Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-05, 02:05
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Jag har inget emot AfS i riksdagen egentligen. Men många här är alldeles för optimistiska om AfS:s chanser att komma in i riksdagen.

Det är just optimismen som kommer att ta in AfS i riksdagen

Hur hade du tänkt dig att det skulle gå till?
Citera
2018-09-05, 02:05
Medlem
Citat:
Noterar att AfS återigen gör en stor grej av YouGov:s mätning...

https://www.facebook.com/altforsverige/photos/a.601093573616245/737750506617217/

AfS: BOMBEN, Sentio visar att var fjärde SD:are kan tänka sig rösta på AfS!

Också AfS: kolla på YouGovs siffror!!! 4.8%!!! Gissa vilket parti som gömmer sig bakom!!! *är tysta om att YouGov hade Övriga på 2.5% innan AfS var med*

Mr X: jåsa, varför inte då beställa en mätning från Sentio/YouGov för 5k och redovisa hur stort stödet egentligen är?

AfS:are - men din jävla SD:are. Varför skulle AfS göra det? Helt ointressant! Du hatar AfS. something-something. Etablissemanget ljuger och mörkar something-something! 60k likes på Facebook och större än Center din jävla pajas!!! PÅ VÄG MOT RIKSDAGEN!

Mr X:
Hjälp till att värva röster då om du fruktar att de hamnar under spärren. Nu ger du bara intrycket av att SD:are är bittra och energifattiga.

Varenda röst på AfS vrider åsiktskorridoren i rätt riktning. Varenda röst på SD är en röst på att kräla och tigga inför Ulf Kristersson - det är inte ens en röst på en Reinfeldt-minister, det är ännu mer förnedrande än så.
Citera
2018-09-05, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Hon Varg är inte med sedan ett par år och Carlqvist har slutat, så vad menar du?

Tycker det är tillräckligt illa att de umgicks med en sådan människa som Varg även om det var för ett år sedan.

Och Kiwi med sin WT-stil och WT-musik ger helt fel budskap jämfört med vad högutbildade kompetenta välkammade och representabla AfS:are vill förmedla.
Citera
2018-09-05, 02:07
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloEnjoy
Kiwi och Svegot. Fyfan vilket jävla sänke för AfS att associeras med de där människorna. Svegottarna umgås med bajsporrstjärnor och försöker lura av folk pengar för att köpa ett hus och bygga statyer.

Här pratar vi riktig associationsskuld. Kiwi har skrivit en låt tillägnad AfS som partiet nappade på och har framfört som sin vallåt. De spelar den inför varje torgmöte. Att Kiwi sedan umgås med Conrad som i sin tur är en del av Svegot är fullständigt ointressant för AfS och inget som rör vanligt folk ryggen, oavsett om de röstar på AfS eller ej.

Alternativ för Sverige står över sånt där sekteristiskt skit som än idag ligger som en tung sten över den så kallade nationella rörelsen.
Citera
2018-09-05, 02:08
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Noterar att AfS återigen gör en stor grej av YouGov:s mätning...

https://www.facebook.com/altforsverige/photos/a.601093573616245/737750506617217/

AfS: BOMBEN, Sentio visar att var fjärde SD:are kan tänka sig rösta på AfS!

Också AfS: kolla på YouGovs siffror!!! 4.8%!!! Gissa vilket parti som gömmer sig bakom!!! *är tysta om att YouGov hade Övriga på 2.5% innan AfS var med*

Mr X: jåsa, varför inte då beställa en mätning från Sentio/YouGov för 5k och redovisa hur stort stödet egentligen är?

AfS:are - men din jävla SD:are. Varför skulle AfS göra det? Helt ointressant! Du hatar AfS. something-something. Etablissemanget ljuger och mörkar something-something! 60k likes på Facebook och större än Center din jävla pajas!!! PÅ VÄG MOT RIKSDAGEN!

Mr X:

Men för helvete! Vad exakt vill du bidra med genom att skriva inlägg av det här slaget? Finns det något syfte med det du skriver eller vet du inte vad du håller på med? Äckel.
Citera
2018-09-05, 02:10
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloEnjoy
Tycker det är tillräckligt illa att de umgicks med en sådan människa som Varg även om det var för ett år sedan.

Och Kiwi med sin WT-stil och WT-musik ger helt fel budskap jämfört med vad högutbildade kompetenta välkammade och representabla AfS:are vill förmedla.

Jag är inte lierad med någon part själv. Men jag håller koll på dem. Hela Varg och Carlqvist grejen känner jag till, men inte Dan och Magnus förflutna.

Jag är främst här som en vän till Kasselstrand, och jag har för avsikt att stötta partiet och honom. Om det är någon eller något som jag omnämner som kan ses som bagage så har jag inga problem med att släppa det. Men då får du även motivera tydligt varför jag bör göra så.
Citera
2018-09-05, 02:12
Medlem
Steinarrs avatar
Har fått över flera Moderater till AfS.

Ganska så tragiskt att dom inte hade röstat på AfS om det inte hade varit för deras skattepolitik och skolpolitik.

Vissa förstår verkligen inte hur viktig invandringsfrågan är. De tänker bara typ två år framåt.
Citera
2018-09-05, 02:13
Medlem
Tjyvass avatar
Vad är det här för jävla trams jag läser? Uh, om han kommer så stannar jag hemma och röstar på sd istället.

Alla ska till Kungsan!
Citera
2018-09-05, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Här pratar vi riktig associationsskuld. Kiwi har skrivit en låt tillägnad AfS som partiet nappade på och har framfört som sin vallåt. De spelar den inför varje torgmöte. Att Kiwi sedan umgås med Conrad som i sin tur är en del av Svegot är fullständigt ointressant för AfS och inget som rör vanligt folk ryggen, oavsett om de röstar på AfS eller ej.

Alternativ för Sverige står över sånt där sekteristiskt skit som än idag ligger som en tung sten över den så kallade nationella rörelsen.

Stort misstag att nappa på Kiwis låtar. Riktigt trashig musik där han sjunger om kvinnor som stoppar upp falukorv i underlivet i porrfilmer.

AfS bör hålla rent mot sådan sexuell dekadens. Kasselstrand har ju tidigare varit tydlig i avståndstagandet mot Pride vilket är bra av honom.
Citera
2018-09-05, 02:14
Medlem
hhbs avatar
Lite oroväckande att Betsson nu höjt sina odds till 4,6 gånger pengarna för ett nytt parti i riksdagen. Fast å andra sidan, vad fan vet spelbolagen? Partier som AfS och SD brukar alltid vara underskattade. Efter att jag såg Kasselstrand tala live i Kristianstad så är jag övertygad om att både Kasselstrand och AfS är rätt män att styra landet.

Min personliga gissning är att AfS får 4.2% av rösterna och kommer in i riksdagen!

EDIT: ni som röstar på AfS till riksdagen, kör ni SD i kommun/landsting eller röstar blankt där?
Citera
2018-09-05, 02:15
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Alla ska till Kungsan!

Alla som inte bara trollar hörsammar detta!

Och var propert klädda, inga armbindlar eller annat trams.

Visa att vi står upp för vår demokrati!
Citera
2018-09-05, 02:17
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Jag är inte lierad med någon part själv. Men jag håller koll på dem. Hela Varg och Carlqvist grejen känner jag till, men inte Dan och Magnus förflutna.

Jag är främst här som en vän till Kasselstrand, och jag har för avsikt att stötta partiet och honom. Om det är någon eller något som jag omnämner som kan ses som bagage så har jag inga problem med att släppa det. Men då får du även motivera tydligt varför jag bör göra så.

Läs här: (FB) Det fria Sverige, allt om DFS (F.d. spekulationstråden) eller här: (FB) Radio Svegot med Dan Eriksson, Ingrid Carlqvist, Daniel Frändelöv mfl

Du påstår dig känna till bakgrundshistoriken och ändå INTE av detta kunna dra rätt slutsatser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in