Citat:
Ursprungligen postat av
Netherworld
Vad jag inte kan få ihop är att EGT håller SD som högst trolig GM, men samtidigt säger att info i tråden talar lite för honom som GM. Jag har frågat vad det då är för något som får hen att se SD som högst trolig GM. Självklart får jag inget svar på det, istället det vanliga svamleriet. Om EGT nu har uppgifter som är besvärande för SD och som inte presenterats i tråden, så är det anmärkningsvärt att EGT inte delger detta anser jag.
Högst trolig kan man utläsa lite olika verkar det som... Och verkligen gå i spinn över det. Kan inte du bara tagga ned och ta det för vad det är, spekulationer i olika riktningar?!
Om du spelar på ett travlopp, kan det finnas en häst med lägst odds, som alla tror på, så även du. Men du håller en annan häst, med högre odds som högst trolig att vinna.
Vad avser mina uppgifter om SD finns det som en förklarade för dig, uppgifter jag nyss droppade, som du verkar referera till.
Det finns andra saker som jag och min partner känt oss osäkra på vad gäller SD, men det är ingen jag dryftar här. Det är bara en känsla och spekulation. Men jag har förankrat denna känsla hos ett par stycken här i tråden i PM, så uppgiften finns.