Haha, 4 dagar utan Buprenorfin och idag kröp avtändningen på, frossa, illamående, muskel-ont och allt det där goa som medföljer ett Buprenorfin beroende. Keff man är, absolut värsta tajmingen att försöka klippa båten. Får ta en vecka eller två och sjuka mig från jobbet nästa månad. Ska nämligen iväg till brorsan som köpt hus uppe i Boden och vägrar tamejfan spendera familjetid sjuk på opiater. Så köpte en Bunalict 8mg/2mg så länge, och ska ner och köpa en Suboxone 8mg/2mg. Så jävla trött på det där satans Naloxonet. Vill ha riktig båt, Subutex! Det är en sån stor skillnad. Fast det slutgiltiga målet är att bli kvitt med subben for good så klart
Skulle tydligen även haft rättegång idag som jag total missade, så fick samtal från advokaten att jag skulle infinna mig i rätten, sjuk på opiater och nyss hemkommen från jobbet, med inga möjligheter att ta mig in i tid då jag satt och hackade upp lite kokain på ett fat hemma hos en kamrat häromdagen och därav glömde det hemma hos honom, såklart. Men som tur är gav åklagaren ett OK att rätten får tillåtelse att döma oss iblandande utan våran närvaro så jag slapp betala vite i alla fall, och hela den skiten. Hur som helst så blir det ju böter vilket som, så shit the same