Citat:
Ursprungligen postat av
godhetsaposteln
Det är naturligtvis ingen av vikt. Alla positioner är besatta (möjligen något utjämningsmandat).
Appropå heberlein vet jag inte om hon verkligen är en tillgång. Gå från Fi till Moderaterna. Hur förvirrad är man inte då? Märkte man inte att partiet enbart bestod av gammelkommunister?
Jag har läst Heberleins senaste(?) bok om godhet, titeln har försvunnit, och det är i princip en sammafattning av Flashbacks utveckling under senaste tio åren. Hennes sejour hos FI tycker jag inte man ska lägga för mycket vikt vid, det varade väl bara några veckor och FI 2014 var mycket mindre extrema än de är idag. Samhällsklimatet var dessutom väsenskillt mot dagens. Jag är inte SD:are men jag hoppas lite på att det är Heberlein, hon är rolig att lyssna på i debatter när hon får sina psykögon att brinna och hon är frispråkig. Gick nyligen med i M dock och lite svajjigt att byta redan nu, hon hade lika gärna kunnat gå med i Sd från början isf.
Hoppas på ett riktigt höjdarnamn så det blir fart på den här skiten men det är väl som de flesta redan konstaterat troligtvis ett namn man måste googla om man inte jobbar i Riksdagen.