppas hans psyke håller för att gå med i SD, för hans egen skull.
Du menar att hans klena hjärta inte klarar av valframgångarna för SD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in