Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-05, 20:45
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jag behöver hjälp av Flashback. I vilken stad var det som den där blatten störde torgmötet genom att stå och gasa med sin vita bil?

Tack på förhand.
Citera
2018-09-05, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag behöver hjälp av Flashback. I vilken stad var det som den där blatten störde torgmötet genom att stå och gasa med sin vita bil?

Tack på förhand.
Helsingborg.
Citera
2018-09-05, 20:48
Medlem
Supersoldats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge

Tack på förhand.

Det var i Helsingborg.
Citera
2018-09-05, 20:49
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överste-Rövhål
AfS borde ta tillfället i akt och även profilera sig med orden:

- "Vi är Sveriges yttrandefrihetsparti!"
Det håller jag med om. Det går hand i hand med HMF-tramset och hur de övriga partierna försöker att tysta dem. Att de säger vad de tycker och har en uppfriskande ärlighet.

Sveriges yttrandefrihetsparti = en folklig omskrivning för antetablissemangspartiet.
Citera
2018-09-05, 20:51
Medlem
Blaobars avatar
Eftersom mitt ena inlägg i den andra tråden togs bort skriver jag det ånyo här

Många drar sig för att gilla AfS på facebook p.g.a stigmatisering, så ska det väl inte vara?

När du gillar en sida följer du samma sida automatiskt
Man kan redigera gilla/följa-inställningarna till "Endast mig" så andra inte kan se gillningar och följningar.
Tryck på [Om]-rutan, scrolla ned, redigera sekretessinställningar.

Bocka Övrigt-tabben till Endast mig. Politiska partier faller under denna kategori

Givetvis ska man kunna stödja ett parti utan att undanröja sig själv
Citera
2018-09-05, 20:58
Medlem
Vilket torgmöte skulle ni visa för en bekant som är intresserad av partiet men inte helt övertygad? Innehållet är ju liknande på alla torgmötena men är det något möte som sticker ut?
Citera
2018-09-05, 21:04
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Trist att du tycker att min konstruktiva kritik av AfS är tröttsam.

När AfS bildades såg jag en möjlighet att de skulle kunna utvecklas till en mer seriös och kompetent version av SD, som försvarar nationalstaten och inte lägger sig platt för moderaterna i alla frågor. Kanske det icke-globalistiska konservativa parti som Sverige saknat sedan 1960-talet.

Tyvärr realiserades inte den potentialen. I stället har AfS:

• Fraterniserat med den sunkiga brunhögern och tolererat antisemiter i sin styrelse.

• Antagit en nyliberal skattepolitik som skulle ha kunnat författats av Alexander Bard.

• Torgfört en direkt främlingsfientlig politik med rasistiska undertoner.

Det är därför som jag nu avråder folk från att rösta på AFS. Se mitt inlägg i den andra tråden för mer om detta:

(FB) Röst på AfS eller SD - hur tänker ni?

Jag instämmer till stor del i den kritik som AfS-medlemmen Jan Olof Bengtsson nyligen riktat mot partiet, även om jag inte delar Bengtssons politiska grundsyn:

https://janolofbengtsson.com/2018/08/15/om-ideologisk-gransdragning/

https://janolofbengtsson.com/2018/08/19/afs-och-det-nya-tredje/

https://janolofbengtsson.com/2018/08/29/sd-afs-och-eu/

Det är väl just de anledningar du listar upp för att inte rösta på partiet som folk faktiskt kommer att rösta på partiet.

Att du använder vänstervridna ord och fraser som t.ex. ”främlingsfientlig politik med rasistiska undertoner” för att få något att låta hemskt och farligt så betyder det inte att det är det.

Det märks att du har suttit med boken ”Vänsterextrema lekar med ord för att få nationalister att framstå dåligt” eller något i den stilen.

Jävla smörja du pumpar ut i inlägg efter inlägg i tråden.

Lycka till med vad du nu hoppas att uppnå genom ditt propagerande. Vad det nu än är så märker du ju själv att det inte fungerar överhuvudtaget

Citat:
Ursprungligen postat av volvoracing360
Vilket torgmöte skulle ni visa för en bekant som är intresserad av partiet men inte helt övertygad? Innehållet är ju liknande på alla torgmötena men är det något möte som sticker ut?

Hade tagit med honom till Kungsan på fredag så han fick se hur det går till live
Citera
2018-09-05, 21:08
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:

Borås var riktigt bra rakt igenom. Även Helsingborg och Skellefteå.
Citera
2018-09-05, 21:09
Medlem
Nya direktiv:

Kungsträdgården Stockholm fredag 7/9 kl 12 - 15.

Kl 12 - 15 är det som gäller nu för Alternativ för Sveriges valfinal.
Citera
2018-09-05, 21:10
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Uddevalla.
Citera
2018-09-05, 21:13
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Uddevalla.

Ja, faktiskt!! Du har rätt. Får man inte över folk till AfS efter Uddevalla-slaget så får man det aldrig.
Citera
2018-09-05, 21:16
Medlem
Var kommer detta med exaaakt ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här