Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-05, 00:40
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
De får ge stöd till vilka de vill, kommer de inom femtio mil från AfS så blir det kvot Paula hela dagen.

Antar att det är lönlöst att fråga om varför det är på det viset?
Citera
2018-09-05, 00:41
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
De får ge stöd till vilka de vill, kommer de inom femtio mil från AfS så blir det kvot Paula hela dagen.

Fast nu är du rätt löjlig tycker jag. Att Eriksson eller Söderman deltar på något torgmöte betyder ju knappast att de utövar något inflytande på partiet? Deras mediaprojekt är ju också i dagsläget alltför marginell för att vara en kraft att räkna med.

Flera som skriver i den här tråden har säkert varit och tittat på partiets torgmöten - utöver de något inflytande tror du? Utövar thaigubbarna inflytande? Eller "nazister" som jag och Tumidanda? Knappast.
Citera
2018-09-05, 00:42
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Antar att det är lönlöst att fråga om varför det är på det viset?

För att de är sunk och upplevs som sunk och att de hållit på i evigheter men likväl aldrig lyft något projekt.
Citera
2018-09-05, 00:44
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Fast nu är du rätt löjlig tycker jag. Att Eriksson eller Söderman deltar på något torgmöte betyder ju knappast att de utövar något inflytande på partiet? Deras mediaprojekt är ju också i dagsläget alltför marginell för att vara en kraft att räkna med.

Flera som skriver i den här tråden har säkert varit och tittat på partiets torgmöten - utöver de något inflytande tror du? Utövar thaigubbarna inflytande? Eller "nazister" som jag och Tumidanda? Knappast.

Bästa inflytandet de kan utöva är att hålla sig borta. Jag har inget personligt emot dem, men deras sunkprojekt sänker AfS om de närvarar och det lägger jag inte min enda röst på fyra år, på.
Citera
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
För att de är sunk och upplevs som sunk och att de hållit på i evigheter men likväl aldrig lyft något projekt.

Ok, tack för att någon äntligen svarar på frågan.

Jag förstår.

Dåså, ses i Kungsan på fredag då!
Citera
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Hade varit underhållande att se i alla fall. Kanske några reser sig ur soffan som Bengt Westerberg gjorde 1991 p.g.a. Ny Demokrati.

Kasselstrand: Just så, UT!
Citera
2018-09-05, 00:46
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Det är bara att lägga ner sunket, för fortsätter ni med det här så blir det kvot-Paula hela dagen i fyra år. Och hur går det för övrigt med huset och statyerna?

Upp med humöret. AfS är partiet där vi ibland bråkar men ändå är vuxna nog att fokusera på huvudmålet när det verkligen det gäller. Jeff Ahl kallade Kasselstrand för en "putinkramare" för två år sedan. Nu går de vidare och kämpar tillsammans (trots att de fortfarande är oeniga om en massa saker).

Klä dig som en stekare och kom till Kungsan!

Du kommer också att märka att det är en helt annan ton när du träffar AfS:are IRL än det är här på FB. Visst är du nyfiken? Kom med och testa (jag vet redan vad du kommer att tycka, he he)
Citera
2018-09-05, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Söderman har i Svegot gett sitt stöd till AFS. Dan har inte sagt något rakt ut, men lyssna och bedöm själva.

Det är inget problem, alla kan ge sitt stöd och sin röst. Det är olika former av påverkan om vissa inte vill se.
Citera
2018-09-05, 00:49
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Upp med humöret. AfS är partiet där vi ibland bråkar men ändå är vuxna nog att fokusera på huvudmålet när det verkligen det gäller. Jeff Ahl kallade Kasselstrand för en "putinkramare" för två år sedan. Nu går de vidare och kämpar tillsammans (trots att de fortfarande är oeniga om en massa saker).

Klä dig som en stekare och kom till Kungsan!

Du kommer också att märka att det är en helt annan ton när du träffar AfS:are IRL än det är här på FB. Visst är du nyfiken? Kom med och testa (jag vet redan vad du kommer att tycka, he he)

Tack det uppskattas! Jag vill dock fortfarande veta om Swegot blivit inbjudna och tänker delta?
Citera
2018-09-05, 00:50
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Sverige åt svenskarna!

OK, det var det de reagerade på. Jag har alltså inte sett Facebook-klippet, bara hört att det var från början på Uddevallamötet.
Citera
2018-09-05, 00:51
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det är inget problem, alla kan ge sitt stöd och sin röst. Det är olika former av påverkan om vissa inte vill se.

Att de bara snackar och inte gör något är en sak, men vad har ni emot dem? Motståndet verkar vara tydligt här, och jag vet inte varför. Jag har ingen lojalitet till dem, råkar bara känna till dem via Svegot.
Citera
2018-09-05, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Om AFS kommer in i riksdagen kommer de bjudas in till SVT:s studio då och valvakan?

Hade varit underhållande att se i alla fall. Kanske några reser sig ur soffan som Bengt Westerberg gjorde 1991 p.g.a. Ny Demokrati.
Svar nej! AfS kommer inte att bjudas in till någon studio på valnatten, helt enkelt för att de inte kommer att särredovisas och ingen kommer att veta om de har kommit in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in