Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-05, 00:29
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
På detta svarar jag att alla jag känner i Göteborg ska till Stockholm.

(Bortsett från de som inte fick ledigt från jobbet, eller går på kryckor, eller så)

Helt rätt, alla ska till Kungsan på fredag, inget annat.
Citera
2018-09-05, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Så vad var det som folk reagerade på? Var det något speciellt i Kasselstrands tal som retade upp dem?

De specificerar inte vad som är fel med det Gustav säger, antagligen för att de saknar den verbala förmågan att göra det. Det är fullt med kommentarer av raketforskare på knagglig svenska (varav en del innehåller hot), samt en del kommentarer av PK-marinerade syltryggade svenskar med låg energi och låg IQ.
Citera
2018-09-05, 00:33
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Ta AfS:are tillbaka ner på jorden.
- inga 4.0%
- inga "vi tar över Kungsan!"

Aningen ironiskt för en SD:are att babbla om att komma ner på jorden. Även om vi ignorerar det faktum att AfS med alla objektiva mått mätt är på väg in i Riksdagen, så är jag nöjd om partiet plockar 2%+ och stjäl några riksdagsplatser från thaifruarna och familjemedlemmarna till SD-lojalister som Karlsson utlovat.
Citera
2018-09-05, 00:35
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Aningen ironiskt för en SD:are att babbla om att komma ner på jorden. Även om vi ignorerar det faktum att AfS med alla objektiva mått mätt är på väg in i Riksdagen, så är jag nöjd om partiet plockar 2%+ och stjäl några riksdagsplatser från thaifruarna och familjemedlemmarna till SD-lojalister som Karlsson utlovat.

Hur stjäl man riksdagsplatser med 2%?
Citera
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Men ingen AfS:are bryr sig om dina åsikter, har du inte fattat det än?
Varenda jävla AfS:are bryr sig!
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
https://www.facebook.com/events/322436278332469/
Valfinal i Kungsträdgården
219 kommer
355 intresserade
Tror att det är #ThaiGubbeGate som slår igenom

Update:
221 kommer
356 intresserade
#ThaiGubbeGate

Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte

Man stjäl inte några platser om man inte kommer in

Och AfS blir snabbt mjäkiga som SD. Kan inte längre tala klarspråk om importerade thaifruar. Vad händer sedan liksom?
#ThaiGubbeGate
Senast redigerad av FlashyBear 2018-09-05 kl. 00:39.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Bra. Hoppas det då blir ett radikalt invandringskritiskt parti. Stor sannolikhet att jag kommer rösta på detta i så fall. Pk-folkets nya hatobjekt.

Hoppas du redan har röstat nu.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Varför pratar ni om Dan Eriksson?

För att han inte skall befläcka AFS, han skall hålla sig borta så långt det går från AFS med sin kollega Söderman.
Citera
Medlem
PrisonMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Svegotsnubbarna som tidigare drev Radio Framåt/Radio Motgift och var engagerade i SvP sabbade oerhört mycket för SvP och den svenska nationella rörelsen 2014. Den nationella rörelsen i Sverige lider i viss mån fortfarande av sviterna efter det vansinne som dessa herrar drog igång och lurade in massa svenska nationalister i.

Låt dem inte sabba för AfS också.
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Kan säga på direkten att kommer de att medverka så går min röst till SD och jag lägger direkt ner allt engagemang för AfS. Detta sunk som saboterat allting i alla år.
Har svårt att se att Svegot-gänget skulle kunna sabba något. AfS kommer hålla dem långt borta. Det närmaste de kommit är att Erik Berglund (plats 50 på riksdagslistan) låtit sig intervjuas i ett av deras program. Med tanke på att AfS taktik är att inte ha alltför stor beröringsskräck så är det inget konstigt.
Citera
2018-09-05, 00:37
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
För att han inte skall befläcka AFS, han skall hålla sig borta så långt det går från AFS med sin kollega Söderman.

Söderman har i Svegot gett sitt stöd till AFS. Dan har inte sagt något rakt ut, men lyssna och bedöm själva.
Citera
2018-09-05, 00:37
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Jag undrade eftersom klippet påstods komma från början av filmen från Uddevalla, och där sas det inte mycket som var kontroversiellt. Kasselstrand tackade ironiskt alla motdemonstranter som kommit för att lyssna på honom.

Det var först i slutet av Uddevallamötet som det blev bråk.

Jag tror att du har hängt för länge här på Flashback, så att du har blivit avtrubbad. Så dessa PK-triggers funkar inte länge på dig som på en genomsnittlig etablissemangskramare. Det är en positiv utveckling.

Sverige åt svenskarna!

PS. En parallell är hur Jeff Ahl tydligen hade talat om "blonda och blåögda" barn. När man påstod att han sagt det blev jag först förvånad, men sedan insåg jag att lyssnat på det utan att ens registrera det. Just för att i mitt huvud är det en sådan oerhört normal sak att säga så att det flyter förbi som vattnet för fisken. Men jag har ju också levt ett tag under det förra årtusendet, när vi brukade prata så där.
Citera
2018-09-05, 00:38
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Söderman har i Svegot gett sitt stöd till AFS. Dan har inte sagt något rakt ut, men lyssna och bedöm själva.

De får ge stöd till vilka de vill, kommer de inom femtio mil från AfS så blir det kvot Paula hela dagen.
Citera
2018-09-05, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization

Det är uppenbart att de stödjer partiet och det är det enda rätta. Men de skall inte ha någon kontakt med AFS eller ha något samarbete mer än att det intervjuas för Svettgott. AFS är klass, Svettgott är sunk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in