Citat:
Ursprungligen postat av
WhaleCore
Däremot har jag svårt för idén att en etnisk svensk inte ska tillåtas gifta sig med någon från utlandet.
Vem har sagt det? Inte jag och inte Amriswil. Det är importen av hundratusentals bruna sexpartners från tredje världen som vi vänder oss emot då detta är något som kommer förändra och förstöra den svenska genpoolen om det tillåts fortsätta utan åtgärd. Det är bara ren fakta. Släpper du ut ett par hundra tusen bruna människor, eller mer, i den svenska genpoolen så förändras det svenska folket så småningom oåterkalleligt och på ett icke-önskvärt sätt. Du kan lugnt importera en fru från Danmark eller England...
Citat:
Jag antar att AfS inte kommer driva frågor om övervakning och personlig integritet heller, men det betyder inte att de är mindre viktiga för mig.
Nej, det har de inte gjort än så länge men det är frågor som de förmodligen borde driva eftersom de är extremt viktiga och ingen annan driver dem längre. AfS är dock ett nytt parti och ett litet parti som fokuserar på en handfull kärnfrågor. Det hade nog blivit för mycket nu i början om man försökte driva alla frågor samtidigt.
Citat:
Vad jag vet finns det en del forskning som tyder på att bögadoptioner kan påverka barnet negativt så det är ingenting jag ställer mig bakom. Jag tycker generellt sett att man bör föra en politik som uppmuntrar svenska heterosexuella par att skaffa barn. Jag hatar däremot inte homosexuella per automatik.
De flesta gör inte det. Är du ett troll?
Citat:
Min poäng är att jag som etnopluralist är stolt över mitt eget arv, men trots det respekterar folk som är olika mig. Jag tycker de har rätt att bevara sin särart och sin kultur i sina egna länder. Jag kan ha missförstått dig, men jag tolkade det som att du gärna ville spy galla över alla som inte ser ut exakt som du. Om partiet lockar till sig allt för många sådana personer som precis som du säger sig vilja radikalisera partiet tror jag det kan gå utför rätt snabbt.
OK, du är nog ett troll.