Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Om ni känner er kvalificerade att bedöma en person på djupet som ni träffat ytligt ett par gånger, så förstår jag att ni har problem i livet?
Hur är snabbköpskassören som person?
Patetiska kommentarer och det utan offerkofftan.
Ska bli intressant och se hur bra LimeTime tycker era kommentarer är och hur fel jag har.
Tycker ni det är värdigt Lena att hålla på så här? Ni letar antydningar månader tillbaka på strunt. Skaffa ett liv eller behåll fokus. Har ni inget vettigt att skriva, använd andra trådar eller kanaler.
Nu var detta endast ett exempel på hur du motäsger dig själv i var och varannat inlägg.
Finns så oändligt många inlägg där du ändrar åsikt och uppgifter utefter vad som just då passar in i tråden.
Du både känner SD väldigt väl, ni klaffar på ett personligt plan, delar samma humor, samtidigt har du endast träffat honom ytligt och känmer honom inte personligen. Hur går detta ihop?
Om du inte ens själv kan svara på detta så får du ha förståelse för oss andra som inte vet hur vi ska tolka dina inlägg.
Förstår du inte varför man förbluffas över dina inlägg som byter skepnad likt en kameleont?
Tycker du själv det är värdigt Lena att hålla på som du gör? Du kände ju henne t.om ytligt, eller hur var det nu?
Angående Lenas värdighet så hoppas jag att GM grips inom en snar framtid och döms för mord.