2018-09-05, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Det kan ingen svara på i dagsläget för någon av dom nämnda GM i tråden (förutom en som har faktiskt dödat i tjänsten tidigare (nej, inte en av "mina" tänkbara GM och nej, kommer inte skriva vem det är), men det är inte samma sak som i det civila).

Citat:
Vad var frågan jag svarade på?....

Ursprungligen postat av gloriouslife
Ja, men hade han den psyksika förmågan?

Det kan ingen svara på i dagsläget för någon av dom nämnda GM i tråden (förutom en som har faktiskt dödat i tjänsten tidigare (nej, inte en av "mina" tänkbara GM och nej, kommer inte skriva vem det är), men det är inte samma sak som i det civila).
Citera
2018-09-05, 01:57
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Jag delar din upplevelse av den aggressiva tonen.
Det blir även hyfsat skevt då någon som hävdar sin egen rätt till allsköns spekulerande bemöter andra som spekulerar med förminskande ironi.

Tån är en intressant iakttagelse. Arm och fot eller finger och tå. Rimligare enligt mig.

En freudiansk felsägning igen?

SD måste verkligen uppskatta all "hjälp"
han får här. (ironi)
Citera
2018-09-05, 04:22
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Sluta dumma dig, skrev ett svar med nu och förut. Men din förmåga att vrida på saker som inte passar dig är enorm.

Citat:
Det är möjligt, men den fysiska förmågan som du redogör för här besitter de flesta människor. Förmågan att begå mord är inte lika vanlig. Vad vet du om den hos ML?
:
Citat:
Inget
Citera
2018-09-05, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarismyg
Har också funderat på detta. LW hade ju många andra att geocacha med. HD bodde ju dessutom så nära att de måste ha sett vad den andra hade på mackan.
Om SD och LW hade stark erotisk dragningskraft till varandra, vilket inte är så ovanligt förekommande (hrmm... fråga inte hur jag vet det), så kanske geocachandet var ett sätt att komma tillsammans okej det kan jag köpa. Hursomhelst är det inte nödvändigt att någon av dem avsåg att det skulle utmynna i ett fast förhållande, skilsmässa från HD och altargång för dem.
Det får mig återigen att fundera på den något obalanserade JS.
Håller med Dig i ovanstående (hrmm...)
Men blandar in JG och HD också...
Citera
2018-09-05, 07:13
Medlem
Honan6s avatar
Funderar på om SD lugnat ned sig med geocaching eller kan vi förvänta oss en rejäl efter-rapportering med ironiska budskap till tråden? Han har varit lite "snål" med loggningar och bilder senaste månaden.
Citera
2018-09-05, 08:00
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Jag delar din upplevelse av den aggressiva tonen.
Det blir även hyfsat skevt då någon som hävdar sin egen rätt till allsköns spekulerande bemöter andra som spekulerar med förminskande ironi.

Tån är en intressant iakttagelse. Arm och fot eller finger och tå. Rimligare enligt mig.

Tack, då var jag inte ensam i min upplevelse.
Citera
2018-09-05, 08:09
Medlem
Citat:
Måste erkänna att jag funderat mycket på Ditt inlägg ang någon som dödat i tjänsten... försöker förstå vad Du vill/syftar på.
Mina funderingar har hamnat att någon haft utlandstjänst eller någon polis i tjänst.
Detta är ett mordfall... STOR skillnad!
Varför skrev Du detta i inlägget öht?
Citera
2018-09-05, 08:17
Medlem
Citat:
När vi var där så är det ett stängsel som går från bullerplanket, hela vägen längs vägen.
Stegarna som man ser på bilderna är där stängslet redan sluter mot planket.
Därav trodde jag att kroppen fanns på andra sidan det stängslet. Men visst kan kroppen legat närmare ändan av planket. Såg ganska stökigt ut att ta sig in där dock.
T.o.m en rullstolsburen kan med lite hjälp ta sig till platsen! Har du överhuvud taget varit där?
Senast redigerad av brus-nilsson 2018-09-05 kl. 08:19.
Citera
2018-09-05, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Måste erkänna att jag funderat mycket på Ditt inlägg ang någon som dödat i tjänsten... försöker förstå vad Du vill/syftar på.
Mina funderingar har hamnat att någon haft utlandstjänst eller någon polis i tjänst.

En fråga som EGT bemöter med en fråga... som alltid när det något bränns...
Citera
2018-09-05, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreamer33
En fråga som EGT bemöter med en fråga... som alltid när det något bränns...
Vilken fråga fick jag och vilken fråga ställde jag? Upp till bevis nu eller sluta sprida dynga!
Citera
2018-09-05, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Jag svarade på ett inlägg och gjorde en inflkning på en fakta jsg vet.
Skrev ju att det inte går att jämföra (inte samma sak), så varför skriver du ett påståendes som jag redan bekräftat? Bara för att ha nått att gnälla på?
Citera
2018-09-05, 08:54
Medlem
Citat:
Jag svarade på ett inlägg och gjorde en inflkning på en fakta jsg vet.
Skrev ju att det inte går att jämföra (inte samma sak), så varför skriver du ett påståendes som jag redan bekräftat? Bara för att ha nått att gnälla på?
Jag undrade varför Du tog upp det öht?
Känns som ett påhopp!
Skriv fakta om Du ska skriva dessa funderingar/påståenden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in