2018-08-21, 14:51
Medlem
Blev väldigt besviken på sista avsnittet av säsong 3. Inte alls samma nivå som dom två tidigare säsongerna.
Fram tills sista avsnittet höll även säsong 3 hög nivå men i sista kändes det som att manusförfattaren hade sjukskrivit sig och knyta ihop säcken på enklaste sättet.
Citera
2018-08-21, 15:02
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Blev väldigt besviken på sista avsnittet av säsong 3. Inte alls samma nivå som dom två tidigare säsongerna.
Fram tills sista avsnittet höll även säsong 3 hög nivå men i sista kändes det som att manusförfattaren hade sjukskrivit sig och knyta ihop säcken på enklaste sättet.

Citera
2018-08-21, 22:34
Medlem
Håller inte alls med om att slutet på säsong 3 var en besvikelse.
Seriens stora behållning är ju det metodiska och realistiska berättandet. Allt kan inte vara ett överdramatiserat Line of Duty.
Citera
2018-08-24, 10:06
Hjälp, hjälp, hjälp.

Vilken bra serie!
Citera
2018-08-24, 22:14
Medlem
En ny serie med Nicola Walker kommer på SVT I höst

https://m.imdb.com/title/tt7631146/
Citera
2018-08-26, 12:56
Medlem
Citat:

Den har inte börjat sändas på Svtplay än va?
Citera
2018-08-28, 22:40
Vad sorglig, fin och stämningsfull säsong tre var. Jag började faktiskt gråta.

Citera
2018-09-05, 22:11
Medlem
RiceNChickens avatar
Blir klar med säsong 3 imorgon tror jag men gud vad jag älskar den här serien. Älskar såna här serier. Hoppas de gör en fjärde också annars vet jag inte vad... svårt att hitta detektivmysterier på en sån här nivå.

Känns som att såna här serie gjorde sig bäst på somrarna på landstället när man var liten. Det regnade utanför och ett spännande mord på tvn. Så visade det sig när man blev äldre att det var morden i midsomer men britterna kan det här med detektivserier så tur att den här dök upp. Hoppas på en fortsättning som sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av dc3102
En ny serie med Nicola Walker kommer på SVT I höst

https://m.imdb.com/title/tt7631146/
Hm okej. Tror hon bara gör sig bra i unforgotten och inte passar in i nånting annat alls typ. Bara sett henne i River (med skarsgård) men den tröttnade jag på efter drygt 3 avsnitt och hennes inflikande där var mest jobbiga men det berodde mest på att stellan hade psykiska vanföreställningar...
Citera
2018-09-08, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiceNChicken
Blir klar med säsong 3 imorgon tror jag men gud vad jag älskar den här serien. Älskar såna här serier. Hoppas de gör en fjärde också annars vet jag inte vad... svårt att hitta detektivmysterier på en sån här nivå.

Känns som att såna här serie gjorde sig bäst på somrarna på landstället när man var liten. Det regnade utanför och ett spännande mord på tvn. Så visade det sig när man blev äldre att det var morden i midsomer men britterna kan det här med detektivserier så tur att den här dök upp. Hoppas på en fortsättning som sagt.

Hm okej. Tror hon bara gör sig bra i unforgotten och inte passar in i nånting annat alls typ. Bara sett henne i River (med skarsgård) men den tröttnade jag på efter drygt 3 avsnitt och hennes inflikande där var mest jobbiga men det berodde mest på att stellan hade psykiska vanföreställningar...
Premiär ikväll 21.30 för nya serien på svt.
Citera
2018-09-10, 12:07
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dc3102
Premiär ikväll 21.30 för nya serien på svt.

??? Vad var nu detta? SVT hade inget.
Citera
2018-09-10, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
??? Vad var nu detta? SVT hade inget.
Nya serien The split med Nicola Walker!
Citera
2018-09-10, 12:51
Medlem
Dr.Krankentots avatar